۴ وسیله پرطرفدار در طراحی دکوراسیون منزل سال ۲۰۱۸

  با نزدیک شدن سال ۲۰۱۸ میلادی صحبت در مورد ترند های سال از جمله رنگ سال ۲۰۱۸ و طرح سال و همچنین نحوه چیدمان منزل بر اساس آن ها  بسیار پرطرفدار است. با آمدن سال جدید و به روز شدن تکنولوژی در حوزه طراحی دکوراسیون و البته تغییر سلیقه ها، برخی لوازم منزل مورد […]

دکوراسیون منزل 2018
۲۷ آذر ۱۳۹۶

 

با نزدیک شدن سال ۲۰۱۸ میلادی صحبت در مورد ترند های سال از جمله رنگ سال ۲۰۱۸ و طرح سال و همچنین نحوه چیدمان منزل بر اساس آن ها  بسیار پرطرفدار است. با آمدن سال جدید و به روز شدن تکنولوژی در حوزه طراحی دکوراسیون و البته تغییر سلیقه ها، برخی لوازم منزل مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند. در این مطلب سعی کرده ایم ۴ لوازم پرطرفدار در طراحی دکوراسیون منزل سال ۲۰۱۸ را برای شما گرد آوری کنیم.

همیشه به این اصل در طراحی داخلی توجه کنید که هیچ گاه نباید سلیقه شخصی را فدای مدگرایی کرد. هنگامی منزل ما به زیباترین شکل خود می رسد که در چیدمان آن سلیقه شخصی خود و مد روز را ترکیب کنیم. بهترین طراحان داخلی توصیه می کنند که دکوراسیون هر خانه ای باید تیپ شخصیتی افراد را نشان دهد، در عین حال تنها چند وسیله کوچک یا بزرگ برای نشان دادن همراهی با مد روز کافی است.

 

سایه های مختلفی از یک رنگ

در تصویری که می بینید سایه های مختلفی از رنگ خاکی در پرده، مبلمان، تخت و حتی در گیاهان موجود اتاق استفاده شده است. از نظر طراحان داخلی مردم در طراحی منازلشان اصل “سادگی دکوراسیون” را در نظر می گیرند. بهترین روش هم برای ساده تر جلوه دادن طراحی داخلی، استفاده از یک رنگ در سایه های مختلف آن است.

 

دکوراسیون منزل 2018

 

در زیر سایه های رنگ خاکی را ملاحظه می کنید که می توان از آن ها برای طراحی دکوراسیون منزل استفاده کرد:

 

دکوراسیون سال 2018

بازگشت آباژورها

با اینکه آباژور ها مدت زیادی از طراحی داخلی حذف شده بودند و در لیست انتخاب بسیاری از افراد قرار نمی گرفتند، از نظر طراحان اینک زمان بازگشت آن ها است. آباژورها با اشکال کلاسیک و مدرن بازتاب دهنده استایل و سبک دکوراسیون داخلی منزل هستند.

 

 

این آباژورها گاه با اشکال سنتی و گاه به شکلی مدرن و جدید راه خود را به خانه ها باز کرده اند. این آباژورها نورپردازی منزل را نیز به شکل فوق العاده ای زیبا می کنند.

 

مبلمان منحنی

تفاوت اصلی مبلمان منحنی شکل و مبلمان ال شکل در سبک طراحی آن ها است. مبلمان منحنی بیشتر نشان دهنده طراحی مدرن و مینیمالیستی بوده و جنبه غیر رسمی دارند. این مبلمان جایگزین بسیار مناسبی برای مبلمان ال شکل هستند. به گفته معمار معروف امریکایی الیزابت رابرتز: “مبلمان منحنی فضایی صمیمانه در فضای منزل ایجاد کرده و آن را به مکانی مخصوص دورهمی های خودمانی تبدیل می کند.” مبلمان منحنی از تمام زوایای خانه زیبایی خود را نشان می دهند.

 

دکوراسیون منزل 2018

 

آثار انتزاعی به شکل تابلوهای هندسی

امروزه هنر انتزاعی در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کره است. این هنر جالب و مفهومی را تقریبا در همه جا می توان دید برای مثال کافه ها، رستوران ها ، نمایشگاه ها، سینماها، دفاتر کار و … . هنر زیبای انتزاعی راه خود را به منازل نیز باز کرده است و با گذشت زمان استفاده از آن در دکوراسیون داخلی نیز بیشتر و بیشتر شده است.

آثار مفهومی و انتزاعی با اشکال هندسی جزو آیتم های پر طرفدار در منازل امروزی است. اگر می خواهید خانه ای همپای مد روز داشته باشید، تابلوهای انتزاعی را در سبد خرید سال نو خود داشته باشید. اشکال هندسی با رنگ های مختلف انتخاب هوشمندانه ای برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین دکوراسیون منزل نیز هستند.

 

طراحی دکوراسیون سال 2018