ایده های متفاوت برای طراحی سقف

اگر در حال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید و یا از سقف های گچی و سقف کناف ساده خود خسته شده اید، این ایده های متفاوت برای طراحی سقف را از دست ندهید. سقف تیغ ماهی طراحی زیبای این سقف از جنس چوب و به شکل تیغ ماهی است. این سقف بدون تردید تمام نظرات […]

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

اگر در حال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید و یا از سقف های گچی و سقف کناف ساده خود خسته شده اید، این ایده های متفاوت برای طراحی سقف را از دست ندهید.

سقف تیغ ماهی

طراحی زیبای این سقف از جنس چوب و به شکل تیغ ماهی است. این سقف بدون تردید تمام نظرات را به خود جلب می کند. استفاده از طرح های نوین و متفاوت را به افرادی که سقف های یکنواخت دارند پیشنهاد می کنیم. در تصویر زیر می بینیم که دکوراسیون مینیمال این سالن، فضای کافی برای استراحت چشم دارد و شبیه به سبک های مینیمال کلیشه ای نیست. نوآوری در طراحی داخلی منزل و پیروی از سبک های موجود می تواند یکدستی و یکپارچگی خوبی به منزل شما ببخشد.

سقف چوبی منزل

سقف کاذب مرمر برای سلیقه های خاص

از دیرباز استفاده از سنگ مرمر تنها از عهده افراد طبقه مرفه جامعه بر می آمد. امروزه استفاده از طرح مرمر یا سقف های سنگی به فضای داخلی منزل شما ظاهری مجلل و باشکوه می بخشد. اما شما می توانید سقف با طرح مرمر را با هزینه بسیار پایین تر نسبت به سنگ مرمر تهیه کنید. تنها لازم است طرح آن را روی سقف کشسان چاپ کرده و روی سقف نصب کنید.استفاده از این طرح نشان دهنده دید هنری ساکنان محیط است .این سقف برای منازل با سقف های بلند و دکوراسیون داخلی رومی و لوکس بسیار مناسب است. قرار دادن طرح های سنگی لوکس و هنری در کنار هم، چشم های هر بیننده ای را خیره می کند.

سقف کشسان سنگی

سیل نور و روشنایی با سقف شیشه ای

گاهی باید نور را به فضای داخلی کم نور دعوت کرد. اگر خانه ویلایی دارید، سقف شیشه ای برای شما بهترین گزینه برای لذت بردن از آسمان ابری روز و آسمان ستاره باران شب است. اما اگر منازل شما ویلایی نیست چطور؟ شما می توانید با تهیه سقف کشسان آسمان و یا سقف آسمان پرستاره لابل، با هزینه ای بسیار کم تر و با ماندگاری و کیفیتی به مراتب بالاتر از حضور همیشگی روز و شب در منزل خود استفاده کنید.

سقف شیشه ای

به سقف ساده ی خانه خود عمق ببخشید

آیا در جستجوی ایجاد تجربه زندگی در محیطی فوق العاده هستید؟ هنگام بازسازی منزل سعی کنید سقف خود را از تک سطحی به چند سطحی ارتقا دهید. تصویری که در زیر مشاهده می کنید آپارتمانی در پنت هاوس برج میلان سان فرانسیسکو است. نورپردازی خیره کننده و جذاب آن، انعکاس رنگ بژ استفاده شده در کل منزل را زیباتر می کند. همانطور که می بینید این سقف دارای سطوح مختلفی است که از ورقه های به رنگ بژ ساخته شده است.

عمق در سقف

مانند یک کشتی تفریحی زیر ستاره های شب

طراحی زیبا و معماری خلاقانه، فضای داخلی این خانه در مسکو را به کشتی تفریحی شبیه می کند که در حال حرکت در آسمان شب است. مانند یک کشتی کروز لوکس، از کف تا سقف خانه ظاهری سلطنتی را به بیننده القا می کند. این طراحی نیاز مبرم به طراحی حرفه ای دارد. برای طراحی فضای داخلی باید بر تمام جنبه های سبک های طراحی مختلف اشراف داشت. شما می توانید برای طراحی منازل خود از طراحان لابل مشاوره بخواهید. در اختیار داشتن آسمان پرستاره شب با سقف های کشسان لابل نیازی به هزینه های گزاف و صرف مدت زمان طولانی ندارد. شما می توانید با هزینه های بسیار مناسب و صرف تنها چند روز سقف کشسان لابل را در اختیار داشته باشید.

سقف ستاره ای مانند شب در کشتی تفریحی

در استفاده از رنگ ها قانون شکنی کنید!

آیا هنوز به کلیشه های رنگ در طراحی داخلی معتقدید؟ ممکن است مایل باشید سقف خانه شما انعکاسی از طیف رنگی استفاده شده در دکوراسیون داخلی باشد. اما افزودن رنگ کمی متفاوت تر به سقف، می تواند چشم را به سمت بالا بکشاند. این رنگ خاص می تواند به شما در ایجاد خانه ای متفاوت تر کمک کند.

قوانین رنگ مرسوم را بشکنید

خلاقیت خود را به رخ بکشید!

استفاده از رنگ های تیره و مات در کنار متریال مناسب برای سقف احتیاج به خلاقیت و جسارت در طراحی داخلی دارد. پس اگر ایده ی خاصی برای طراحی داخلی ندارید، توصیه ما به شما این است که طراح منزلتان را در تصمیم گیری آزاد بگذارید. این آزادی به طراح های خبره امکان استفاده از خلاقیت و جسارت ذاتی خود را می دهد. در دکوراسیون اداری زیر می بینید که دکوراسیون با رنگ آبی خاصی بیانگر قدرت، جسارت و خلاقیت است. این سه صفت برای محیط های کاری بسیار مهم هستند.

خلاقیت در سقف

سقف گچی متفاوت

استفاده از متریالی قدیمی چالشی واقعی است. اما سقف گچی همچنان طرفداران خود را دارد به همین دلیل طراحان با کمی خلاقیت می توانند زیبایی را به این سقف اضافه کنند. در این تصویر می بینید که این سقف دارای طرح های لانه زنبوری است که در مجموع تعداد آن ها به ۴۳ عدد می رسد. طراحی و ساخت این سقف به وقت و انرژی زیادی نیاز دارد و البته هزینه بالایی هم دارد. در نهایت، زیبایی سقف و رضایتمندی کارفرما مهم ترین هدف طراحان داخلی است.

سقف گچی مدرن

از دیوار تا سقف

در فضای اتاق خواب دست طراح برای استفاده از ذهن خلاق خود باز است و می تواند به راحتی اتاق خواب شما را به محیطی ماورایی بدل کند. این فضای زیبا با لوازم طلایی و پر زرق و برق حس لوکس و مجلل اتاق خواب پادشاهان قدیمی را منتقل می کند. قسمت های مشکی این اتاق، جذابیت دکوراسیون را دو چندان می کند. انتخاب ساده و در عین حال پویای متریال و رنگ حس آرامش را با تحرک تلفیق می کند و بیننده را به وجد می آورد.

از دیوار تا سقف

یک ایده ساده، یک تغییر متفاوت

تصویر همین اتاق خواب می تواند تصمیم شما را برای داشتن دکوراسیون سلطنتی و مجلل تغییر دهد. ساده، زیبا و دنج! با نگاهی به ایده های ساده می توان تاثیر خارق العاده آن ها در محیط را دید. در اینجا، نوارهای رنگارنگ را روی سقف بلند اتاق خوابی کوچک و دنج را می بینید. از انجایی که چشم افراد با این طرح روی همه چیز به جز سقف عادت دارد، می توانید با انتخاب طرح های این چنینی بیننده را متعجب کنید.

سقف راه راه

 

مطالب مرتبط:

سفارش طراحی منزل

گالری تصاویر

سقف چوبی

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان