سقف کشسان، طبیعت در خانه

امروزه افراد بیشتری با سقف کشسان آشنا شده اند و به دلیل تبلیغات گسترده در این زمینه و استقبال بیشتر، افراد بیشتری در تماس با این سقف قرار دارند. ما در این مطلب تعریفی از سقف کشسان را به شما ارائه می دهیم و به یکی از ویژگی های خاص این سقف اشاره می کنیم. با […]

۰۶ دی ۱۳۹۷

امروزه افراد بیشتری با سقف کشسان آشنا شده اند و به دلیل تبلیغات گسترده در این زمینه و استقبال بیشتر، افراد بیشتری در تماس با این سقف قرار دارند. ما در این مطلب تعریفی از سقف کشسان را به شما ارائه می دهیم و به یکی از ویژگی های خاص این سقف اشاره می کنیم. با مطلب ” سقف کشسان، طبیعت در خانه ” همراه ما باشید.

سقف کشسان، طبیعت در خانه

سقف کشسان چیست؟

همانطور که می دانید سقف کشسان نوعی سقف کاذب است.

اما به چه سقف هایی سقف کاذب می گویند؟

فرض کنید سقف منزل شما از گچ ساخته شده است و به دلایلی از جمله زیبایی، پوشاندن لکه ها و اتصالات سقف، تامین نور و … قصد نصب سقف کاذب را دارید. سقف کاذب معمولا چند سانتی متر پایین تر از سقف اصلی شما و با متریال ویژه ای نصب می شوند. متریال سقف کشسان با استفاده از پی وی سی ساخته شده و روی پروفیل های مخصوص سقف کشسان نصب می شوند.

پس از نصب نورپردازی و پروفیل ها، با استفاده از هیترهای ویژه ای به متریال سقف کشسان گرما داده می شود. سپس با استفاده از کاردک ویژه، لبه ی این سقف ها به داخل پروفیل هدایت و فیکس می شوند. به این ترتیب سقف کشسان نصب شده در منزل شما با استفاده از کلید برق به راحتی روشن و خاموش شده و نور محیط را تامین می کند.

سقف کشسان، طبیعت در خانه

چاپ سقف کشسان

همانطور که می دانید امکان چاپ بر روی سقف کشسان وجود دارد.

وقتی از امکان چاپ صحبت می کنیم منظور ما چاپ طرحی از پیش چاپ شده نیست.

البته که شما می توانید از بین هزاران سقف نصب شده ی لابل، یک طرح را برای خود برگزینید اما پیش از آن باید بدانید شما حق انتخاب گسترده ای دارید. حق انتخاب گسترده به معنی انتخاب تصویر از اینترنت، تصاویر و طرح های شخصی تا تصاویر موجود در آلبوم خانوادگی شما است.

سقف کشسان، طبیعت در خانه

سقف کشسان، طبیعت در خانه

سقف لابل ویژگی های فراوانی دارد که یکی از آن ها امکان چاپ تصویر دلخواه است که در بالا توضیح داده شد. جالب است بدانید بین انتخاب های بی شمار افراد برای تصویر روی سقف، تصاویر طبیعت پرطرفدارترین تصاویر هستند. دلیل انتخاب تصاویر طبیعت برای چاپ روی سقف کشسان می تواند برای تقویت روحیه افراد باشد. خانه های آپارتمانی کوچک، نور کم وارد شده به خانه، مبلمان تیره رنگ، سپری کردن روز در محل کار و … همه و همه موجب می شود روحیه انسان ضعیف شده و کم کم سایه سیاه افسردگی بر افراد جامعه چیره شود. اما تاثیر فوق العاده ی دکوراسیون منزل در احیای روحیه به درستی ثابت شده است.

چاپ تصاویر طبیعت بر دیوارپوش یا سقف کشسان، طبیعت در خانه ی شما است که هر روز به شما خوش آمد می گوید و نویدبخش روزی پر از نشاط خواهد بود. رنگ مبلمان و دیوارها، طراحی روی سقف، نورگیر بودن منزل و تمیزی آن موجب می شود روان انسان در آن خانه دارای آرامش باشد. شما می توانید با ذهنی باز و پویا در کنار اعضای خانه از چنین محیطی لذت ببرید.

سقف کشسان، طبیعت در خانه

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر