ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

جزیره آشپزخانه چیست؟ مزایای داشتن جزیره در آشپزخانه چیست؟ آیا ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک ممکن است؟ پاسخ به همه ی این سوالات را در این مطلب می خوانید. در این مطلب ۴ روش برای ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک نوشته شده است. این روش ها راحت و کاربردی هستند و به راحتی […]

۰۳ آذر ۱۳۹۷

جزیره آشپزخانه چیست؟ مزایای داشتن جزیره در آشپزخانه چیست؟ آیا ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک ممکن است؟ پاسخ به همه ی این سوالات را در این مطلب می خوانید. در این مطلب ۴ روش برای ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک نوشته شده است. این روش ها راحت و کاربردی هستند و به راحتی به شما امکان داشتن جزیره آشپزخانه را می دهند.

جزیره آشپزخانه چیست و چه مزایایی دارد؟

جزیره آشپزخانه نوعی پیشخوان است که در وسط آشپزخانه قرار دارد و دارای سینک و شیر آب جداگانه است. جزیره باعث زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون منزل می شود. در جزیره آشپزخانه می توان کابینت و  گاز رومیزی نصب کرد که کارایی جزیره را افزایش می دهد. مزایای جزیره آشپزخانه را در زیر می خوانید:

  • زیباسازی دکوراسیون منزل
  • به علت داشتن کابینت های مجزا جزیره، فضای آشپزخانه را جادارتر می کند.
  • جایی بسیار مناسب برای غذاخوری دوستانه و عدم نیاز به داشتن میز نهارخوری
  • کاربردی تر کردن فضای آشپزخانه

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

جزیره ها در خانه های ایرانی کم کم در حال جا افتادن هستند و علاقه مندان زیادی دارند. اما آیا می توان در خانه های کوچک از جزیره استفاده کرد؟ چطور؟ در ادامه مطلب چند ایده ساده برای ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک را می خوانید. اگر به دنبال روشی برای « ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک » هستید، با ما همراه باشید.

۱- دکوراسیون مینیاتوری برای آشپزخانه

قدم اول برای استفاده از جزیره در آشپزخانه استفاده از دکوراسیون مینیاتوری است. اگر این نوع دکوراسیون را انتخاب کنید به راحتی می توانید به فضای پیشخوان وسعت ببخشید. به این ترتیب می توانید با ساخت یک جزیره مینیاتوری از مزایای آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که در جزیره های کوچک تنها کافی است جا برای نشستن دو یا سه نفر داشته باشید. در تصویر زیر می بینید که یک جزیره کوچک برای دو نفر زیبایی خود را حفظ می کند. انتخاب صندلی های مناسب برای نشستن نیز در جزیره های کوچک مهم است.

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

۲- سینک آشپزخانه در کنار جزیره

ترفند دیگری برای ساخت یک جزیره کوچک در آشپزخانه ایجاد فضایی است که در آن هم سینک قرار داشته باشد و هم جزیره. البته تصویر زیر بیشتر اپن آشپزخانه است تا جزیره با این حال قرار دادن فضای پیشخوان در آشپزخانه و کابینت کردن آن می تواند کارایی یک جزیره را داشته باشد. ترکیب دو کارایی، روشی عالی برای استفاده‌ی حداکثری از فضایی کوچک است. برای مثال در آشپزخانه های کوچک ممکن است مجبور باشید فضای اپن یا سینک را فدای داشتن جزیره کنید. اما با ملحق کردن فضای سینک به جزیره، این مشکل به راحتی حل می شود.

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

۳- جزیره آشپزخانه کوچک

یک جزیره کوچک نیازی به وصل بودن به دیوار و چیز دیگری ندارد. طراحی جزیره در آشپزخانه زیر به خوبی نشان می دهد که چگونه یک آشپزخانه با سایز متوسط یا کوچک می تواند یک جزیره را در خود جای دهد. کافی است سایز جزیره شما کوچکتر و مینیمال باشد. این سبک از طراحی جزیره آشپزخانه به زیبایی در کنار چهارپایه های فلزی که به صورت کشویی در فضای جزیره قرار می گیرند هماهنگ می شود. چهارپایه ها فضای کمی را اشغال می کنند زیرا کل فضای آشپزخانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

۴- استفاده دو منظوره از جزیره

استفاده ی مفید از همه ی فضای یک محیط تنها با ترکیب کاربرد فضاها به دست می آید. برای جادار کردن خانه از خلاقیت خود استفاده کنید. از فضای زیر جزیره خانه به عنوان کتابخانه یا فضایی برای قرار دادن ظروف و لیوان استفاده کنید. اگر می خواهید جزیره ی آشپزخانه داشته باشید دو منظوره کردن آن بسیار مهم است. اگر از آن به عنوان کتابخانه استفاده کنید، دیگر نیازی به کتابخانه در فضای خانه نخواهید داشت و از طرفی فضای دیگری نیز باز می شود. این به بزرگتر نشان دادن منزل کمک شایانی می کند.

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

 

تیم طراحی داخلی گروه صنعتی لابل

اگر به دنبال داشتن دکوراسیون داخلی خاص و بهره مندی از آیتم های ویژه در خانه خود هستید می توانید از تیم طراحان گروه صنعتی لابل مشاوره های لازم را دریافت نمایید. گروه صنعتی لابل با داشتن تیمی متشکل از طراحان مجرب می تواند روح و زیبایی رنگ های خاص و دلنشین را در خانه های شما زنده کند. برای سفارش طراحی و دیدن نمونه کارها تنها کافی است فرم موجود در صفحه سفارش طراحی داخلی را پر کنید. برای اطلاع از انواع سقف های کشسان لابل نیز می توانید فرم موجود در صفحه سفارش سقف را پر کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر