خلاصه ای از فعالیت های لابل در سال ۹۸

خلاصه ای از فعالیت های لابل در سال ۹۸ را در این مطلب مرور خواهیم کرد. سال ۹۸ سال رونق تولید بود و گروه صنعتی لابل یکی از تولیدکنندگان در کشور بود که تمام توان خود را برای تولید هر چه بهتر محصولات لابل گذاشت. در سال ۹۸ طبق روند رو به رشدی که همه […]

گرو
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

خلاصه ای از فعالیت های لابل در سال ۹۸ را در این مطلب مرور خواهیم کرد. سال ۹۸ سال رونق تولید بود و گروه صنعتی لابل یکی از تولیدکنندگان در کشور بود که تمام توان خود را برای تولید هر چه بهتر محصولات لابل گذاشت.

در سال ۹۸ طبق روند رو به رشدی که همه ساله گروه صنعتی لابل طی کرده است در این سال نیز روند صعودی خود را حفظ کرد.

و البته اتفاقات مهم جدید و موثری در آینده گروه صنعتی لابل در این سال رخ داد.

برگزاری سیزده نمایشگاه استانی در سراسر کشور

یکی از مهم ترین اتفاقات گروه صنعتی لابل در سال نود و هشت اشتیاق حضور نمایندگان لابل در نمایشگاه های استانی برای معرفی محصولات لابل بود . در این سال سیزده نمایشگاه در ده استان کشور برگزار شد که غرفه های لابل از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه ها بود. محصول لابل بیشتر از هر سالی به عموم معرفی شد. استان های تهران ، البرز ، قزوین ، سیستان و بلوچستان (چابهار و زاهدان) مازندران (آمل و قائمشهر) خراسان رضوی، قم ، هرمزگان ، اهواز و زنجان میزبان بازدیدکنندگان غرفه لابل در نمایشگاه های صنعت و ساختمان و دکوراسیون کشور بودند.

نمایشگاه لابل

غرفه لابل در نمایشگاه قزوین

ویدئوهای برخی نمایشگاه های استانی لابل

نمایشگاه چابهار

نمایشگاه کرج

نمایشگاه زنجان

نمایشگاه آمل

نمایشگاه قائمشهر

نمایشگاه قم

نمایشگاه مشهد

اولین گردهمایی نمایندگان لابل

در سال ۹۸ برای اولین بار نمایندگان لابل در سراسر کشور گرد هم آمدند و مباحث بسیاری در این گردهمایی مطرح گردید . البته قرا بود که در سال نود و هشت گردهمایی دیگری نیز قرار بود صورت گیرد که به علت شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری تغییر یافت.

گردهمایی نمایندگان لابل

گروه صنعتی لابل
برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه

در صنعت ساخت و ساز یکی از بزرگترین رویدادها همه ساله برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است. گروه صنعتی لابل همه ساله با غرفه ای متفاوت در این رویداد بزرگ شرکت می کند و میزبان علاقمندان است.

 

نمایشگاه صنعت ساختمان

اخذ اولین گواهی فنی مسکن و شهرسازی برای سقف کشسان در ایران

یکی دیگر از مهمترین فعالیت های لابل در سال ۹۸ اخذ اولین گواهی فنی مسکن و شهرسازی برای سقف کشسان در ایران است که گروه صنعتی لابل موفق به اخذ آن شده است این گواهینامه شامل آزمایشات و تحقیقات در مورد متریال سقف لابل است که موارد آن را در صفحه ای جداگانه به صورت کامل شرح داده ایم که می توانید در آنجا مطالعه کنید.

ریز آزمایشات روی متریال سقف کشسان لابل

مستند بخشی از تحقیقات و  آزمایش مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی روی متریال لابل

گواهی فنی مسکن و شهرسازی

برگزاری نمایشگاه میدکس در دی ماه

رویدادی مهم در دی ماه که همه ساله با حضور برندهای معتبر ایرانی و جهانی برگزار می شود و مورد استقبال عموم مردم در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون و طراحان قرار می گیرد . گروه صنعتی لابل در این نمایشگاه نیز با طراحی جدید و غرفه ای چشمگیر حضور داشت .

نمایشگاه میدکس 98

تور مجازی نمایشگاه میدکس سال ۹۸

ویدئو زیرسازی و ساخت غرفه لابل نمایشگاه میدکس

اجرا پروژه های بزرگ در کشور توسط نمایندگان و تیم نصب لابل

گروه صنعتی لابل پروژه های بزرگی را در سال ۹۸ نیز مدیریت و اجرا کرد پروژه های مهمی در سراسر کشور که سقف های لابل در آن درخشیدند و این سقف مدرن این پروژه ها تکمیل کرد.
برخی از این پروژه ها را در آپارات می توانید ببینید.

ویدئوهای اجرای سقف های لابل