طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

با تغییر هر فصل، میل به تغییرات شخصی در افراد بروز پیدا می کند. با فرا رسیدن فصل جذاب و رنگارنگ پاییز، میل به تغییر رنگ و مرتبط کردن منزل با طبیعت در افراد زنده می شود. ممکن است شما تنها تصویر پس زمینه گوشی خود را به یک تصویر پاییزی تغییر دهید. اما بعضی […]

طیف رنگی صحرایی
۱۲ مهر ۱۳۹۷

با تغییر هر فصل، میل به تغییرات شخصی در افراد بروز پیدا می کند. با فرا رسیدن فصل جذاب و رنگارنگ پاییز، میل به تغییر رنگ و مرتبط کردن منزل با طبیعت در افراد زنده می شود. ممکن است شما تنها تصویر پس زمینه گوشی خود را به یک تصویر پاییزی تغییر دهید. اما بعضی از افراد جسورانه تر عمل می کنند و قدم های بلندتری برمی دارند. تغییر دکوراسیون منزل یکی از قدم های بلند، مهیج و البته ساده است. ممکن است با شنیدن تغییر دکوراسیون فصلی به فکر تغییرات بزرگ و هزینه های بالای طراحی داخلی بیافتید اما اندازه و هزینه های این تغییرات را با دریافت راهنمایی از افراد متخصص می توانید به حداقل برسانید. در مطلب ” طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز ” با هم نگاهی به مد در طراحی داخلی فصل پاییز می اندازیم.

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

اخیرا در مجله مد لوازم منزل سال ۲۰۱۸، دیزاینر های بین المللی چند آیتم و سبک را برای پاییز امسال در نظر گرفته اند. در مد طراحی داخلی پاییز امسال، طراحان داخلی نظراتی در مورد مبلمان، اشکال و الگوهای روی لوازم منزل، سبک و طیف رنگی منزل و … داشته اند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانیم.

مبلمان منحنی

مبلمان منحنی به بسیاری از خانه هایی که دکوراسیون آن کمی قدیمی شده است شکل و شمایلی مدرن می دهد. یعنی تنها با تهیه این مبلمان می توانید  قرار دادن این نوع مبلمان در فضای نشیمن منزل، فضای دایره ای برای مکالمه به وجود می آورد که بر حس صمیمیت در بین افراد تاکید دارد.

مبلمان منحنی

الگو های هندسی

الگوهای هندسی هنوز در ایران جای مطرحی برای خود پیدا نکرده اند. با این حال الگوهای هندسی در کشورهای غربی بسیار پرطرفدار هستند. طراحان داخلی به شما پیشنهاد می کنند این طرح ها را به دکوراسیون پاییزه خود اضافه کنید. طرح های هندسی مکعبی، لوزی و مثلثی در واقع الهام گرفته از کاشی کاری های باستانی رومی است. این کاشی ها در کف سالن ها به کار برده می شد. اما امروزه آن ها مفاهیم متعدد و متضادی همچون طرح های انتزاعی، یکدستی و نظم به خود گرفته اند.

طرح های هندسی

استفاده از رنگ مشکی در آشپزخانه

به گفته میشل دریکس “رنگ مشکی کلاسیک و هوشمندانه است و حس تضاد را در فضا زنده می کند”. ایجاد حس تضاد و یا به عبارتی غافلگیر کردن نگاه بیننده یکی از جذابیت های طراحی داخلی با رنگ مشکی است.

مشکی در آشپزخانه

استفاده از طیف رنگی صحرایی

همانطور که می دانید در طیف رنگی صحرایی رنگ هایی مثل خاکی، شتری، زنگاری و برنزی قرار دارند. در فصل پاییز و به طور کلی در فصل های سرد سال بالا بردن حس صمیمیت و گرمای محیط مسئله ای مهم است. به همین دلیل در انتخاب رنگ این مسئله نکته ای ضروری است که باید به آن توجه کرد. اما در رنگ های گرم، انتخاب اصلی دیزاینرهای اروپایی برای پاییز امسال طیف رنگی صحرایی است.

اشلی میزل طراح اتاقی است که در زیر مشاهده می کنید. به گفته اشلی کارفرما به زندگی در مزارع علاقه بسیاری داشته است. اما از آنجایی که ساکن شهری پر سر و صدا است، ترجیح داده است محیط داخلی منزل خود را به زندگی رویایی خود نزدیک کند. اشلی با استفاده از رنگ های شتری، سبز زیتونی و برنزی در کنار مبل تک قدیمی مخملی به زیبایی دکوراسیون داخلی مورد نظر کارفرما را برای وی طراحی کرده است.

طیف رنگی صحرایی

شما هم با انتخاب طراح داخلی مناسب، منزل خود را به آنچه می خواهید نزدیک کنید. کنار هم قرار گرفتن سلیقه شخصی کارفرما و تخصص طراح داخلی می تواند بهترین محیط برای کار و زندگی را فراهم کند. برای درخواست طراحی داخلی و آشنایی با طراحان داخلی مجرب لابل فرم موجود در صفحه درخواست طراحی را پر کنید.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید