کاربرد سقف کشسان چیست

سقف کشسان را به دلیل فاکتورهای کاربردی و تخصصی متنوع در فضاهای داخلی مختلف نصب می کنند. این فاکتورهای ویژه موجب شده است این سقف کاذب علاوه بر مصارف دکوراتیو، مصارف مختلفی از جمله ایمنی، بهداشت، بهینه سازی ساختمان سازی و … داشته باشد. در این مطلب می خوانید که کاربرد سقف کشسان چیست و چه […]

اتاق خواب
۲۲ شهریور ۱۳۹۷

سقف کشسان را به دلیل فاکتورهای کاربردی و تخصصی متنوع در فضاهای داخلی مختلف نصب می کنند. این فاکتورهای ویژه موجب شده است این سقف کاذب علاوه بر مصارف دکوراتیو، مصارف مختلفی از جمله ایمنی، بهداشت، بهینه سازی ساختمان سازی و … داشته باشد. در این مطلب می خوانید که کاربرد سقف کشسان چیست و چه مزایایی دارد.

پوشاننده ایرادات و تاسیسات سقف

سقف کشسان را می توان به عنوان پوشش زیبایی در نظر گرفت که تمامی ترک ها، لکه های ناشی از تجمیع رطوبت، سایه روشن ناشی از رنگ کردن غیراصولی سقف و … را می پوشاند. در اماکنی که سقف آن ها دارای سیم کشی و تاسیسات بسیاری است، کاربرد این سقف به عنوان پوشاننده، قدرت خود را به خوبی نشان می دهد.

سقف سرویس بهداشتی کاربرد سقف کشسان چیست

زیبایی

امکان پیاده سازی و نصب نورپردازی، امکان چاپ روی سقف کشسان، تنوع رنگ بی نظیر (۱۵۰ رنگ) و امکان فرم دهی، سقف کشسان را تبدیل به متریالی مثال زدنی می کند. چاپ روی سقف کشسان شبیه سازی تخیلات افراد را ممکن می کند. به همین دلیل سقف کشسان مورد علاقه افراد هنرمند و زیبایی پسند است. آنچه در تصاویر به وضوح قابل مشاهده است هماهنگی رنگ و سبک سقف با دکوراسیون منزل می باشد. به دلیل تقدیم حق انتخاب به مشتریال، آن ها می توانند رنگ، طرح، فرم و سبک سقف را به دکوراسیون منزل خود بسیار شبیه کنند.

سقف اتاق خواب کاربرد سقف کشسان چیست

نورپردازی

تنوع در نورپردازی سقف کشسان با استفاده از تجهیزات پرطرفداری همچون لوستر، هالوژن، فیبر نوری و کریستال های ستاره ای سواروسکی موجب می شود سقف کشسان یکی از متریال های مورد علاقه افراد فعال در صنعت ساختمان باشد. تنوع در انتخاب رنگ، طرح، فرم و نوع نورپردازی نشان دهنده انعطاف پذیری بالای سقف کشسان لابل است. بدین ترتیب افراد می توانند به راحتی انتخابی باب میل خود داشته باشند.

سقف اتاق نشیمن کاربرد سقف کشسان چیست

کاربرد سقف کشسان چیست ؟

کاربرد سقف کشسان در انبوه سازی و پروژه های بزرگ ساختمانی جنبه ی دیگری دارد .

افراد فعال در این حوزه به اهمیت سبک بودن متریال واقف هستند .

سقف کشسان لابل از نظر سبکی و حمل راحت بالاترین رتبه را در بین انواع دیگر متریال ساختمانی دارد .

این سقف را می توان جزو کاربردی ترین محصولات و اختراعات در حوزه دکوراسیون داخلی و ساختمان سازی دانست .

به همین دلیل استفاده از آن با سرعت بالایی در حال رشد است .

سقف کشسان چاپی - کاربرد سقف کشسان چیست

برای نصب و استفاده از سقف کشسان لابل و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پر کردن فرم ثبت سفارش  با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط:

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان