استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

مدت زیادی از ورود آب نماهای توکار در رستوران ها و برخی مراکز تجاری می گذرد. آب نماهای قدیمی تر شکل و شمایلی شبیه به آبشارها داشتند و سعی در تداعی کردن آبشارهای طبیعی داشتند. این آب نماها قابل حمل و برقی بوده اند. اما امروزه با پیشرفت و متفاوت تر شدن اقلام دکوراسیونی، آب […]

۲۹ آبان ۱۳۹۷

مدت زیادی از ورود آب نماهای توکار در رستوران ها و برخی مراکز تجاری می گذرد. آب نماهای قدیمی تر شکل و شمایلی شبیه به آبشارها داشتند و سعی در تداعی کردن آبشارهای طبیعی داشتند. این آب نماها قابل حمل و برقی بوده اند. اما امروزه با پیشرفت و متفاوت تر شدن اقلام دکوراسیونی، آب نماها نیز ظاهر فوق العاده ای به خود گرفته اند. البته علاوه بر محیط های تجاری مانند رستوران ها استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل نیز یکی از روش های زیباسازی منزل است. استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل حس همزیستی با طبیعت و آرامش ناشی از صدای آب را در خانه زنده می کند.

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

همانطور که گفته شد استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل می تواند آرامش اعضای خانه را افزایش دهد. صدای آب، زیبایی ظاهری آن و منظره زیبای ایجاد شده در خانه می تواند به بهتر شدن خلق و خوی اعضای خانه کمک شایانی کند. داشتن آب نمای تزیینی می تواند به شکل چشمه ی کوچکی در منزل باشد. در خانه های دوبلکس، آن را می توانید زیر راه پله قرار دهید. تنها کاری که باید بکنید مشخص کردن جای آن در خانه است. در این مورد می توانید با پر کردن فرم درخواست طراحی از متخصصین طراحی داخلی لابل مشاوره دریافت نمایید.

در زیر تصاویر مختلفی از نحوه استفاده از آب نماها را مشاهده می کنید. بسته به متراژ خانه، می توانید از آب نماهای بزرگ یا کوچک استفاده کنید. پس این تصور که آب نماها تنها مناسب خانه های بزرگ است، تصوری اشتباه است. موارد استفاده از آب نماها در فضای پرت خانه می تواند هم جای کمی را اشغال کند و هم زیبایی خانه را چندین برابر کند. استفاده کاربردی از آب نماها به عنوان پارتیشن جدا کننده ی فضای هال از آشپزخانه یا پذیرایی و تنظیم کننده ی رطوبت خانه است. در فصل زمستان رطوبت هوا کم شده و موجب بروز خشکی پوست و حساسیت های پوستی می شود. استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل می تواند رطوبت منزل را تا حد زیادی بالا می برد.

در زیر ایده هایی برای استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل مشاهده می نمایید. استفاده از این ایده ها به همراه خلاقیت شما می تواند دکوراسیون داخلی خیره کننده ای برای هر بیننده باشد.

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل در دو طرف راهرو

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل به عنوان پارتیشن

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

 

استفاده از آب نماهای تزیینی در زیر راه پله شیشه ای

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

استفاده از آب نماهای تزیینی دیواری

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

آب نمای تداعی کننده معابد

استفاده از آب نماهای تزیینی در منازلاستفاده از آب نمای دیواری در منازل کوچکاستفاده از آب نماهای تزیینی در منازل

تیم طراحی داخلی گروه صنعتی لابل

اگر به دنبال داشتن دکوراسیون داخلی خاص و بهره منری از آیتم های ویژه در خانه خود هستید می توانید از تیم طراحان گروه صنعتی لابل مشاوره های لازم را دریافت نمایید. گروه صنعتی لابل با داشتن تیمی متشکل از طراحان مجرب می تواند روح و زیبایی رنگ های خاص و دلنشین را در خانه های شما زنده کند. برای سفارش طراحی و دیدن نمونه کارها تنها کافی است فرم موجود در صفحه سفارش طراحی داخلی را پر کنید. برای اطلاع از انواع سقف های کشسان لابل نیز می توانید فرم موجود در صفحه سفارش سقف را پر کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر