سقف چاپی لابل

سلیقه‌های متنوع مردم در دکوراسیون از همان ابتدا عامل ابداعات مختلف در این صنعت بوده است در واقع طراحان دکوراسیون و برندهای معتبری که در این زمینه کار می‌کنند دست به ابداعات خاصی زده‌اند تا بتوانند سلایق مختلف را ارضا کنند. سقف چاپی یکی از مهم‌ترین ابداعاتی بوده است که تا به‌حال در حوزه سقف‌های […]

سقف چاپی
۰۱ شهریور ۱۳۹۵

سلیقه‌های متنوع مردم در دکوراسیون از همان ابتدا عامل ابداعات مختلف در این صنعت بوده است در واقع طراحان دکوراسیون و برندهای معتبری که در این زمینه کار می‌کنند دست به ابداعات خاصی زده‌اند تا بتوانند سلایق مختلف را ارضا کنند. سقف چاپی یکی از مهم‌ترین ابداعاتی بوده است که تا به‌حال در حوزه سقف‌های کاذب رخ داده است.

سقف‌های پرینتی از انواع اصلی سقف‌های کشسانی هستند؛ به‌طور ساده با چاپ و یا پرینت کردن الگوها و طرح‌های خاص روی متریال سقف کشسان، شما یک سقف چاپی لابل دارید. اکنون شاهد آن هستیم که در پروژه‌های اداری تا پروژه‌های بزرگ‌تر مانند مدارس و بیمارستان‎ها و…از آن‌ها به‌خصوص به‌عنوان یک جایگزین آسمان مجازی استفاده می‌کنند.

اجرای طرح روی سقف چاپی لابل به‌صورت سه‌بعدی

استفاده از تصاویر سه‌بعدی نیز در سقف چاپی لابل امکان پذیر است. در این صورت می‌توان با استفاده از اشکال هندسی حالت ۳D را طراحی کرده و یک سقف کاملا سه‌بعدی ایجاد نمود. البته در هیچ یک از مراحل ساخت و اجرا از مصالح ساختمانی نظیر گچ، سیمان و غیره استفاده نمی‌شود. همچنین قابلیت چاپ طرح‌هایی از طبیعت، آبشار، انبوه درختان و یا طرح‌هایی از جانوران زیر آب را که مجبوب همگان است روی این سقف پرینتی لابل وجود دارد.

این طرح ها حس آرامش را برای بیننده تداعی می‌کند و در مکان‌های مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و ورزشی نصب و پیاده‌سازی می‌شوند. همچنین می‌توان لوگو و طرح‌های سازمانی را روی سقف پرینتی لابل چاپ کرد و فضایی حرفه‌ای تر را برای مشتریان به نمایش گذاشت.

با نقوش چاپی و طرح‌های نو تفاوت چشمگیری را در محیط‌های موردنظر خود اعمال کنید. برای انتخاب طرح موردپسند و مورد علاقه‌تان هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید هر طرح و نقشی و یا عکسی که می‌خواهید را اجرا کنید.

اجرای طرح روی سقف چاپی لابل

مزیت استفاده از سقف چاپی لابل

همان‌گونه که از نام سقف چاپی (پرینتی) مشخص است قابلیت چاپ تصاویر در این نوع، وجه تمایز آن نسبت‌یه سایر سقف‌های کاذب است. این قابلیت، دنیای وسیع و زیبایی را برای دکوراسیون و طراحی سقف در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع طرح‌های هنری، طرح‌های لوگو، انواع عکس با کیفیت بالا و هر نوع تصویر دیگر برای چاپ روی سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میزان آلودگی در مراحل مختلف تولید و چاپ تقریبا صفر بوده و خود سقف نیز از مواد پلیمری تولید می‌شود که ضد حساسیت است. به‌کمک این نوع سقف و دیوار پوش‌ها، می‌توانید نقشی از تصاویر مورد علاقه خود را رو سقف را دیوار منزل یا دفتر کار خود چاپ کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

همچنین جالب است بدانید که فاصله بین سقف اصلی در نمای تصویر بسیار تاثیرگذار است، پس باید فاصله به‌قدری مناسب باشد و به‌درستی تنظیم شود که نورپردازی اجرا شده، تصویر چاپ شده را به‌خوبی نمایش بگذارد.

دیگر مزایای سقف چاپی عبارتند از:

  • وضوح بسیار بالا

انتخاب عکس برای سقف‌ چاپی بسیار اهمیت دارد. اگر کیفیت عکس مناسب باشد وضوح آن در سقف افزایش می‌یابد.

  • قابلیت چاپ تصاویر سه بعدی

پارچه‌هایی که برای سقف چاپی استفاده می‌شوند قابلیت چاپ تصاویر سه بعدی را نیز دارند.

  • پایین بودن هزینه تعمیر و نگه‌داری

قیمت سقف چاپی شاید در ابتدا زیاد به‌نظر برسد اما این سقف‌ها بسیار محکم و با دوام هستند، به‌راحتی تمیز می‌شوند و دچار رطوبت و خوردگی نمی‌شوند. همچنین در برابر شوینده‌ها یا سایر عوامل شیمیایی واکنش نشان نمی‌دهند. هیچ گونه ترک خوردگی، پوسته پوسته شدن رنگ که در سقف گچی دیده می‌شود در سقف چاپی لابل وجود ندارد، بنابراین این سقف‌ها نیاز به بازسازی ندارند و نگه‌داری آن‌ها بسیار راحت است.

  • تنوع در چاپ

از اصلی‌ترین مزیت‌هایی که انتخاب این مدل سقف برای دکوراسیون محیط مورد نظر شما دارد گستردگی نقش‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. پارچه‌ای بودن حالت این سقف‌ها سبب شده است تا بتوان طرح‌های مختلف را روی آن‌ها به چاپ رساند. افراد می‌توانند یک عکس خانوادگی، عکس طبیعت مانند درخت، دریا و کویر و همچنین عکس‌های هنری یا نقاشی‌های معروف را در اختیار کاشناسان لابل قرار دهند تا روی سقف آن را با کیفیت بالا چاپ کنند.

  • صرفه‌جویی در زمان برای نصب این سقف

سقف چاپی به سرعت و حداقل در یک روز چاپ و در کمتر از چند ساعت در محل نصب می‌شود. در حقیقت، هرگونه اخلال در خانه یا محل کار را به حداقل می‌رساند.

  • ایمن بودن

این سقف کاملاً سازگار با محیط زیست است؛ مواد سمی به محیط آزاد نمی‌کند؛ همچنین از به وجود آمدن و گسترش کپک و قارچ جلوگیری می‌کند.

  • ایجاد نمای لوکس در خانه و ادارات

گزینه‌های مربوط به‌ رنگ، بافت (براق و  شفاف) و طراحی این سقف بسیار گسترده است و مزیت می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب سقف چاپی لابل باشد. شاید مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کشسان چاپی همان زیبایی و لوکس بودن آن دانست.

مزیت استفاده از سقف چاپی لابل

  • تعویض آسان

اگر پس از مدتی از طرح سقف خسته شدید نگران نباشید! یکی‌دیگر از مزایای این سقف اتصال و باز شدن راحت آن است.

  • زیباسازی و رفع عیوب ساختمان

باتوجه‌به این‌که سقف چاپی نوعی سقف کاذب است و با فاصله از سقف اصلی نصب می‌شود، می‌تواند سبب پوشاندن خرابی‌های سقف، محل عبور لوله کشی و سیم کشی، اتصالات و… شود. این موضوع زیبایی فضا را به همراه دارد و از شلوغ دیده شدن آن جلوگیری خواهد کرد.

  • شست‌وشو و نظافت آسان

این نوع سقف‌ها با توجه به جنس پارچه و روش چاپ بسیار با دوام و مقاوم هستند. تمیز کردن این سقف بسیار راحت است؛ درضمن با تمیز کردن سقف پرینتی لابل طرح چاپ شده روی آن پاک نخواهد شد.

  • آنتی باکتریال بودن سقف چاپی

سقف‌ پرینتی لابل به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های پزشکی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سقف به‌دلیل این‌که اجازه نمی‌دهد هیچ گونه آلودگی، قارچ و باکتری در آن نفوذ کند، بهترین انتخاب برای مراکز پزشکی، داروخانه‌ها، انبارهای غذایی و… محسوب می‌شود.

  • قابلیت سفارشی‌سازی طرح به‌شکل دلخواه

از مهم‌ترین مزایای سقف کشسان پرینتی می‌توان به سفارشی‌سازی آن اشاره کرد.

  • جابه‌جای راحت

ممکن است به‌دلیل تغییر مکان، تغییر دکور یا حتی به‌دلیل مشکلات بازسازی ساختمان مانند، ترکیدگی لوله آب، اسباب‌کشی و … مجبور به جابه‌جایی سقف چاپی خود باشید. بدون نگرانی و با کمترین زمان می‌توانید اتصال سقف را باز و آن‌را جابه‌جا کنید.

  • چشم‌نواز و خوش رنگ

برای انتخاب سقف چاپی لابل محدودیتی در طرح و رنگ نخواهید داشت. شما می‌توانید رنگ مورد علاقه خود و متناسب با دکوراسیون داخلی منزل یا دفتر کارتان را در نظر گرفته و انتخاب نمایید؛ مثلا، برای سقف اتاق خواب می‌توانید از رنگ‌های گرم و خنثی که آرامش بیشتری دارند استفاده کنید.

  • سقف‌های پرینتی نسوز سه بعدی

این سقف‌های چاپی لابل با طرح‌‌های سه‌بعدی روی پارچه‌‌های کششی نسوز چاپ و مورد استفاده قرار می‌گیرند و برروی انواع سقف‌ها قابل اجرا هستند.

خرید سقف کشسان چاپی از لابل

خرید سقف کشسان چاپی از لابل

برای خرید از گروه صنعتی لابل ابتدا از سفارش طرح خود مطمئن شوید و در نهایت زیبایی سقف خانه خود را با خیال راحت به طراحان چیره‌دست گروه سپرده و از نتیجه آن لذت ببرید. در زمان سفارش جهت نصب سقف‌های چاپی توسط متخصصین لابل، باید توجه کرد که قیمت تمام شده کار شما بر حسب موارد زیر ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشند:

  • ابعاد سقف و نوع شکل فضا بسیار مهم است. هر چه ابعاد سقف بیشتر و شکل فضا از هندسه پیچیده‌تری برخوردار باشد، قیمت بیشتر است.
  • انتخاب نوع سبک نورپردازی و تجهیزات مورد استفاده دراین امر می‌تواند قیمت سقف انتخابی شما را دستخوش تغییرات قیمت قرار دهد.
  • انتخاب نوع متریال و قطر پارچه نیز در قیمت سقف پرینتی تأثیرگذار است.

سوالات متداول

قیمت سقف کشسان چاپی چطور محاسبه می‌شود؟

قیمت سقف کشسان چاپی بر اساس، هزینه متریال، هزینه چاپ و هزینه نورپردازی محاسبه می‌شود.

سفارش از گروه صنعتی لابل چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های گروه تجاری لابل که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، این شرکت دوتابعیتی مشاوره تخصصی رایگان به شما ارائه می‌دهد و ضمانت قیمت، ضمانت پیش پرداخت و ضمانت پروژه دارد.

تفاوت سقف چابی با طرح آسمان مجازی در چیست؟

تفاوتی اساسی که اجرای طرح سقف آسمان مجازی در سقف کشسان چابی نسبت‌به سقف کاذبِ طلقِ پلکسی گلس یا همان سقف آسمان مجازی در اندازه آن‌ها است.

مطالب مشابه