سقفواره سفید، فروش ویژه سقف لابل

امسال از فصل سرما راحت تر عبور کنیم. لابل همراه شما در این زمستان است. ما ایرانیان به رسم قدیم خود پیش از رسیدن فصل زمستان از شب طولانی یلدا برای با هم بودن استفاده می کنیم. شب زیبای یلدا، اولین شب زمستان، شبی بسیار پر اهمیت برای دور هم بودن خانواده و گرم شدن […]

سقفواره سفید، فروش ویژه زمستانه لابل
۱۸ دی ۱۳۹۷

امسال از فصل سرما راحت تر عبور کنیم. لابل همراه شما در این زمستان است. ما ایرانیان به رسم قدیم خود پیش از رسیدن فصل زمستان از شب طولانی یلدا برای با هم بودن استفاده می کنیم. شب زیبای یلدا، اولین شب زمستان، شبی بسیار پر اهمیت برای دور هم بودن خانواده و گرم شدن دل ها است. به این ترتیب می توان برای گذر از فصل سرما، بغلی از دلگرمی را با خود داشت. اما بعد از روشن شدن دل ها، دستی به روی خانه کشیدن هم می تواند گزینه ای فوق العاده برای تغییرات مثبت باشد. تغییراتی که هم خانه ای گرم و نورانی در زمستان به ارمغان می آورد و هم آمادگی برای بهار پیش رو است. در سقفواره سفید، فروش ویژه سقف لابل را خواهیم داشت. برای داشتن خانه ای نورانی تر و زندگی روشن تر.

شما با حضور در این نمایشگاه می توانید از امتیازات ویژه ای برخوردار شوید. جاذبه هایی همچون طرح های جذاب فروش سقف، برخورداری از شرایط ویژه خرید در سقفواره سفید، مسابقه های مهیج و جوایز ویژه و … همه و همه در غرفه جذاب لابل در نمایشگاه خانه مدرن، میدکس مشاهده می نمایید. شما هم می توانید به عنوان عضو مهمی از خانواده ی بزرگ لابل به ما بپیوندید. لازم به ذکر است می توانید با خرید از لابل در طول مدت ۲۱ دی ماه الی اول بهمن ماه از تخفیف های پلکانی لابل بهره مند شوید.

سقفواره سفید، فروش ویژه سقف لابل

سقفواره سفید، فروش ویژه سقف لابل

برای به ارمغان آوردن نور و روشنایی، لابل برای شما سقفواره ای پر از تخفیف های بی سابقه قرار داده است. در سقفواره سفید ، گروه صنعتی لابل شرایطی برای فروش ویژه سقف کشسان با تخفیف های استثنایی برای رضایت و رفاه مشتریان فراهم نموده است. در این سقفواره تخفیفات به صورت پلکانی در نظر گرفته شده است که در زیر می توانید جزئیات آن را مشاهده نمایید:

تا ۱۰% تخفیف: خرید سقف کشسان لابل تا سقف ۳۰ متر
تا ۱۵% تخفیف: خرید سقف کشسان لابل از ۳۰ الی ۱۰۰ متر
تا ۲۰% تخفیف: خرید سقف کشسان لابل از ۱۰۰ متر به بالا

این فروش ویژه از تاریخ ۲۱ ام دی ماه تا اول بهمن ماه ادامه دارد و تنها شامل افرادی می شود که از طریق وبسایت لابل، اینستاگرام لابل و از طریق فرم های نمایشگاه میدکس موجود در غرفه لابل اقدام نموده اند.

لازم به ذکر است که این تخفیف ها برای سقف های سفید لابل در نظر گرفته شده اند. سقف های موجود در این سقفواره: سقف گلکسی سفید، سقف لاکر سفید و سقف ساتن سفید هستند.

همین حالا برای دریافت اطلاعات و ثبت سفارش می توانید عدد ۱۱۵ را به شماره ۰۲۱۱۷۳۵ ارسال نمایید.

 

مطالب مرتبط

سقف کشسان، طبیعت در خانه

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر