سقف اپلای لابل

چندسالی است که سقف با سبک مینیمالیستی برای طراحی دکوراسیون داخلی باب شده است. یکی از جدیدترین سقف‌های کاذب مینیمال ، با نام سقف اپلای است که مخاطبان سبک‌های ساده و به دور از هر تجملاتی را به خود جذب کرده است. این سقف کشسان ظاهری بسیار زیبا و ساده‌ دارد. اپلای، سقفی سه بعدی […]

۱۱ مهر ۱۳۹۶

چندسالی است که سقف با سبک مینیمالیستی برای طراحی دکوراسیون داخلی باب شده است. یکی از جدیدترین سقف‌های کاذب مینیمال ، با نام سقف اپلای است که مخاطبان سبک‌های ساده و به دور از هر تجملاتی را به خود جذب کرده است. این سقف کشسان ظاهری بسیار زیبا و ساده‌ دارد.

اپلای، سقفی سه بعدی با تنوع بالا در طرح و رنگ است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون خانه خود، طرح و رنگ سقف را انتخاب کنید. این سقف یک طرح نوآورانه و جدید در تکنولوژی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. سقف کشسان اپلای که در ایران با نام سقف مشبک نیز شناخته می‌شود، نوعی سقف کاذب بوده که از دو لایه برخوردار است؛ هر دو لایه این سقف از جنس PVC هستند و می‌توان آن‌ها را در رنگ و طرح‌های مختلفی طراحی کرد.

روی لایه اول سقف کاذب اپلای، طرح‌هایی ایجاد می‌شود که با دستگاه مخصوصی برش می‌خورند. با برش‌های ایجاد شده بر روی لایه اول و خالی شدن آن، رنگ لایه زیرین سقف دیده می‌شود. برای همین است که این سقف حالت سه بعدی دارد و از جلوه و نمای خاصی نسبت ‌به سایر سقف‌ها برخوردار است.

در ادامه به بررسی مزایای استفاده از سقف اپلای خواهیم پرداخت.

مزایای سقف اپلای

سقف‌های کشسان یکی از جدیدترین متدهای طراحی داخلی و دکوراسیون به شمار می‌روند. استفاده از این سقف‌ها مزایای زیادی دارد و باعث جلوه بخشیدن به محیط می‌شود. یکی از مهم ترین مزایای سقف کشسان اپلای مقرون به صرفه و مدرن بودن آن است. سقف اپلای معمولا با بیشتر محیط‌ها سازگاری دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید. مزایای استفاده از سقف اپلای عبارتند از:

  • کاهش بار اضافه در سقف

این سقف وزن کمی دارد و با وجود این که دو لایه پی‌وی‌سی در آن به کار رفته، وزن سقف ساختمان را افزایش نمی‌دهند. این ویژگی می‌تواند احتمال خرابی سقف و آسیب رسیدن به ساختمان را به صفر برساند.

  • نظافت آسان

با توجه به‌ این‌که هر دو لایه استفاده شده در این سقف از جنس PVC و پارچه‌های نسوز هستند، نظافت و تمیز کردن بسیار راحت بوده و با استفاده از یک دستمال نمدار می‌توان آن‌ها را تمیز کرد.

مزایای سقف اپلای

  • تنوع بالا

تنوع در طرح و رنگ این سقف اپلای بسیار بالا است و محدودیتی در اجرای آن‌ها وجود ندارد. در سقف اتاق کودک می‌توانید از انواع طرح‌های کارتونی با رنگ‌های جذاب استفاده کنید. در پذیرایی نیز می‌توانید از طرح‌های ساده‌تر یا کلاسیک استفاده کنید. طرح‌های اسلیمی نیز به‌ صورت سه بعدی ترکیبی از فضای مدرن و سنتی را ایجاد می‌کنند.

  • قیمت مناسب

قیمت سقف اپلای نسبت به سقف‌های کاذب دیگر مقرون به‌ صرفه‌تر است. افرادی که قصد دارند از این سقف در محیط داخلی استفاده کنند، می‌توانند مطابق با سبک دکوراسیون خود بهترین طرح و رنگ را با کمترین قیمت از لابل سفارش دهند.

  • کاربرد در سطح خانگی و تجاری

از سقف اپلایبیشتر در محیط‌های داخلی، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می‌شود. در هر بخشی از این محیط‌هامی‌توان این سقف را اجرا کرد. برای مثال، می‌توان این سقف را در اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق کودک، سالن پذیرایی، دفتر کار و… اجرا کرد.

  • صرفه‌جویی در زمان برای نصب این سقف

سقف اپلای به سرعت و در کمتر از یک روز چاپ و در کمتر از چند ساعت در محل، نصب می‌شود. پس نیازی به بهم‌ زدن دکوراسیون اصلی خانه نیست.

  • ایمن بودن

این سقف از جنس PVC و پارچه‌های نسوز و کاملاً سازگار با محیط زیست است و مواد سمی به محیط آزاد نمی‌کند.

  • ایجاد نمای لوکس در محیط‌ها فرهنگی و ادارات

گزینه‌های مربوط به‌ رنگ، بافت (براق و شفاف) و طراحی این سقف بسیار گسترده هستند. به همین ‌دلیل می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب سقف ادارات و مکان‌های فرهنگی باشد. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کشسان اپلای را همان زیبایی و لوکس بودن آن دانست.

در ادارات بهتر است از طرح‌های بسیار ساده استفاده شود. در محیط‌های فرهنگی مانند کتابخانه، موزه و… نیز موجب می‌شود فضا حالت اسرارآمیز و شگفت انگیزی را القا کند، دقیقا حسی که برای این گونه از فضاها ضروری است با این سقف قابل اجرا است.

  • تعویض آسان

اگر پس از مدتی از طرح سقف دل‌زده شدید نگران نباشید! یکی‌دیگر از مزایای این سقف اپلای، اتصال و باز شدن راحت آن است. چنانچه بعد از مدتی از طرح خسته شدید می‌توانید با هزینه‌ی کمی طرح را تغییر دهید.

نصب سقف کشسان Apply

  • پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری

قیمت سقف اپلای نسبت به ظاهر شیکی که دارد بسیار به‌صرفه است و به‌دلیل استحکام بالا، برخلاف دیوارهای کناف و گچی، نیاز به تعمیر و بازسازی ندارد و نگهداری آن بسیار آسان خواهد بود.

  • پنهان کردن لوله‌کشی و سایر ایرادات داخلی ساختمانی

باتوجه‌به این‌که سقف اپلای نوعی سقف کاذب است و با فاصله از سقف نصب می‌شود، می‌توانید تاسیسات ساختمانی را از زیر این سقف‌ها عبور دهید تا با پوشاندن خرابی‌های سقف، محل عبور لوله کشی و سیم کشی، اتصالات و… زیبایی فضا را بهبود بخشید.

  • نور پردازی آسان

امکان اجرای نورپردازی‌های جذاب با سقف‌های اپلای فراهم است و می‌توان برای اجرای سقف اپلای ازانواع نورپردازی رنگی استفاده کرد.

قیمت و خرید سقف اپلای چاپی از لابل

برای برآورد قیمت این سقف باید نوع پارچه و نحوه اجرای آن را در نظر گرفت. نوع پارچه سقف اپلای در هزینه کار تاثیرگذار است. اگر از پارچه ساده برای کار استفاده کنید، بی شک باید هزینه کمتری نسبت‌به پارچه‌هایی که چاپی هستند پرداخت کنید. همچنین نوع اجرای سقف و متراژ محیط روی قیمت اثر می‌گذارد.

سقف‌های اپلای به دلیل اینکه یک سطحی نیستند در مقایسه با سایر سقف‌های کشسان ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند؛ حتی تجهیزاتی هم که برای اجرای سقف استفاده می‌شود، بر قیمت نهایی موثر است. برای خرید از گروه صنعتی لابل ابتدا با تیم پشتیبانی ما مشورت کنید و در نهایت زیبایی سقف خانه خود را با خیال راحت به طراحان چیره‌دست گروه سپرده و از نتیجه آن لذت ببرید.

قیمت و خرید سقف اپلای چاپی از لابل

سوالات متداول

قیمت سقف اپلای چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت سقف کشسان اپلای بر اساس، هزینه متریال، هزینه چاپ، متراژ و هزینه نورپردازی محاسبه می‌شود.

برای نصب سقف کشسان Apply به چه ابزارهایی نیاز است؟

برای نصب سقف کاذب اپلای نیاز به ابزارهای خاصی مانند کاردک‌های مخصوص، هیترهایگرمایشی، کپسول گاز، دریل، پمپ باد، تفنگ میخ بادی، گیره نصب، چسب ترمیم، چسب فویل و انواع انبر و پیچ نیاز است.

آیا خودمان می‌توانیم سقف‌های اپلای را نصب کنیم؟

برای اجرای سقف اپلای باید حتما به سراغ متخصصان این کار بروید. چرا که این کار یک کار تخصصی بوده و نیاز به اموزش دارد

سقف apply برای چه محیطی مناسب است؟

به طورکلی باید گفت استفاده از سقف‌های اپلای هیچ محدودیتی ندارد و در محیط‌های مختلفی قابل اجرا است. اما به‌طور کلی باید سقفی که بیشترین تطابق با محیط و دکوراسیون دارد را انتخاب کرد.

مطالب مشابه