با دکوراسیونی گرم سرمای زمستان را شکست دهید

دکوراسیون داخلی موجب می شود دید شما به جهان بیرون غنی تر و بازتر شود. به نقل از مجله تخصصی دکوراسیون DECOIST فصل زمستان می تواند تاثیر منفی بالایی در روحیه افراد داشته باشد. روانشناسان اعلام دارند بیشترین مراجعه کنندگان آن ها در فصل های سرد سال دچار افسردگی فصلی می شوند. این افسردگی ممکن […]

۲۷ آبان ۱۳۹۷

دکوراسیون داخلی موجب می شود دید شما به جهان بیرون غنی تر و بازتر شود. به نقل از مجله تخصصی دکوراسیون DECOIST فصل زمستان می تواند تاثیر منفی بالایی در روحیه افراد داشته باشد. روانشناسان اعلام دارند بیشترین مراجعه کنندگان آن ها در فصل های سرد سال دچار افسردگی فصلی می شوند. این افسردگی ممکن است در آن ها تا مدت طولانی ماندگار باشد. روزهای خاکستری، باران های مداوم و برف، به نحوه ی دید و بینش افراد لطمه می زند. خودتان را از افسردگی دور نگه دارید! در این مطلب می خوانیم که چطور می توانید با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید و از بروز افسردگی در خود و افراد خانه جلوگیری کنید.

با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید

استفاده از اسباب راحتی می تواند کمک ویژه ای به شما بکند.

اسباب راحتی شما آن چیزهایی هستند که به شما حس شادی، راحتی و آسایش را القا می کنند. یک تصویر مورد علاقه، یک بالشت رنگی و جذاب و یا حتی کتاب دلخواه اسباب راحتی شما هستند. برای برخی پتوی مورد علاقه می تواند اسباب راحتی باشد. تنها کافیست این اسباب مورد علاقه را در جلوی دید خود قرار دهید و با دیدن آن انرژی مثبت دریافت کنید. بالشتک ها و کوسن های رنگی و طرح دار هم جذابیت ویژه خود را دارند و محیط جذابی را در نهایت به وجود می آورند. به شما پیشنهاد می شود از لوازم رنگی زیادی استفاده کنید.

در این صورت می توانید با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید .

با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهیدبا دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید

اگر حس می کنید وسیله ای در خانه ندارید که با آن احساس راحتی بالایی داشته باشید می توانید همیشه از پیشنهادات طراحان برجسته استفاده کنید. در قدم اول باید ببینید در این فصل از فضای خانه چگونه استفاده می کنید؟ اگر در اتاق خواب خود می مانید و فیلم و سریال نگاه می کنید پس حتما به یک بالشتک خوش رنگ نیاز دارید.

مانند تصاویر زیر می توانید از پاف های جذاب برای قرار دادن لپ تاپ روی آن نیز استفاده کنید.

به این صورت به راحتی با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید .

با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید

 

ایجاد سکوت و آرامش

برای اینکه با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید می توانید از روش های متعددی استفاده کنید. یکی از آن ها ایجاد لحظات سکوت است. اسباب راحتی را می توانید در همه جای خانه قرار دهید اما برای داشتن لحظاتی پر از سکوت و آرامش نیاز به وسایلی دارید که آن را در قسمتی خاص از خانه قرار می دهید. شمع های آروماتیک، چشم بندهای ساتن و موزیک آرامش بخش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در هفته چند با به خودتان اجازه قرار گرفتن در فضایی ساکت و آرام را بدهید. این کار موجب کاهش تنش و اضطراب شما می شود و با ذهنی آسوده تر می توانید به زندگی روزمره خود بپردازید.

با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید

خودتان را به عید نزدیک تر کنید

فصل زمستان نوید بخش روزهای روشن و جذاب بهار نیز هست. اما منتظر عید نمانید. شما می توانید با کمی خلاقیت عید را زودتر به خانه بیاورید. تنها کافی است از گل های بهاری در خانه استفاده کنید. می توانید از همان زمان به پرورش سبزه ی عید مشغول باشید و یا ماهی های خود را خریداری کنید. حتی مشغول شدن به خرید و طراحی سفره ی هفت سین هم می تواند سرگرمی جذابی برای شما و اعضای خانه باشد.

پس زودتر به استقبال عید بروید و خانه را پر از حال و هوای بهاری کنید.

با دکوراسیونی گرم و دنج، سرمای زمستان را شکست دهید

تیم طراحی داخلی گروه صنعتی لابل

گروه صنعتی لابل با داشتن تیمی متشکل از طراحان مجرب می تواند روح و زیبایی دکوراسیون مختص فصل ها را در خانه شما بیدار می کند. برای سفارش طراحی و دیدن نمونه کارها تنها کافی است فرم موجود در صفحه سفارش طراحی داخلی را پر کنید. برای اطلاع از انواع سقف های کشسان لابل نیز می توانید فرم موجود در صفحه سفارش سقف را پر کنید.

همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر