سقف مات لابل

یکی از انواع بسیار ساده اما زیبا، پرجلوه و خاص سقف‌های کشسان، سقف مات است. سطح مات این نوع سقف بسیار انعطاف‌پذیر و زیبا است، رنگبندی‌های متنوعی دارد و جلوه خاصی به سقف منزل یا محیط کار شما می‌بخشد. شما می‌توانید این نوع سقف را به راحتی با انواع مختلف دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ […]

۰۱ شهریور ۱۳۹۵

یکی از انواع بسیار ساده اما زیبا، پرجلوه و خاص سقف‌های کشسان، سقف مات است. سطح مات این نوع سقف بسیار انعطاف‌پذیر و زیبا است، رنگبندی‌های متنوعی دارد و جلوه خاصی به سقف منزل یا محیط کار شما می‌بخشد. شما می‌توانید این نوع سقف را به راحتی با انواع مختلف دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ کنید. چرا که بسیار شبیه به سقف‌های کلاسیک سفید است. البته این سقف در طرح‌های مختلفی طراحی و اجرا می‌شود، اما در مقایسه با سایر سقف‌های کشسان بسیار ساده است. در ادامه مطلب با لابل همراه باشید تا آشنایی بیشتری با سقف کشسان مات پیدا کنید.

سقف مات چیست؟

سقف مات نوعی سقف کشسان است و همانطور که از نام آن می‌توانید حدس بزنید، حالت مات دارد و به همین دلیل هیچگونه نوری را از خود عبور نمی‌دهد و مانند سایر انواع سقف‌های کشسان در پشت آن هیچ‌گونه نورپردازی اعمال نمی‌شود.

این سقف بسیار ساده، اما زیبا و کاربردی است و از آن به جای سقف کناف نیز استفاده می‌کنند. چرا که نصب و اجرای آن بسیار راحت‌تر از سقف کناف است و به رنگ و بتونه کاری نیاز ندارد. با انتخاب این سقف کشسان می‌توانید در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

از این نوع سقف در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود و قابلیت هماهنگی با انواع مختلف طراحی داخلی را دارد. افرادی که علاقمند به استفاده از دکوراسیون و مبلمان کلاسیک یا مدرن در منزل خود هستند، می‌توانند از سقف مات به عنوان مکمل این دکوراسیون استفاده کنند و به این ترتیب جلوه بیشتری به اثاثیه منزل خود ببخشند. جلوه این نوع سقف کشسان، کاملاً کلاسیک و مخملی است و به دلیل عدم بازتاب نور برای محیط‌های کلاسیک انتخابی هوشمندانه و زیبا است. در ادامه چند مکان مناسب برای اجرای این گونه سقف را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به کمک آن، انتخاب مناسب و صحیحی برای نوع سقف کشسان خود داشته باشید.

سقف مات چیست؟

سقف کشسان مات مناسب چه مکان‌هایی است؟

به دلیل طراحی ساده سقف مات می‌توان از آن در مکان‌های مختلفی استفاده کرد که البته این انتخاب امری کاملاً سلیقه‌ای است. هر چند اگر به دنبال نوعی سقف کشسان می‌گردید که بتوانید نورپردازی‌های محل مورد نظر را در آن اجرا کنید، سقف کشسان مات انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای رسمی و اداری می‌توانید از این نوع سقف استفاده کنید، چرا که با فضاهای بیزینسی تناسب زیادی دارد.

اگر قصد استفاده از سقف مات در دکوراسیون منزل خود را دارید، باید توجه داشته باشید که اثاثیه و مبلمانی که انتخاب کرده‌اید کلاسیک باشند.

اگر فضای کوچک و کم نوری در اختیار دارید، هرگز از این نوع سقف استفاده نکنید.

به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و آنتی قارچ سقف مات می‌توان از آن برای پوشش محیط‌های درمانی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها استفاده کرد. همچنین این نوع سقف ضد رطوبت است و مناسب محیط‌های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، حمام و استخر خواهد بود. در مجموع این سقف به دلیل طراحی ساده و زیبایی که دارد، مات بودن و عدم انعکاس نور، می‌تواند با محیط‌های مختلف سازگار باشد، اما برای کسانی که قصد اجرای نورپردازی‌های جذاب در سقف را دارند، گزینه مناسبی نیست چرا که نور را از خود عبور نمی‌دهد و اینگونه افراد می‌توانند از سایر انواع سقف کشسان مانند سقف چند سطحی استفاده کنند.

مزایای سقف مات

استفاده از سقف کشسان مات در دکوراسیون داخلی مزایای بسیاری به همراه دارد که تعدادی از آ‌ن‌ها در ادامه آمده‌اند.

  • مهم‌ترین مزیتی که استفاده از این پوشش داخلی به همراه دارد، این است که از نظر هزینه‌ای بسیار مقرون به‌صرفه است. با اجرا و نصب این گونه سقف کشسان، نیازی به هزینه‌های اضافی سقف‌های دیگر نخواهید داشت.
  • تمیز کردن سقف مات نیز بسیار راحت و آسان است.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای سقف کشسان مات استفاده از ترکیب حاوی زینک اکساید است که ضد قارچ و باکتری بوده و از این رو مناسب برای استفاده در مکان‌های درمانی مانند کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها و اتاق عمل است.
  • این سقف بسیار ساده اما زیباست و به همین دلیل با انواع مکان‌ها به راحتی ست می‌شود و اگر به دنبال سقفی کم‌هزینه و در عین حال شیک و کلاسیک می‌گردید، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
  • سقف مات، نصب سریع و آسانی دارد و از نظر اقتصادی مقرون به‌صرفه است.
  • این سقف بسیار انعطاف‌پذیر و مقاوم است، در برابر آتش‌سوزی و گرما مقاومت بالایی دارد.
  • جنس این سقف کشسان، پی‌وی‌سی است و ضد رطوبت طراحی شده است. به همین دلیل می‌تواند پوشش مناسبی برای محیط‌هایی مانند استخر و سرویس بهداشتی باشد.

مزایای سقف مات

قیمت و خرید سقف مات از لابل

گروه صنعتی لابل تولید و اجرا کننده انواع سقف‌های کشسان برای محیط‌های مختلف اعم از منازل مسکونی، سازمان‌ها و ادارات، هتل‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی است. اگر قصد اجرای سقف مات برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود را دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب لابل با سابقه کار بین‌المللی در این زمینه کمک بگیرید.

برای آگاهی از قیمت سقف مات و آشنایی بیشتر با این نوع سقف کشسان می‌توانید با مشاوران لابل تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند. قیمت سقف کشسان مات به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل متراژ مکانی که می‌خواهید سقف را در آن اجرا کنید و نوع متریال به کار رفته در تولید سقف است. به کمک لابل می‌توانید تجربه اجرای یک سقف کشسان مات با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه را داشته باشید. لابل در تولید انواع سقف‌های کشسان از مواد با کیفیت استفاده می‌کند و در عین حال قیمت این سقف‌ها بسیار اقتصادی‌تر است.

سوالات متداول

  1. جنس سقف کشسان مات چیست؟

جنس این سقف مانند سایر سقف‌های کشسان از پی‌وی‌سی است، بنابراین سقفی منعطف و مقاوم به حساب می‌آید.

  1. آیا می‌توان از سقف کشسان مات برای نورپردازی منزل استفاده کرد؟

 به دلیل اینکه سقف مات نور را از خود عبور نمی‌دهد، نمی‌تواند طراحی خوب و مناسبی برای نورپردازی‌های سقف باشد و می‌توان برای نورپردازی از سایر سقف‌های کشسان مانند سقف‌های چند سطحی استفاده کرد.

  1. بهترین مکان‌ها برای اجرای سقف مات چه مکان‌هایی هستند؟

از این سقف می‌توان در پوشش سقفی استخرها، سرویس‌های بهداشتی و حمام، مراکز درمانی مانند آزمایشگاه، مطب، کلینیک و اتاق عمل، منزل‌هایی با طراحی داخلی کلاسیک و همچنین محیط‌های اداری و بیزینسی استفاده کرد.

  1. مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کشسان در دکوراسیون چیست؟

 اگر به دنبال یک سقف کشسان بسیار مقرون به‌صرفه، با قابلیت نصب و اجرای آسان و ظاهری ساده اما شیک می‌گردید، سقف مات می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد که مهم‌ترین مزیت آن ست شدن با انواع مختلف دکوراسیون است.

مطالب مشابه