سقف برلیانت لابل

سقف برلیانت و یا به عبارتی دیگر سقف کشسان برلیانت، نوعی سقف کاذب است که در چند سال اخیر به جهت زیبایی و جلوه خاصی که داشته، طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است. البته اگرچه سقف برلیانت از خانواده سقف‌های کاذب است اما در برخی از مواقع به عنوان پوشش اصلی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. […]

۱۱ مهر ۱۳۹۶

سقف برلیانت و یا به عبارتی دیگر سقف کشسان برلیانت، نوعی سقف کاذب است که در چند سال اخیر به جهت زیبایی و جلوه خاصی که داشته، طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است. البته اگرچه سقف برلیانت از خانواده سقف‌های کاذب است اما در برخی از مواقع به عنوان پوشش اصلی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سقف‌های کاذب از طراحی زیبا و منحصربه‌فردی برخوردار هستند و امکان استفاده از جلوه‌های ویژه و نورپردازی را نیز دارند.

سقف‌های برلیانت در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند اما بیشترین کاربرد آن‌ها در ساختمان‌های مدرن با دکوراسیون‌های خاص است.

مزایای سقف برلیانت

سقف کشسان برلیانت دارای مزایای متعددی است و وجود همین مزایا سبب شده که هر روز بر تعداد متقاضیان این نوع سقف‌های کاذب افزوده شود. البته زیبایی و جلوه ظاهری، اولین موضوعی است که خریداران این نوع سقف‌ها معمولا به آن توجه می‌کنند؛ اما لازم به ذکر است که زیبایی ظاهری تنها یکی از ویژگی‌های سقف کشسان برلیانت است و در واقع این نوع سقف‌ها دارای مزایای بی‌شمار دیگری نیز هستند.

برخی از مهم‌ترین مزایای سقف برلیانت عبارتند از:

  • عایق حرارتی مناسب

یکی از مزایای سقف‌های برلیانت، عایق حرارتی مناسب این نوع سقف‌ها است. این نوع سقف‌ها به حفظ دمای محیط در فصول گرم و سرد کمک می‌کنند. به این صورت که در فصول سرد، از خروج گرما از محیط و در فصول سرد به حفظ گرمای محیط کمک قابل توجهی می‌کنند.

  • عمر مفید طولانی

از دیگر مزیت‌های سقف برلیانت طول عمر بالای این نوع سقف‌ها است. همین موضوع می‌تواند از نظر اقتصادی بسیار قابل توجه باشد و هزینه تعمیرات و نوسازی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

مزایای سقف برلیانت

  • تنوع رنگ بالا

یکی دیگر از مزایای سقف برلیانت تنوع رنگی بالا در این نوع سقف‌ها است. در واقع معمولا خریداران با توجه به لوازم منزل، محیط کار و … رنگ این سقف‌ها را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال،رنگ‌های متالیک که شامل رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و برنزی می‌شوند جهت استفاده در منازل مسکونی دارای مبلمان سلطنتی و پرده‌های درباری مناسب بوده و جلوه زیبایی به محیط می‌بخشد.

  • مقاوم در برابر رطوبت

سقف برلیانت مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوب دارد. از این رو بهترین گزینه برای استفاده در حمام، سرویس بهداشتی، استخر، سونا و… است.

  • متریال مقاوم در برابر زلزله و آتش‌سوزی

برخلاف تصور بسیاری از افراد، جنس متریال‌های به کار رفته در سقف برلیانت، بسیار مقاوم و با دوام هستند. از این رو در برابر زلزله و حوادث قهریه از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند.

  • قابلیت استفاده از امکانات نورپردازی و جلوه‌های ویژه

سقف کشسان برلیانت این قابلیت را دارد که هر نوع نورپردازی و یا جلوه‌های ویژه‌ای روی آن پیاده‌سازی شود. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و به محیطی که این سقف‌ها در آنجا نصب می‌شوند برمی‌گردد. اما معمولا بیشتر خریداران این نوع سقف‌ها تمایل به استفاده از تجهیزات نورپردازی روی این نوع سقف‌ها را دارند.

  • طراحی و زیبایی منحصربه فرد

معمولا از اصلی‌ترین دلایل انتخاب سقف برلیانت، طراحی و زیبایی منحصر به‌فرد این نوع سقف‌ها است. این نوع سقف‌ها از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردارند و از این جهت حق انتخاب گسترده‌ای را به خریداران می‌دهند.

بدون اغراق می‌توان گفت که استفاده از سقف برلیانت در هر مکانی که مورد استفاده قرار گیرد، به زیباتر شدن و شکیل‌تر شدن آن محیط کمک قابل توجهی می‌کند.

  • نصب آسان

از دیگر مزایای سقف برلیانت نسبت به سایر سقف‌ها امکان نصب آسان این نوع سقف‌ها است. همین امر سبب کاهش هزینه‌های جانبی می‌شود. البته برای نصب این نوع سقف‌ها نیز به برخی از ابزارها همچون پیچ و مهره، پیچ‌گوشتی، چکش و… نیاز است و البته که باید توسط افراد متخصص نصب شوند.

سقف کشسان برلیانت در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

سقف کشسان برلیانت در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

از سقف کشسان برلیانت در مکان‌های متعددی همچون خانه‌ها و منازل مسکونی، مکان‌های عمومی همچون فرودگاه‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌های قطار و مترو، سالن‌های همایش و کنفرانس، رستوران‌ها، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، منازل مسکونی، دفاتر اداری همچون دفتر وکالت، دفتر مهندسی و… استفاده می‌کنند.

قیمت و خرید سقف برلیانت از لابل

عوامل متعددی بر قیمت سقف برلیانت تاثیر دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ابعاد پارچه به کار رفته در سقف برلیانت، نوع نورپردازی، استفاده و یا عدم استفاده از سیستم‌های تهویه، لوازم و تجهیزات به کار گرفته شده در این سقف‌ها، نوع و سبک طراحی، رنگ آن‌ها و… اشاره کرد.

فلذا نمی‌توان قیمت سقف برلیانت را بدون در نظر گرفتن این فاکتورها محاسبه کرد.

البته مجموعه لابل به جهت احترام و ارزش بالایی که برای مشتریان خود قائل است کارشناسان و مشاوران متخصص و متبحری را جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات ذهنی خریداران به خدمت گرفته است. خریداران می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با مجموعه لابل تماس برقرار کنند تا کارشناسان و مشاوران مجموعه آن‌ها را راهنمایی کنند.

خریداران می‌توانند ویژگی‌های سقف کشسان برلیانت مورد نظرشان را عنوان کنند تا کارشناسان مجموعه با توجه به فاکتورهای گفته شده قیمت سقف برلیانت را به آن‌ها اعلام کنند. همچنین کارشناسان مربوطه با توجه به اطلاعات جامع و کاملی که دارند می‌توانند خریداران را در انتخابی بهتر یاری کنند.

قیمت و خرید سقف برلیانت از لابل

سوالات متداول

فاصله زمانی از لحظه ثبت تا تحویل سقف برلیانت از مجموعه لابل چقدر است؟

از زمان ثبت سفارش تا زمان  ارسال سقف برلیانت به مقصد حداکثر ۴۸ ساعت زمان نیاز است.

آیا جهت نصب سقف برلیانت باید مکان مورد نظر تخلیه شود؟

با توجه به اینکه در نصب سقف برلیانت از مصالح ساختمانی استفاده نمی‌شود، هیچ‌گونه کثیفی نخواهد داشت و نیازی به تخلیه مکان نصب نیست.

آیا از سقف برلیانت در حمام و استخر هم می‌توان استفاده کرد؟

بله، سقف‌های برلیانت به جهت مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، جهت استفاده در حمام، استخر و محیط‌های مرطوب هم مناسب هستند.

مطالب مشابه