سقف کشسان لابل، عمری زیر یک سقف

امروزه مدل ها و انواع مختلف سقف کاذب در بازار ارائه می شوند. قیمت ها و کیفیت ها متفاوت بوده و پیش از خرید آن ها باید تحقیق جامعی انجام داد. در تحقیقات خود حتما اسمی از سقف لابل شنیده اید و ممکن است قیمت ها را جویا شده باشید. شاید با خود فکر کرده […]

۱۳ دی ۱۳۹۷

امروزه مدل ها و انواع مختلف سقف کاذب در بازار ارائه می شوند. قیمت ها و کیفیت ها متفاوت بوده و پیش از خرید آن ها باید تحقیق جامعی انجام داد. در تحقیقات خود حتما اسمی از سقف لابل شنیده اید و ممکن است قیمت ها را جویا شده باشید. شاید با خود فکر کرده باشید قیمت سقف کشسان کمی اختلاف قیمت با دیگر سقف های کاذب داشته باشد. اما آیا برای خرید چیزی تنها قیمت آن می تواند شما را از خرید منصرف یا مشتاق کند؟با ما در مطلب ” سقف کشسان لابل، عمری زیر یک سقف ” همراه باشید.

سقف کشسان زیبا… اما “زیبا” به چه معنی است؟

کیفیت و کارایی یک جنس می تواند شما را در بسیاری از شرایط به خرید کالایی بسیار مشتاق کند.

چه بسا ظاهر آن کالا شما را راضی نکند. وقتی بحث کارایی و کیفیت باشد، دیگر ظاهر آن برای شما اهمیت چندانی نخواهد داشت.

اما مطمئنا اگر آن کالا با ظاهری زیباتر ارائه می شد، از خرید آن راضی تر می بودید.

لابل در اینجا با در نظر گرفتن همه ی این مسائل محصولی ارائه می کند که از لحاظ زیبایی مثال زدنی است. تعریف شما از زیبایی چیست؟ طبیعتا افراد تعاریف مختلفی برای واژه زیبایی در ذهن دارند و لزوما هر چیزی که برای ما جذاب است نمی تواند برای دیگری نیز زیبا و جذاب به نظر بیاید. در نتیجه نمی توان گفت چیزی زیبا است. اما لابل قابلیت در آمدن به آن چیزی را دارد که “شما” آن را زیبا تعریف می کنید.

سلیقه و میل مشتریان عزیز ما در سقف کشسان لابل تاثیر مستقیم دارد.

به این معنی که هر چه در ذهن مشتری به نظر زیبا باشد، می توان آن را بر روی سقف چاپ کرد. از طرفی اگر شکل و حجم خاصی برای سقف یا دیوارپوش خود در نظر دارند، تنها کافی است به تیم اجرایی لابل آن را بگویند. تیم اجرایی لابل به راحتی آن را به حجم و شکل مورد نظر در آورده و نصب می نماید.

سقف کشسان لابل، عمری زیر یک سقف 1

سقف کشسان لابل، عمری زیر یک سقف

از دیگر مزایا و ویژگی های سقف کشسان لابل عمر طولانی آن است.

۵۰ سال عمر مفید سقف کشسان یکی از ویژگی هایی است که این نوع سقف کاذب را بین اقشار مختلف مردم بسیار پرطرفدار نموده است. شما می توانید به راحتی از این سقف در طول سال ها مراقبت کنید. در صورت کثیف شدن آن تنها کافی است روی آن را با پارچه نمدار به آرامی شستشو دهید. به این روش، سقفی تمیز و زیبا را تا سالیان طولانی خواهید داشت.

با این روش و با خرید سقف کشسان لابل شما تا سال ها از تعویض، تعمیر و ترمیم سقف خود بی نیاز هستید. هزینه ی شما تبدیل به سرمایه ای طولانی مدت می شود. لازم به ذکر است که گروه صنعتی لابل سقف های خود را تا ۱۲ سال ضمانت می کند. به همین دلیل شما می توانید به شعار ” سقف کشسان لابل، عمری زیر یک سقف ” ایمان بیاورید.

سقف کشسان لابل، عمری زیر یک سقف 1

سقف کشسان لابل

برای دیدن نمونه کارها می توانید به گالری تصاویر لابل سر بزنید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه نصب، نوع متریال، نوع چاپ، قیمت و … فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را پر کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند. همین حالا برای خرید اقدام کنید. در صورت ثبت سفارش در ماه های زمستان، از تخفیف زمستانه لابل نیز بهره مند می شوید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان، طبیعت در خانه

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر