چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

  مانند همه سال ها، در میانه ی پاییز، زیبایی رنگ های متنوع و گرم پاییزی به اوج خود می رسد. افراد زیادی از این رنگ ها برای طراحی لباس، طراحی لوازم منزل و طراحی داخلی منزل استفاده می کنند. رنگ های پاییزی شامل سایه های مختلف رنگ قرمز، نارنجی، زرد، ارغوانی، مشکی و قهوه […]

چگونه از رنگ نارنجی در طراحی داخلی استفاده کنیم
۱۵ آبان ۱۳۹۷

 

مانند همه سال ها، در میانه ی پاییز، زیبایی رنگ های متنوع و گرم پاییزی به اوج خود می رسد. افراد زیادی از این رنگ ها برای طراحی لباس، طراحی لوازم منزل و طراحی داخلی منزل استفاده می کنند. رنگ های پاییزی شامل سایه های مختلف رنگ قرمز، نارنجی، زرد، ارغوانی، مشکی و قهوه ای است. اما به وضوح می توان رنگ نارنجی را از همه ی رنگ ها پرطرفدارتر و زیباتر دانست. رنگ نارنجی سوخته یا همان رنگ آجری یکی از زیباترین ساه های رنگ نارنجی است. این سایه بهترین رنگ برای گرم تر نشان دادن فضای خانه و بخشیدن فضای دوستانه به آن است. اما چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم ؟ می توانید در ادامه مطلب در این مورد بخوانید.

چطور از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

رنگ نارنجی سوخته یا آجری سایه ی تندی از نارنجی است

اما می تواند به محیط شما هیجانی جدید و غیرمنتظره ببخشد.

در زیر روش های ساده ای می بینید که به راحتی می توانید این رنگ را به خانه اضافه کنید.

رنگ آمیزی: رنگ در بین طیف رنگی های مختلف یکی از نادرترین انتخابات است. اگر هر چهار دیوار خانه و یا حتی یک دیوار را رنگ می زنید، دقت کنید که از کنتراست رنگ های متضاد استفاده کنید. استفاده از رنگ های خنثی در کنار این رنگ بسیار توصیه می شود.

مبلمان: استفاده از این رنگ در مبلمان را به تنها یک آیتم منحصر کنید. بگذارید این رنگ نقطه مرکزی دید باشد. برای مثال صندلی تک، در ورودی، پارچه های رو تختی و … بهترین انتخاب ها هستند.

اکسسوری: اگر می خواهید این رنگ را تنها در فصل پاییز استفاده کنید تنها کافی است چند آیتم قابل تغییر را از این رنگ انتخاب کنید. اگر برای مثال تنها یک کوسن را از این رنگ انتخاب می کنید بهتر است آیتم های کوچک دیگری از این رنگ را در خانه تکرار کنید. (مثل فریم عکس ها، گلدان، رومیزی و …)

چطور از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

 

چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم ؟

تصاویر زیر ایده های زیبایی از اضافه کردن این رنگ پاییزی خیره کننده به خانه است.

مطمئنا شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص این رنگ خواهید شد. توجه داشته باشید همانطور که گفته شد رنگ نارنجی سوخته رنگ پر قدرتی است و باید در کنار رنگ های خنثی استفاده شود.

چطور از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیمچگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم چطور از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیمچگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم چگونه از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

اگر می خواهید در طراحی داخلی منزل شما آیتم ها و رنگ های خاص استفاده شود می توانید از تجربه ی طراحان مجرب گروه صنعتی لابل بهره ببرید. برای درخواست طراحی می توانید فرم موجود در صفحه درخواست طراحی را پر کنید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر