سقف ترنسپرنت و نور

احتمالا در مورد سقف کشسان ترنسپرنت در مطالب پیشین لابل خوانده اید. در مطلب « سقف ترنسپرنت و نور » اطلاعات کاملتری در مورد این نوع سقف لابل در اختیار شما گذاشته می شود. سقف ترنسپرنت و نور سقف ترنسپرنت دارای ضخامت ۰٫۱۸ میلیمتری است که این سقف را به نازک ترین سقف در بین […]

۲۲ آذر ۱۳۹۷

احتمالا در مورد سقف کشسان ترنسپرنت در مطالب پیشین لابل خوانده اید. در مطلب « سقف ترنسپرنت و نور » اطلاعات کاملتری در مورد این نوع سقف لابل در اختیار شما گذاشته می شود.

سقف ترنسپرنت و نور

سقف ترنسپرنت دارای ضخامت ۰٫۱۸ میلیمتری است که این سقف را به نازک ترین سقف در بین انواع متریال کشسان لابل تبدیل می کند. به همین دلیل رشته های LED نصب شده در پشت سقف به خوبی نور خود را در محیط ساطع نموده و نور مورد نیاز محیط به راحتی تامین خواهد شد. نورپردازی مورد استفاده در سقف کشسان ترنسپرنت، نورپردازی به صورت بک لایت است. این نوع نورپردازی در پشت سقف نصب می شود. در محیطی که سقف ترنسپرنت لابل نصب شده است نیازی به لوستر و ابزار روشنایی دیگر وجود ندارد.

سقف ترنسپرنت لابل

این متریال ویژه بسیار مناسب شوروم ها، نمایشگاه های اتوموبیل، سازه های نمایشگاهی، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، فروشگاه جواهر آلات و هر جایی که روشنایی تاثیر به سزایی در فروش محصول دارد، توصیه می شود. سقف ترنسپرنت و نور بهترین ترکیب برای محیط تجاری شما است.

تلفیق زیبایی و سادگی

اگر نمونه های دیگر سقف کشسان را دیده باشید به یک نگاه متوجه سادگی این نوع سقف می شوید. سقف ترنسپرنت سقفی ساده و شیک است. این سقف برای دکوراسیون مینیمال بسیار توصیه می شود. در سبک چیدمان مینیمال به احجام و ابعاد آیتم های دکوراسیون اهمیت ویژه ای داده می شود. به همین دلیل ستون ها و سازه های حجمی ترنسپرنت گزینه هایی فوق العاده برای محیط مینیمال است. سقف ترنسپرنت و نور در کنار هم می توانند تجربه ای خوشایند از حضور در مکانی خاص را به همراه بیاورند.

خلاقیت نامحدود

خلاقیت در طراحی و شخصی سازی سقف کشسان حرف اول را می زند. تنوع محصول و بی نهایت تصویر قابل چاپ روی سقف کشسان موجب می شود افراد خلاق این متریال را به شیوه های خاصی استفاده نمایند. در تصاویر زیر می توانید نمونه هایی از خلاقیت با استفاده از سقف کشسان ترنسپرنت را مشاهده نمایید. در تصویر زیر پشت سقف کشسان لابل گل ها و شکوفه های رنگارنگ ریخته شده و زیبایی بهار را به افراد یادآور می شود. در تصویر بعدی هم تصویر زیبای شبیه به یک ساعت شنی را روی سقف مشاهده می نمایید.

مطلب پیشنهادی: خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل

سقف ترنسپرنت و نور

سقف خلاقانه

 

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر