ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل

داشتن تعدد در انتخاب و قدرت تصمیم گیری برای هر فردی جزو مهم ترین اولویت ها است. سقف کشسان با داشتن تنوع بالا در جنس و رنگ، انعطاف پذیری، قابلیت شکل دهی بالا و …به شما قدرت انتخابی مثال زدنی می دهد. در اصل بهتر است اینطور بگوییم که هیچ طرح و مدلی وجود ندارد […]

ایده های نصب سقف کشسان
۱۰ آبان ۱۳۹۷

داشتن تعدد در انتخاب و قدرت تصمیم گیری برای هر فردی جزو مهم ترین اولویت ها است. سقف کشسان با داشتن تنوع بالا در جنس و رنگ، انعطاف پذیری، قابلیت شکل دهی بالا و …به شما قدرت انتخابی مثال زدنی می دهد. در اصل بهتر است اینطور بگوییم که هیچ طرح و مدلی وجود ندارد که با سقف کشسان لابل آن را نتوان طراحی کرد. سقف کشسان لابل را می توان در زیبایی و تنوع بی نظیر دانست. در ادامه این مطلب ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل را به شما با تصویر نشان می دهیم تا با گستره ی پهناور این سقف بیشتر آشنا شوید.

شاید این تصور را داشته باشید که سقف کشسان ممکن است بعد از مدتی برای شما تکراری شود. اما در این تصاویر شما می بینید که سقف های کشسان تا چه حد می توانند متفاوت و خاص باشند. سقف های کشسان لابل قابلیت شکل پذیری و فرم دهی بالایی دارند. تنها کافی است طرح و شکلی را در ذهن خود تصور کنید، لابل آن را برای شما اجرای خواهد کرد. شاید این ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل بتواند شما را در انتخاب سقف راهنمایی کند.

سقف چند سطحی، خلاقیت در چند سطح

با استفاده از قابلیت سقف کشسان برای اجرا در چند سطح می توانید انواع طرح های چند سطحی را در سقف خانه اجرا نمایید. تصاویر زیر را ببینید تا با قابلیت این سقف ها بیشتر آشنا شوید. در زیر سقف چند لایه با استفاده از سقف لاکر و مات را ملاحظه می فرمایید. قسمت آینه ای مانند، سقف لاکر نامیده می شود که دکوراسیون محیط را در خود منعکس می کند. این ویژگی باعث بزرگ نشان دادن فضای درونی می شود. سطوح دیگر این سقف از جنس مات هستند. سقف مات سقفی ساده و بسیار شکیل است. ترکیب این سقف ها در کنار هم زیبایی منزل و سقف شما را چندین برابر می کند.

ترکیب سقف لاکر (آینه ای) و سقف مات

ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل

 

سقف اپلای در چند لایه، مناسب سقف های بلند

در تصویر زیر یکی از مدرن ترین دستآورد های حوزه دکوراسیون داخلی را مشاهده می نمایید. این تکنولوژی را سقف اپلای یا سقف چند لایه می نامند. تنها تولید کننده سقف اپلای گروه صنعتی لابل بوده و دستگاه برش آن به صورت انحصاری در اختیار گروه صنعتی لابل در ایران است. نمونه های دیگر این سقف را می توانید از طریق لینک سقف اپلای مشاهده نمایید.

 

ایده های ناب نصب سقف کشسان در منزل

سقف سفید مات: ساده، شیک

اگر فردی ساده پسند هستید می توانید از سقف سفید مات استفاده کنید.

این سقف در عین سادگی سقفی شیک و ارزان قیمت است.

سقف سفید مات جایگزین بسیار مناسبی برای پنل های گچی است.

شما می توانید آن را با قیمت مناسب و بدون نوسان قیمت و با سرعت تحویل بسیار بالا تهیه نمایید.

فروش ویژه سقف سفید مات در سقفواره پاییزه لابل را از دست ندهید. می توانید با تماس با شماره ۰۹۹۰۲۳۴۵۶۰۰ از قیمت این سقف ها مطلع شوید.

سقف مات، جایگزین مناسبی برای پنل های گچی

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می نمایید تمام سطح سقف زیر با استفاده از سقف کشسان سفید مات و در دو سطح مختلف طراحی و نصب شده اند. این سقف شباهت بسیاری به پنل های گچی دارد که می توان با استفاده از آن در سطوح مختلف طرح های مورد نظر خود را روی سقف داشته باشید. مزیت این سقف نسبت به پنل های گچی امکان نورپردازی پشت سقف است. به این ترتیب می توانید نور یکنواختی را از کل سطح سقف داشته باشید. رشته های LED نصب شده در پشت سقف تمام نیاز محیط به روشنایی را تامین می کنند.

ایده های ناب نصب سقف کشسان در منزل ایده های ناب نصب سقف کشسان در منزل

دنیای چاپ را دست کم نگیرید!

نگذارید طرح های چاپی که می خواهید در منزل خود استفاده کنید، کلیشه ای باشد.

طرح های معروف و تکراری را می توان در هر جایی دید.

اهل ریسک پذیری باشید و طرح خاصی که یادآور یه نکته شخصی است را در خانه داشته باشید.

طرحی که ارتباط شخصی به شما و خانه خودتان دارد را چاپ کنید و با دیدن آن خاطرات خود را زنده کنید. البته شما می توانید یک نقاشی معروف یا طرحی از کهکشان را در خانه داشته باشید. در انتخاب طرح قابل چاپ هیچ محدودیتی ندارید. نمونه های زیر، تصاویر خلاقانه چاپی هستند. در زیر طرح چوب را می بینید. شما به زیبایی می توانید با این طرح، فضای خانه را گرم و دلنشین کنید. طرح چوب در ویلاهای ساحلی طرفداران زیادی دارد. ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل را در این تصاویر مشاهده می نمایید.

چاپ طرح چوب

ایده های ناب سقف کشسان برای منزل

چاپ طرح گل، هماهنگ با سرویس خواب و دیوار

ایده های ناب سقف کشسان برای منزل

ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل

امیدواریم این ایده ها به شما در انتخاب طرح و فرم مورد نظر شما راهنمایی مفیدی باشد. برای اطلاع از قیمت سقف ها و دریافت مشاوره برای انتخاب طرح مناسب برای خانه خود می توانید با شماره ۰۹۹۰۲۳۴۵۶۰۰ تماس حاصل نمایید. شما همینطور می توانید از طریق فرم موجود در صفحه ثبت سفارش با همکاران ما در ارتباط باشید. برای مطالعه بیشتر به قسمت مطالب مرتبط مراجعه نمایید.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان