دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا

  موضوع و بحث داغ این روزها طولانی ترین شب سال، یعنی شب یلدا است. تنها چند روز تا شب یلدا باقی مانده است و اگر برای دکوراسیون این شب به یاد ماندنی فکری نکرده اید این مطلب برای شما است. شب یلدا و جشن یلدا از عیدهای بسیار مهم ایرانیان است. این آیین باستانی […]

دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا
۲۸ آذر ۱۳۹۷

 

موضوع و بحث داغ این روزها طولانی ترین شب سال، یعنی شب یلدا است. تنها چند روز تا شب یلدا باقی مانده است و اگر برای دکوراسیون این شب به یاد ماندنی فکری نکرده اید این مطلب برای شما است. شب یلدا و جشن یلدا از عیدهای بسیار مهم ایرانیان است. این آیین باستانی به ما نشان می دهد دقیقه های در کنار هم بودن چقدر مهم هستند. اما این دقیقه ها را می توانید به زیبایی به زیباترین دقایق خانه نیز تبدیل کنید. اگر تا این لحظه نتوانستید برای شب یلدا دکوراسیون خود را آماده کنید، می توانید در مطلب « دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا » همراه ما باشید.

دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا

با چیدن دکوراسیون یلدا به روشی بسیار آسان هم از مهمانان خود در خانه ای زیبا پذیرایی می کنید هم خاطره ای دلنشین در ذهن مهمانان خود ثبت می کنید. اما چطور می توان دکوراسیونی سریع و جذاب برای شب یلدا داشت؟ در ادامه مطلب با چند روش ساده به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی با انار، ظروف عادی، شمع و گل می توانید فضای خانه را یلدایی کنید.

سبد گل یلدایی

یکی از را های به وجود آوردن حس یلدایی درست کردن سبد گل های مختلف با نمادهای یلدا مانند انار می باشد. در تصاویر زیر چند ایده ی سبد گل یلدایی را می بینید که به زیبایی با چند گل تزیین شده‌اند. برای درست کردن ظرف این سبد گل می توانید از قوطی های مختلفی که برای نگهداری خوراکی در خانه هستند، استفاده کنید.

سبد گل یلدایی

می توانید از حلقه های گل یلدایی به عنوان آویزهایی برای نصب بر روی در و دیوار خانه استفاده کنید. می توانید تنها با چند انار کوچک و برگ های زیبای سبز و زرد، آن را به زیبایی تزیین کنید.

حلقه یگل یلدایی

حلقه گل یلدایی

تزیین ساده با انار

شما می توانید با استفاده از انار و ظروف ساده موجود در خانه دکوراسیون خاص و زیبای یلدایی داشته باشید. در تصاویر زیر می بینید که وسیله اصلی که برای دکوراسیون استفاده شده است انار است. انار نماد زیبای یلدا بوده و استفاده از آن در دکوراسیون بسیار توصیه می شود. در تصویر زیر می بینید که انارها رنگ شده اند. رنگ های طلایی و نقره ای به همراه روبان زیبایی که دور گل انار بسته شده اند برای یک شب طولانی گزینه ای سریع و راحت است.

انار یلدا

از گل انار می شود به روش های دیگری هم استفاده کرد.

به راحتی می توانید با استفاده از شمع های نازک انار خود را تبدیل به جا شمعی کنید.

در تصاویر زیر می توانید نمونه های آن را مشاهده کنید. می بینید که دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا می تواند به همین راحتی انجام شود.

تنها احتیاج به چند انار کوچک و کمی خلاقیت دارید.

تزیینات یلدایی تزیین انار یلدا

 

نوشته روی انار

کار دیگری که می توانید انجام بدهید نوشتن اسم مهمانان بر روی انار است.

شما می توانید این اسم ها را با خامه قنادی یا شکلات آب شده روی انار بنویسید.

به این ترتیب می توانید به عنوان کادوی یلدایی این انارها را به مهمانان خود بدهید که به همراه خود ببرند.

دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا

با این راه های ساده و راه‌های دیگر بسیاری که با خلاقیت خود آن ها را کشف کرده اید می توانید یلدایی خاطره انگیز داشته باشید. در مطالب مرتبط می توانید دکوراسیون منزل خود را به روز کنید.

مطالب مرتبط

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

سقف کشسان در سرویس بهداشتی

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید

رنگ آبی ایرانی، ماندگارترین رنگ

آیا طرح های گلدار همیشه زیبا هستند

چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

اصول طراحی دکوراسیون داخلی
ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل