لابل، سقف کشسان تو

حال که در مطالبی مانند سقف کشسان چیست و مزایای سقف کشسان متوجه ماهیت و مزایای این سقف کاذب جذاب شده اید شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چطور می توانید سقف کشسان باب میل و سلیقه ی خود را داشته باشید؟ شاید از بین میلیون ها تصویر و هزاران ایده ی […]

لابل، سقف کشسان تو 1
۱۶ دی ۱۳۹۷

حال که در مطالبی مانند سقف کشسان چیست و مزایای سقف کشسان متوجه ماهیت و مزایای این سقف کاذب جذاب شده اید شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چطور می توانید سقف کشسان باب میل و سلیقه ی خود را داشته باشید؟ شاید از بین میلیون ها تصویر و هزاران ایده ی خلاقانه انتخاب یک ایده و یک تصویر کار بسیار سختی باشد. ما در مطلب ” لابل، سقف کشسان تو ” برای شما شرح می دهیم که چگونه می توانید بهترین سقف را با بهترین نقش داشته باشید.

لابل، سقف کشسان تو

در ابتدای مسیر انتخاب سقف کشسان مناسب باید نمونه های زیادی از سقف کشسان را دید. شما بعد از اطلاع از ماهیت و انواع سقف کشسان می توانید نوع سقف کشسان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله شما از دو دسته سقف کشسان یکی را انتخاب می کنید. سقف کشسان ساده و چاپی دو نوع سقف کشسانی هستند که شما از بین آن ها انتخاب می کنید. اگر انتخاب شما سقف کشسان ساده باشد، تنها کافی است جنس و رنگ سقف را مشخص کنید. اما اگر سقف کشسان چاپی مد نظر شما باشد با دنیایی از طرح و نقش و رنگ طرف هستید. برای انتخاب باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

لابل، سقف کشسان تو

نکات مهم در هنگام انتخاب طرح سقف کشسان

برای انتخاب سقف کشسان در ابتدا باید سلیقه ی خود را در نظر بگیرید، بویژه اگر سقف کشسان را در اتاق خود نصب می کنید. اتاق شخصی ترین مکان در یک خانه است. پس مهمترین مسئله برای انتخاب سقف اتاق خواب، سلیقه شخصی، علایق هنری، رنگ مورد نظر و در نهایت تطبیق رنگ و سبک طرح و دکوراسیون داخلی اتاق است. اما برای انتخاب سقف سالن پذیرایی و هال خانه، ست شدن سقف و دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. به دلیل پر رفت و آمد بودن پذیرایی و هال باید طرحی انتخاب شود که بیشترین کارایی و زیبایی را دارد.

برای انتخاب طرح هال و پذیرایی می توانید از نظر خواهر، برادر، دوستان و مشاورین لابل نیز کمک بگیرید. به این ترتیب می توانید انتخابی داشته باشید که علاوه بر خودتان، مورد قبول افراد دیگری نیز باشد. در پذیرایی و هال خانه از طرح هایی استفاده کنید که زیاد شلوغ نبوده و با کمترین نقش، بیشترین زیبایی را به محیط منتقل کرده باشند.

لابل، سقف کشسان تو

برای انتخاب طرح مورد نظر خود می توانید از تیم مشاوران لابل کمک بخواهید. با پر کردن فرم موجود در صفحه ثبت سفارش می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر