سقف کشسان لابل جایگزین پنل های گچی

آیا در حال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید مطمئنا در مورد سقف های کاذب جدید و کاربردی نیز اطلاعاتی دارید. در مطالب پیشین در خصوص سقف های کشسان و ویژگی آن ها به طور کامل توضیحاتی ارائه شد. اما تفاوت و شباهت های سقف کشسان با پنل های گچی در چیست؟ آیا باید در کنار […]

سقف کشسان مات
۰۳ آبان ۱۳۹۷

آیا در حال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید مطمئنا در مورد سقف های کاذب جدید و کاربردی نیز اطلاعاتی دارید. در مطالب پیشین در خصوص سقف های کشسان و ویژگی آن ها به طور کامل توضیحاتی ارائه شد. اما تفاوت و شباهت های سقف کشسان با پنل های گچی در چیست؟ آیا باید در کنار سقف کشسان از پنل های گچی نیز استفاده کرد؟ آیا سقف کشسان لابل جایگزین پنل های گچی است؟ بهترین جایگزین پنل های گچی چیست؟ پاسخ همه این سوالات را در ادامه این مطلب می خوانید.

پنل های گچی از جنس گچ خشک ساخته می شوند که به شکل صفحات گچی روکشدار ارائه می شوند. می توان از کناف به عنوان یکی از برند های موفق آن نام برد. اما سقف کشسان از جنس پی وی سی ضد رطوبت و نسوز است. پنل های گچی از مصالح ساختمانی هستند که به سبک بودن و سرعت نصب بالا معروف هستند. تصور اینکه متریال جدیدتری وارد بازار شود که وزن بسیار کمتر و سرعت نصب بسیار بالاتری داشته باشد برای مردم سخت بود. با این حال امروزه تکنولوژی سقف کشسان به عنوان یکی از اصلی ترین متریال منازل مسکونی در بین کشورهای غربی در حال استفاده است. البته سقف کشسان با سرعت بالایی در حال شناخته شدن و رشد در خاورمیانه و ایران نیز می باشد.

 اما چرا سقف کشسان لابل جایگزین پنل های گچی است؟

سقف کاذب کشسان دارای انواع مختلفی است که “سقف مات” یکی از آن ها است. این سقف می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای پنل های گچی باشد. با توجه به اینکه مواد اولیه پنل های گچی باید از خارج از ایران تهیه شود و در پی نوسانات قیمت دلار و عدم ثبات اقتصاد ایران، تهیه این مواد با مشکلات زیادی رو به رو است. علاوه بر آن چند برابر شدن قیمت آن نیز موجب بروز نگرانی هایی برای انبوه سازان، افراد فعال در حوزه دکوراسیون داخلی و … شده است.

اما در مورد سقف کشسان می توان این نوید را به مردم عزیز ایران داد که سقف کشسان مات می تواند به عنوان جایگزینی بسیار بهتر و با کارایی های متنوع و کاربردی، بسیار سریع تر در اختیار شما قرار بگیرد. از آنجایی که سقف کشسان را می توان در سطوح مختلف و با انواع نورپردازی نصب نمود هر نوعی از سقف کشسان را می توان به شکل پنل های گچی روی سقف نصب کرد. اما سقف سفید مات لابل بهترین انتخاب است که دلایل آن را در ادامه شرح می دهیم.

سقف کشسان لابل جایگزین پنل های گچی

ثبات قیمت

این نکته را می توان به چند دسته تقسیم کرد اما در اینجا به صورت اجمالی به در دسترس بودن سقف سفید مات و ثبات قیمت آن اشاره می کنیم. بر اساس شرایط موجود متریالی همچون پنل های گچی و کناف کمتر از پیش در دسترس قرار دارند و تهیه آن در بازار تبدیل به معضل شده است که گاها با ماه ها تاخیر به دست کارفرما می رسد. اما سقف سفید مات لابل در بازار موجود بوده و تهیه آن با سرعت و به راحتی صورت می گیرد. از طرفی قیمت سقف سفید مات ثبات بالایی دارد و هیچ نوع نوسانات قیمتی نداشته است. این سقف به علت شباهت ظاهری به کناف نیز می تواند جایگزینی مناسبی برای آن باشد.

علاوه بر آن در پروژه هایی که به مرحله نازک کاری و کناف کاری رسیده اند، عدم وجود مواد اولیه ی کناف و کمیابی آن در بازار معضلی جدی به وجود آورده است. به موجب همین مشکل و به علت سرعت بالای سفارش تا نصب سقف مات سفید، به بهترین گزینه برای استفاده به جای کناف تبدیل شده است.

سقف کشسان لابل جایگزین پنل های گچی

سرعت بالای آماده سازی، ارسال و نصب

تهیه، ارسال و نصب سقف لابل در بین نمونه های مشابه بالاترین سرعت و پایین ترین تخریب و کثیفی را دارد. اهمیت این مورد برای انبوه سازان از آن جهت بسیار بالا است که منزل، محیط کار و یا پروژه ساختمانی مورد نظر خود را به سرعت تحویل می گیرند و بدون فوت وقت می توانند آن را به کارفرمای مورد نظر خودشان تحویل دهند. که این تسهیل این روند موجب عمل به وظایف و خوش قولی انبوه سازان می شود موجب اعتماد سازی در صنعت ساخت و ساز می شود و به آن رونق می بخشد.

برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش سقف مات لابل می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را پر کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و به سوالات شما پاسخ می دهند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

نکات اساسی برای انتخاب طراح حرفه ای

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

ایده های متفاوت برای طراحی سقف