آیا طرح های گلدار همیشه زیبا هستند

با همه گیر شدن طرح های گلدار و خوش رنگ در بین مردم ایران، می بینیم که استفاده از آن در بین افراد مختلف و به شکل های مختلف در حال رشد است. می توان طرح های گل گلی را روی پارچه های استفاده شده در لباس، کیف و کفش، مبلمان، پرده ها و بسیاری […]

۲۰ آبان ۱۳۹۷

با همه گیر شدن طرح های گلدار و خوش رنگ در بین مردم ایران، می بینیم که استفاده از آن در بین افراد مختلف و به شکل های مختلف در حال رشد است. می توان طرح های گل گلی را روی پارچه های استفاده شده در لباس، کیف و کفش، مبلمان، پرده ها و بسیاری از ظروف منزل مشاهده کرد. اما آیا طرح های گلدار همیشه زیبا هستند ؟ پاسخ به این سوال خیر است. اما استفاده از این طرح ها روش هایی دارد که به وسیله آن می توانید به زیباترین شکل ممکن طرح گل خود را به نمایش بگذارید. در زیر چند ترفند دکوراسیون داخلی برای استفاده از پارچه گلدار را می خوانید.

اندازه گل ها را درست انتخاب کنید

اگر از چند طرح گل در منزل استفاده می کنید دقت کنید که اندازه های آن ها یکنواخت نباشد. انتخاب اندازه های گوناگون گل ها به چشم بیننده اجازه گشتن و دیدن ریزه کاری های طرح ها را می دهد.

از تیکه های کوچک شروع کنید

اگر هنوز از انتخاب خود مطمئن نیستید سعی کنید از تیکه های کوچک شروع کنید. برای مثال بالشتک ها و کوسن ها بهترین گزینه ها هستند. می توانید هارمونی و هماهنگی زیبایی بین پارچه های کوسن و قاب عکس ها ایجاد کنید. به این ترتیب در صورت علاقه می توانید تیکه های بزرگتری را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید. اگر از خود بپرسید که آیا طرح های گلدار همیشه زیبا هستند در این قسمت ممکن است با انتخاب تیکه های اشتباه طرح کلی خانه شما زیبایی لازم را نداشته باشد.

کاغذ دیواری گل گلی را فراموش نکنید.

یک نکته مثبت در مورد کاغذ دیواری این است که اندازه ها کاملا در دست خودتان است. می توانید یک نوار باریک روی ستون اتاق و یا یک دیوار کامل را گلدار کنید. در استفاده از کاغذ دیواری ها با متراژ بالا دقت کنید که از رنگ های ملایم تری در پذیرایی و از رنگ های شارپ تر در اتاق خواب ها استفاده کنید.

اگر می خواهید در طراحی داخلی منزل شما آیتم ها و رنگ های خاص استفاده شود می توانید از تجربه ی طراحان مجرب گروه صنعتی لابل بهره ببرید. برای درخواست طراحی می توانید فرم موجود در صفحه درخواست طراحی را پر کنید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر