کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط گروه صنعتی لابل در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان صورت گرفت.
گروه صنعتی لابل بیش از ۱۵ سال است که افتخار خدمت رسانی به شما عزیزان را دارد.
و تا به امروز بیش از ۱۱۰ هزار پروژه را با موفقیت تولید و نصب کرده است.
بی شک برای رسیدن به این عنوان تمام خانواده بزرگ لابل کوشا بوده اند.
نمایندگان و عاملین گروه صنعتی لابل در استانها و تمام شهرهای کشور عزیزمان تمام سعی و کوشش خود را در کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود قرار داده اند.
لابل تولید کننده نسل نوین سقف
گروه صنعتی لابل بیش از هفت سال است که در زمینه تولید سقف های کاذب فعالیت میکند که از استقبال خوبی نیز در صنعت ساختمان رو به رو شده است.
کیفیت محصولات لابل در کنار ۱۲ سال گارانتی باعث شده است تا مشتریان با اطمینان خاط بیشتری از این متریال استفاده کنند.
مزایای سقف لابل این محصول را به محصولی خاص و بدون ریسک تبدیل کرده است.
مزایای سقف لابل را در اینجا بخوانید
آنچه لابل در وحله اول به مشتریان خود اعطا میکند زیبایی است.
از این رو لابل توانست با بالاترین آرا از مشتریان خود که همواره به آنها افتخار می کند، موفق به کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط گروه صنعتی لابل در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان شد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان در تاریخ بیست و سوم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
در این اجلاس که با رویکرد مدیریت مشتری مداری و رقابت پذیری با حضور مسئولین و نمایندگان کشوری برگزار شد.
شرکت هایی که در زمینه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد
آقای دکتر محمد امین بائی مدیرعامل گروه صنعتی لابل به نمایندگی از خانواده بزرگ لابل در این روز تندیس رضایت مشتریان را دریافت کردند.
با امید به اینکه در آینده نیز افتخار خدمت رسانی به ملت شریف ایران را داشته باشیم و همواره لطف شما عزیزان شامل حال خانواده بزرگ لابل باشد.
لحظه دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان توسط دکتر محمد امین بائی مدیرعامل گروه صنعتی لابل