نمایشگاه میدکس ۹۸

دهمین نمایشگاه میدکس تهران MIDEX 2020 این پنجمین حضور گروه صنعتی لابل در نمایشگاه بین المللی میدکس می باشد. حضور قدرتمند لابل در نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی به دلیل نزدیکی فراوان این متریال با ماهیت نمایشگاه میدکس است. از این رو همواره شاهد حضور پر رنگ لابل در دو نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان […]

طراحی غرفه
۱۹ دی ۱۳۹۸

دهمین نمایشگاه میدکس تهران MIDEX 2020

این پنجمین حضور گروه صنعتی لابل در نمایشگاه بین المللی میدکس می باشد.
حضور قدرتمند لابل در نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی به دلیل نزدیکی فراوان این متریال با ماهیت نمایشگاه میدکس است.
از این رو همواره شاهد حضور پر رنگ لابل در دو نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران و میدکس تهران هستیم و همانطور که مستحضر هستید نمایندگان لابل نیز در نمایشگاه های هر استان حضور فعال دارند و این برند همواره محصولاتش را در معرض نمایش قرار می دهد و پاسخگو مراجعین و علاقمندان است.

midex 2020

نمایشگاه بین المللی میدکس

نمایشگاه میدکس

نمایشگاه میدکس ۹ دوره برگزار شده است و نهمین دوره آن با حضور ۲۳۵ شرکت از ۱۴ کشور مختلف، در ۱۶۵۱۸ متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و با تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی ufi همه ساله از برترین نمایشگاه های برتر کشور و منطقه می باشد. این نمایشگاه کالاهایی همچون انواع پاركت، پروفیل، قرنیز كفپوش و دیوارپوش انواع كاغذ دیواری، پرده، موكت، نورپردازی و تجهیزات روشنایی، لوازم اداری و خانگی با طراحی ویژه نازک كاری چوب و نرده، حفاظ ، لوازم ویژه دكوراسیون و تزئینی مبلمان، ورزشی و تفریحی، چوب ، موسسات معماری و ساخت ، انواع پوشش سقف و كالاهای هنری و غیره است . حضور برندهای معتبر ایرانی و خارجی برای نمایش کالاهای خود که غرفه های زیبایی را پدید می آورند و می توان همواره نمایشگاه میدکس را از زیباترین فضاهای نمایشگاهی دانست.

سقف کشسان لابل

نمایشگاه میدکس

نمایشگاه میدکس ۹۸ midex 2020

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی میدکس دی ماه ۹۸ برگزار خواهد شد . این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ دی ماه شروع و تا ۲۷ دی ماه به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران واقع در خیابان سئول برگزار می شود. درب های نمایشگاه ساعت ۹ صبح به روی مراجعین باز خواهد شد و شرکت کنندگان میزبان مراجعین محترم خواهند بود.

گروه صنعتی لابل در نمایشگاه میدکس ۹۸

این پنجمین حضور گروه صنعتی لابل در نمایشگاه میدکس است، همه ساله لابل با غرفه ای متفاوت در نمایشگاه حاضر می شود و با دیوارپوش و سقف های پر نقش و نور خود غرفه ای پر بازدید را در نمایشگاه تجربه می کند و محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی و نمایش می دهد.
غرفه لابل در سالن ۳۸ و غرفه D01 قرار دارد.

طراحی غرفه

غرفه لابل

این غرفه که کاملا صفر تا صد آن سقف کشسان لابل است با تیمی پر انرژی مراجعین را برای انتخاب درست راهنمایی می کند . همه ساله غرفه لابل مورد توجه رسانه های مختلف قرار می گیرد .
شما می توانید برخی از این گزارشات که مربوط به دوره های قبلی نمایشگاه های میدکس است توجه بفرمایید.

گزارش شبکه ایران کالا از غرفه لابل ۹۷
گزارش اخبار سراسری از سقف لابل در نمایشگاه  ۹۷

گزارش  شبکه یک از سقف لابل در نمایشگاه  ۹۶

برگزاری نمایشگاه توسط نمایندگان لابل در اقسا نقاط کشور

همچنین گروه صنعتی لابل همواره توسط نمایندگان لابل در اقسانقاط کشور عزیزمان در نمایشگاه های استان های ایران حضور دارد و میزبان شما عزیزان علاقمند می باشد.
نظر شما را به خلاصه ای از گزارش حضور نمایندگان لابل در نمایشگاه های استان های ایران جلب می کنیم.

از شما علاقمندان دعوت می شود تا در نمایشگاه میدکس ۹۸ از غرفه لابل دیدن فرمایید . منتظر حضورتان هستیم.

سقف کشسان لابل

دعوت به غرفه لابل

شما می توانید از غرفه های قبلی لابل در نمایشگاه میدکس به صورت مجازی دیدن بفرمایید :

نمایشگاه میدکس ۹۴

نمایشگاه میدکس ۹۵

نمایشگاه میدکس ۹۶

نمایشگاه میدکس ۹۷