سقف آسمان پر ستاره لابل

سقف‌های کشسان که امروزه در طراحی داخلی منازل، دفترهای کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی بیمارستان‌ها جهت زیباتر کردن فضا و تفکیک فضاهای خصوصی کاربردهای فراوانی دارند، در انواع مختلفی تولید و اجرا می‌شوند. یکی از انواع بسیار زیبا و پرطرفدار آن که جلوه شگفت انگیزی به سقف می‌بخشد سقف آسمان پرستاره است که نام دیگر […]

۲۷ مرداد ۱۳۹۵

سقف‌های کشسان که امروزه در طراحی داخلی منازل، دفترهای کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی بیمارستان‌ها جهت زیباتر کردن فضا و تفکیک فضاهای خصوصی کاربردهای فراوانی دارند، در انواع مختلفی تولید و اجرا می‌شوند. یکی از انواع بسیار زیبا و پرطرفدار آن که جلوه شگفت انگیزی به سقف می‌بخشد سقف آسمان پرستاره است که نام دیگر آن سقف کهکشانی و یا سقف کشسان آسمان پرستاره نیز هست.

این نوع سقف‌ها دارای نورپردازی‌های زیبا و متنوع و تصاویر کهکشانی واضح، جذاب و آرامش بخش هستند. جلوه منحصربه‌فرد و راز آلود سقف آسمان پرستاره باعث شده است که در طراحی اتاق خواب، سالن‌های کنسرت، تالارها، استخرها و مراکز خرید بسیار پرطرفدار و محبوب باشد. تا انتهای مطلب با گروه صنعتی لابل همراه باشید و با ویژگی‌های این نوع سقف تزئینی و زیبا بیشتر آشنا شوید.

سقف آسمان پرستاره چیست؟

سقف آسمان پرستاره از انواع محبوب و جذاب سقف‌های کشسان و قابل اجرا در محیط‌های متنوعی است. طراحی این سقف‌ها به صورت چاپی بوده و طرح‌های آن شامل ستاره‌های زیبا، کهکشان و سیارات به همراه نورپردازی rgb یا فیبر نوری است که با استفاده از سقف‌های کشسان لاکر یا مات اجرا می‌شود. نورهای متنوع ریز ستاره‌ای در سقف منزل به خصوص در هنگام شب آرامش بی‌نظیری برای شما به ارمغان می‌آورند.

سقف آسمان پرستاره قابل سفارش در ابعاد مختلفی است، ضد آب و رطوبت بوده و به کمک یک دستمال مرطوب و برخی مواد شوینده به راحتی تمیز می‌شود. این نوع سقف قابلیت جابه‌جایی دارد و به دلیل دسترسی آسان به تایل‌های استفاده شده در آن اگر به تعمیر نیاز داشته باشد، دچار مشکل نخواهید شد. در بسیاری از محیط‌هایی که افراد به آرامش بیشتری نیاز دارند مانند اتاق خواب، استخر و سرویس بهداشتی، از سقف کشسان آسمان پرستاره استفاده می‌شود. طرح‌های چاپ شده این نوع سقف الزاماً یک آسمان پرستاره نیستند، بلکه ممکن است طرح‌هایی از کهکشان‌ها یا سیارات درخشان و نورانی باشند که به صورت یک آسمان مجازی زیبا با زمینه مشکی در سقف منزل شما نصب شده است.

سقف آسمان پرستاره چیست؟

مزایای سقف آسمان پرستاره

استفاده از سقف آسمان پرستاره در طراحی دکور مدرن منزل مزایای بسیاری به همراه دارد که هم شامل ویژگی‌های زیبایی و هم شامل کاربردهای مختلف آن می‌شود. این مزایا عبارتند از:

  • سقف کشسان آسمان پرستاره جذابیت بصری بسیاری برای شما به همراه دارد، باعث ایجاد آرامش زیادی در فضا می‌شود و نور زیبای آن بسیار چشم‌نواز است و به هیچ عنوان چشم را خسته نمی‌کند. در حقیقت استفاده از این سقف کاذب، نوعی نورپردازی لطیف، ملایم و مدرن است.
  • این نوع سقف کشسان با استانداردهای ایمنی در برابر آتش همخوانی دارد و هنگام آتش‌سوزی احتمالی فرو نمی‌ریزد و فقط در جای خود جمع می‌شود.
  • با وجود نورانی بودن سقف کهکشانی، مقدار مصرف برق آن پایین‌تر از حد انتظار است و از این نظر در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.
  • شما می‌توانید به سادگی شدت نور سقف آسمان پرستاره خود را به اندازه دلخواه تنظیم کنید و در محیطی که استفاده شده است، تنوع ایجاد کنید.
  • این نوع سقف در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و خاصیت آنتی باکتریالی دارد، بنابراین از نفوذ گرد‌وغبار به محیط جلوگیری می‌کند.
  • شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، رنگ نور پس زمینه و حتی سوسو زدن ستاره‌های این نوع سقف را در حالت‌های مختلف و رنگ‌های متنوع تنظیم کنید.
  • به دلیل مقاومت سقف آسمان پرستاره در برابر اشعه ایکس می‌توان آن را در بیمارستان‌ها یا اتاق‌های عکسبرداری و رادیولوژی جهت دادن آرامش بیشتر به بیماران استفاده کرد.
  • این نوع سقف در برابر الکتریسیته ساکن بسیار مقاوم است، بنابراین در شرایطی که گازهای اشتعال‌‌زا در محیط باشند مانند آرایشگاه‌ها، اتفاق ناگواری رخ نمی‌دهد.
  • عمر مفید این نوع سقف بسیار بالاست، بنابراین استفاده از آن در زیباسازی منزل یا سایر فضاها برای شما مقرون به‌صرفه خواهد بود.
  • نصب آن بسیار سریع و آسان است و تنوع طرح و رنگ بالایی دارد. همچنین قابل جابه‌جایی است و می‌توانید آن را به محیط جدیدی نیز منتقل کنید.

قیمت و خرید سقف آسمان پرستاره از لابل

قیمت سقف آسمان پرستاره به عوامل بسیاری بستگی دارد، از جمله ابعاد، ضخامت و کیفیت چاپ بر این قیمت موثر است. منبع نور انتخابی باید با کیفیت باشد، گرمای زیادی تولید نکند که باعث خرابی پنل‌ها شود، فاصله آن تا پنل‌ها از ۱۰ سانت کمتر نباشد و شدت نور در هنگام استفاده، کم و زیاد نشود. بنابراین آن مدل سقف‌های آسمان پرستاره که منبع نور خوب و مناسبی دارند، قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر سقف‌ها دارند.

شما می‌توانید با کیفیت‌ترین و زیباترین نوع سقف آسمان پرستاره را از گروه صنعتی لابل تهیه کنید که تولید و عرضه کننده بین المللی در زمینه انواع سقف‌های کشسان است. برای آگاهی کامل از قیمت‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان و مشاوران لابل تماس بگیرید.

خرید سقف آسمان پرستاره از لابل

سوالات متداول

  1. سقف آسمان پرستاره قابل اجرا در چه مکان‌هایی است؟

این نوع سقف کشسان قابل اجرا در محیط‌هایی مانند اتاق خواب منازل، سرویس بهداشتی، استخر یا حتی  بخش رادیولوژی و اتاق عمل بیمارستان‌ها جهت ایجاد آرامش بیشتر در فضا است.

  1. قیمت سقف کشسان آسمان پرستاره چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سقف کشسان به ابعاد آن بستگی دارد و در قیمت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود.

  1. جنس سقف آسمان پرستاره چیست؟

جنس این سقف از فیبر نوری است که از طریق یک منبع نور تغذیه می‌شود و روی سقفی با زمینه لاکر یا مات قابل اجرا است.

  1. مهم‌ترین مزایای استفاده از سقف کشسان آسمان پرستاره چیست؟

این سقف در برابر گرما و رطوبت بسیار مقاوم است، به محیط جلوه‌های بصری زیبایی می‌بخشد، مصرف برق آن بسیار کم است و در نتیجه زیبا، کاربردی و مقرون به‌صرفه خواهد بود.

مطالب مشابه