سقف های کشسان فرانسوی

کشور فرانسه اولین تولید کننده سقف کششی می باشد و اولین سقف کشسان فرانسوی در سال ۱۹۶۷ توسط فرناند شِرِر (Fernand Scherrer) و تحت نام Normalu در فرانسه ساخته و نصب شد. مواد اولیه موجود در این کشور جزو بهترین ها در سطح جهانی می باشد. شرکت فرانسوی Alkor High-Tec از کمپانی های اصلی سقف کشسان فرانسوی […]

۰۱ شهریور ۱۳۹۵

کشور فرانسه اولین تولید کننده سقف کششی می باشد و اولین سقف کشسان فرانسوی در سال ۱۹۶۷ توسط فرناند شِرِر (Fernand Scherrer) و تحت نام Normalu در فرانسه ساخته و نصب شد. مواد اولیه موجود در این کشور جزو بهترین ها در سطح جهانی می باشد.

شرکت فرانسوی Alkor High-Tec از کمپانی های اصلی سقف کشسان فرانسوی در میان تعداد زیادی از تولید کنندگان پارچه های پی وی سی است. پارچه های این شرکت به عنوان بهترین تولید کننده برای سقف های کشسان به رسمیت شناخته شده اند.

سقف های کشسان فرانسوی در شهر Kembs  در فرانسه و در کارخانه ای به مساحت ۴۵۰۰ متر تولید می شوند. پارچه سقف کششی با استفاده از یک تکنولوژی منحصر به فرد ساخته می شود، در کل دنیا بسیار ساخته شده است. فرمول تولید این پارچه منحصر به فرد مخفی نگه داشته شده است، این راز مزیت اصلی شرکت Alkor High-Tec در بین رقبا می باشد.

سقف های کشسان فرانسوی این شرکت دارای حافظه مولکولی هستند. به این دلیل، باید درهنگام نصب حرارت لازم برای گرم کردن به سقف داده شده و در طول یک ریل پروفیل آلومینیومی که در ابتدا به دیوار متصل شده است قرار بگیرد . پس از خنک شدن کامل، مواد به شکل اصلی خود باز می گردد.

لازم به ذکر است سقف هایی که تحت علامت تجاری Alkor High-Tec فروخته می شود جزو سقف های لوکس هستند. اگر هزینه برای شما بسیار مهم است، بهتر است پارچه های آسیایی را ، که از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند، انتخاب کنید.

سقف های گروه صنعتی لابل از مواد اولیه Alkor Draka فرانسه و رنولیت آلمان ساخته می شوند.

مطالب مشابه