سقف لاکر لابل

یکی از انواع سقف‌های کاذب، سقف لاکر است که از نوعی پارچه کشسان (اغلب پی وی سی) ساخته می‌شود. این نوع سقف به‌دلیل انعکاس نور و درخشان کردن محیط داخل و به‌دلیل این‌که تصویر کل فضا را مانند یک آینه منعکس می‌کند و محیط را بزرگتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد به سقف […]

سقف کششی لاکر
۰۱ شهریور ۱۳۹۵

یکی از انواع سقف‌های کاذب، سقف لاکر است که از نوعی پارچه کشسان (اغلب پی وی سی) ساخته می‌شود. این نوع سقف به‌دلیل انعکاس نور و درخشان کردن محیط داخل و به‌دلیل این‌که تصویر کل فضا را مانند یک آینه منعکس می‌کند و محیط را بزرگتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد به سقف آینه‌ای شهرت یافته است.

تفاوتی که سقف‌های لاکر با سایر سقف‌های کاذب دارند، در وجود تایل است. تایل قسمتی از سقف‌ کشسان است که طیف وسیعی از رنگ‌ها را شامل می‌شود. این سقف پارچه‌ای برای فضاها با دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است؛ زیرا جلوه‌ای خاص و رویایی را به دکوراسیون داخلی می‌بخشد. زیبایی خیره کننده این نوع سقف بلافاصله نظر همه را به خود جلب می‌کند.

ویژگی‌های سقف کشسان لاکر

در صورتی‌که می‌خواهید بازسازی خانه انجام دهید بهترین گزینه برای داشتن سقفی زیباتر، سقف کاذب لاکر است. استفاده از سقف لاکر می‌تواند زیبایی بیشتری برای منزل شما به ارمغان آورد. این نوع سقف کاذب ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که عبارتند از:

  • انعطاف پذیری سقف کشسان لاکر

سقف کاذب لاکر قابلیت انعطاف‌پذیری بسیار زیادی دارد. با استفاده از این نوع سقف کاذب می‌توان انواع تاسیسات و تجهیزات تهویه، روشنایی و … را پنهان کرد. لازم به‌ ذکر است که این نوع سقف را می‌توان به شکل‌های منحنی، موج‌دار و قوس‌‌دار نیز اجرا کرد.

  • شست‌وشو و نظافت آسان

سقف کاذب لاکر بسیار با دوام و مقاوم است. همچنین تمیز کردن این نوع سقف کاذب بسیار راحت بوده و به دلیل خاصیت ضد آب، قابلیت شست‌وشوی راحتی دارد. از طرفی مقاوم به انواع شوینده‌ها است و می‌توانید با شوینده‌های شیمیایی آن‌ها را تمیز کنید. پارچه‌های آن کاملا قابل شست‌وشو و آنتی باکتریال هستند و به‌ راحتی تمیز می‌شوند

  • نصب راحت و سریع

سقف لاکر تنها در چند ساعت به ‌راحتی نصب می‌شود و هیچ‌گونه اختلالی در محیط کار یا خانه به وجود نمی‌آورد.

  • ایمنی بالا

خاصیت ضد آب بودن این سقف سبب می‌شود تا خطری از جهت نشتی آب نداشته باشید. در صورتی که نشتی آب اتفاق بیفتد، سقف منبسط شده و آب را داخل خود جمع می‌کند و پس از برطرف شدن مشکل نشتی به شکل اولیه خود باز می‌گردد. همچنین پارچه در مقابل آتش ریزش ندارد و حریق را گسترش نمی‌دهد.

ویژگی‌های سقف کشسان لاکر

  • جابه‌جای راحت

در نظر بگیرید که بخواهید بعد از اجرای طرح سقف لاکر به هر دلیلی آن را جابه‌جا کنید. برای مثال، به دلیل ترکیدگی لوله آب، اسباب‌کشی و … ممکن است مشکلی پیش آید که شما مجبور به جابه‌جایی سقف کاذب شوید. در نتیجه توجه به‌این نکته یعنی جابه‌جایی راحت‌تر سقف کاذب، در هنگام انتخاب نوع آن بسیار اهمیت دارد. سقف کاذب لاکر را می‌توانید به راحتی جابه‌جا کنید و نگران خرابی‌ها و مشکلات به وجود آمده در سقف نباشید زیرا با کمترین هزینه قابل اجرا است.

  • متنوع بودن ساختار فیزیکی

سقف کشسان لاکر از PVC تهیه شده است که می‌توان آن را به شکل‌های متنوعی از جمله ستونی، حجمی، گنبدی و… درآورد. این نوع سقف دارای انعطاف بسیار زیادی است و می‌توان طرح‌های متنوعی با استفاده از آن اجرا کرد.

  • خاصیت ضد باکتریال

سقف کاذب لاکر به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سف به‌دلیل این‌که اجازه نمی‌دهد هیچ گونه آلودگی، قارچ و باکتری در آن نفوذ کند بهترین انتخاب برای مراکز پزشکی، داروخانه‌ها، انبارهای غذایی و… محسوب می‌شود.

  • تنوع در طرح و رنگ

برای انتخاب سقف کاذب لاکر محدودیتی در طرح و رنگ نخواهید داشت. شما می‌توانید رنگ مورد علاقه خود و متناسب با دکوراسیون داخلی منزلتان را در نظر گرفته و انتخاب کنید. مثلا برای سقف کاذب اتاق خواب می‌توانید از رنگ‌های گرم و خنثی که آرامش بیشتری دارند استفاده کنید.

  • خاصیت ضد آب

سقف کاذب لاکر مقاومت قابل توجهی در برابر رطوبت دارد. در نتیجه استفاده از آن در فضاهایی که رطوبت نسبتا بالایی دارند، پیشنهاد می‌شود. برای مثال، سقف کاذب استخرها بیشتر از نوع لاکر است. این نوع سقف کاذب، در صورت خیس شدن تغییر فرم نخواهد داد و می‌توان به‌آسانی آن را با آب و انواع مواد شوینده تمیز کرد.

مزایای سقف کشسان لاکر

امروزه سقف‌های کشسان در طرح‌های زیادی ارائه می‌شوند. نصب سریع همراه با  طراحی چشمگیر، سقف‌های لاکر را به یکی‌ از سقف‌های پرطرفدار تبدیل کرده است. حتی خسته کننده‌ترین فضای داخلی نیز می‌تواند با سقف لاکر دگرگون شود.

شما می‌توانید نوع طرح و رنگ این سقف را بر اساس سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. نصب سقف‌های لاکر باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. سقف‌های سنتی گاهی اوقات بسیار گران‌تر و پر دردسر هستند. این سقف طی چند ساعت نصب می‌شود و عملاً هیچ گرد و غباری را به وجود نمی‌آورند. بهتر است قبل از نصب سقف لاکر، در مورد مزایای آن بیشتر بدانید. مزایای آن عبارتند از:

  • هزینه پایین در نگهداری

سقف‌های لاکر بسیار محکم و با دوام هستند، به‌راحتی تمیز می‌شوند و دچار رطوبت و خوردگی نمی‌شوند. این سقف همچنین در برابر شوینده‌ها یا سایر عوامل شیمیایی واکنش نشان نمی‌دهند. هیچ گونه ترک خوردگی و پوسته‌پوسته شدن رنگ که در سقف گچی دیده می‌شود، در سقف لاکر وجود ندارد. بازده تولید و نصب سقف‌های لاکر به این معناست که این سقف مقرون به صرفه‌تر از سقف‌های گچی است.

مزایای سقف کشسان لاکر

  • چاپ طرح دلخواه و متنوع

قابلیت چاپ بالایی برای سقف‌های کشسان وجود دارد. پارچه‌ای بودن حالت این سقف‌ها سبب شده است تا بتوان طرح‌های مختلف را روی آن‌ها به چاپ رساند. وجود تنوع رنگی سبب می‌شود تا بتوان دکوراسیون را با توجه به المان‌های به‌کار رفته در منزل با سلیقه خود ایجاد کرد.

  • ایمن بودن

سقف لاکر ضد الکتریسیته ساکن بوده و نیازی به تعمیر سطح و مراقبت نیز ندارد. همچنین، این سقف کاملاً سازگار با محیط زیست است و مواد سمی به محیط آزاد نمی‌کند و از به وجود آمدن و گسترش کپک و قارچ نیز جلوگیری می‌کند.

  • ظاهر لوکس

شاید بتوان مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف لاکر را زیبایی و لوکس بودن آن دانست. گزینه‌های مربوط به رنگ، بافت (براق و شفاف) و طراحی این سقف بسیار گسترده است و به به‌دلیل این مزیت می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب سقف باشد.

  • قابلیت تعویض

یکی‌دیگر از مزایای این سقف اتصال و باز شدن راحت آن است. سقف کاذب لاکر از طریق قاب‌های آلومینیومی به سقف متصل می‌شود. اگر می‌خواهید سبک طراحی سقف خود را به روز کنید یا رنگ آن را تغییر دهید، سقف لاکر به راحتی جدا شده و قابل تعویض است. بنابراین، کاربران نباید نگران تغییرات مداوم این سقف در کوتاه مدت و بلند مدت باشند.

  • پوشش دهی با مقاومت بالا

از آن‌جایی که این سقف نوعی سقف کاذب است، با فاصله از سقف نصب می‌شود؛ پس می‌تواند سبب پوشاندن خرابی‌های سقف، محل عبور لوله کشی و سیم کشی، اتصالات و… شود. این موضوع زیبایی فضا را به همراه دارد و از شلوغ دیده شدن فضا جلوگیری خواهد کرد.

  • قابلیت سفارشی‌سازی تایل‌های آن

از مهم‌ترین مزایای سقف لاکر می‌توان به سفارشی‌سازی آن اشاره کرد که تنوعی از طرح‌ها و رنگ را شامل می‌شود. این نوع از سقف کاذب قابل اجرا در انواع مجتمع‌های اداری، مسکونی، تفریحی و صنعتی و… است.

خرید سقف کشسان لاکر با کیفیت از لابل

کارخانه تولید سقف کشسان گروه صنعتی لابل، واقع در شمال کشور، ماهانه هزاران متر سقف کششی را به درون و بیرون از مرزهای کشور ارسال می‌کند. گروه صنعتی دو ملیتی ایرانی-اوکراینی لابل، نماینده انحصاری سقف اپلای و تولید کننده انواع سقف لاکر در خاور میانه و دارای بیش از دو دهه سابقه بین المللی در نصب سقف پوششی لاکر هستند. پروژه‌های عظیم داخلی و خارجی اجرا شده توسط لابل گواه سطح کیفی محصولات کشسان این گروه صنعتی معروف است.

در زمان سفارش جهت نصب سقف‌های لاکر توسط متخصصین لابل، باید توجه کرد که قیمت تمام شده کار شما بر حسب موارد زیر ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشند:

  • ابعاد سقف و نوع شکل فضا بسیار مهم است. هر چه ابعاد سقف بیشتر و شکل فضا از هندسه پیچیده‌تری برخوردار باشد، قیمت بیشتر است.
  • انتخاب نوع سبک نورپردازی و تجهیزات مورد استفاده در این امر می‌تواند قیمت سقف انتخابی شما را دستخوش تغییرات قیمت قرار دهد.

مطالب مشابه