سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟

سقف کشسان لابل تکنولوژی جدید حوزه دکوراسیون داخلی است که در دهه اخیر علاوه بر افراد جامعه، مورد توجه ارگان ها و سازمان های زیادی قرار گرفته است. اما سقف کشسان لابل چیست؟ آن را در چه فضایی می توان نصب کرد؟ و سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟ برای یافتن پاسخ […]

سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟
۰۱ آذر ۱۳۹۷

سقف کشسان لابل تکنولوژی جدید حوزه دکوراسیون داخلی است که در دهه اخیر علاوه بر افراد جامعه، مورد توجه ارگان ها و سازمان های زیادی قرار گرفته است. اما سقف کشسان لابل چیست؟ آن را در چه فضایی می توان نصب کرد؟ و سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان نوعی سقف کاذب است که با فاصله کمی از سقف اصلی نصب می شود. این سقف از رول های پی وی سی یا به اصطلاح پارچه کشسان ساخته می شود. این پارچه ها امکان چاپ را نیز دارند. با استفاده از تکنولوژی چاپ UV، لابل می تواند تا عرض ۵ متر چاپ انجام دهد که عریض ترین نوع چاپ کشسان است. این سقف مزایای خارق العاده ای دارد که می توانید با مراجعه به لینک مزایای سقف کشسان آن را مطالعه نمایید.

سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟

سقف کشسان را در چه فضایی می توان نصب کرد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های سقف کشسان تنوع بالا در جنس و طرح چاپ روی سقف است. به همین دلیل آن را می توان با تمام فضاهای داخلی متناسب دانست. این سقف را می توان در مجتمع های مسکونی، مراکز تجاری، تفریحی، هتل ها، مدارس و … نصب کرد. از آنجاییکه در پشت سقف نورپردازی نیز صورت می گیرد، نور محیط به طور کامل تامین شده و محیط نیازی به لوستر ندارد. البته توجه داشته باشید که این سقف را تنها می توان در محیط داخلی و فضای بسته اجرا کرد. نور مستقیم خورشید موجب آسیب رساندن به سقف می شود.

سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟

 سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟

یکی از سوال هایی که در مورد سقف کاذب کشسان بسیار پرسیده می شود، زمان نصب سقف است. برخی افراد که مشغول به تغییر دکوراسیون منزل خود هستند با این سوال مواجه می شوند که سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟ بهترین زمان برای نصب سقف کشسان پس از انجام تمامی نازک کاری های فضا است. اگر سقف کشسان پیش از موعد مناسب نصب شود ممکن است با برخورد لوازمی مانند نردبان و غیره دچار آسیب شود.

سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟

اگر در مراحل نهایی تغییر دکوراسیون خود بودهو مایل به دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان لابل هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد سقف کشسان و انواع طرح ها می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را پر نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما اعلام می نمایند.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر