وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی

  خانه ای که در آن زندگی می کنیم بازتابی از شخصیت خاص و ویژه فردی هر انسان است. پس طبیعی است که افراد مایل باشند خانه خود را مانند شخصیت فردی خود به مکانی خاص و متفاوت تبدیل کنند. همین قانون برای محیط کاری نیز صدق می کند. برای مثال مدیری را می بینید […]

کتاب خانه خلاقانه
۱۹ مهر ۱۳۹۷

 

خانه ای که در آن زندگی می کنیم بازتابی از شخصیت خاص و ویژه فردی هر انسان است. پس طبیعی است که افراد مایل باشند خانه خود را مانند شخصیت فردی خود به مکانی خاص و متفاوت تبدیل کنند. همین قانون برای محیط کاری نیز صدق می کند. برای مثال مدیری را می بینید که حاضر نیست رنگی را برای دفتر کاری خود استفاده کند که در همه دفاتر استفاده می شود. به همین دلیل علاوه بر انتخاب رنگ، چیدمان و آیتم های تزیینی و دفتری مورد علاقه خود می تواند با راهنمایی یک طراح داخلی، تمام این آیتم ها را به استانداردها و قوانین موجود نیز نزدیک کند. مروری بر ایده وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی به شما نشان می دهد که تفکر هوشمندانه تا چه حد می تواند در انتقال حس خوب به افراد حاضر در محیط تاثیر گذار باشد.

توجه به این نکته ضروری است که شناخت عملکرد و حس منتقل کننده هر رنگ، آیتم و نشانه در کنار سلیقه شخصی ترکیبی از تناسب و شخصی سازی را به وجود می آورد. این کار تنها به کمک همکاری طراح داخلی و کارفرما ممکن می شود. بنابراین در وهله اول انتخاب طراح داخلی حرفه ای یک امر مهم و ضروری است. در زیر ایده های آیتم های تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی را مشاهده می کنید. ممکن است این ایده ها موجب جرقه ی خلاقیت در ذهن شما شود.

آینه: از قاب چهار گوش تا ایده شخصی

آینه یکی از وسایل ضروری خانه است. اما همیشه نیازی به محصور کرده این وسیله در قاب چهار گوش نیست. نگاهی به خلاقیت جذاب با آینه خلاقانه در تصاویر زیر بیاندازید. می توانید با شکل دادن آینه، آن را به وسیله ای تزیینی و کاربردی تبدیل کنید.

آینه خلاقانه آینه خلاقانه

کتابخانه: بهترین نمود خلاقیت

یکی از آیتم ها و وسایل مورد علاقه طراحان برای زیبایی و منحصر به فرد کردن فضای داخلی طراحی خاص قفسه کتاب و کتابخانه است. حتما شما هم نمونه کتابخانه خلاقانه را در فضای مجازی بسیار دیده اید اما در خارج از دنیای مجازی افراد جسوری که آن را امتحان کنند کم دیده می شوند. یکی از دلایل استفاده نکردن از این ایده هدر دادن بخش بزرگی از فضا است. اما در مطلب ایده های وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی ما برای شما بهترین نمونه ها را گرد آورده ایم.

قفسه کتاب خلاقانه قفسه کتاب خلاقانه قفسه کتاب خلاقانه قفسه کتاب خلاقانه

گلدان: هر چیزی را می توان تبدیل به گلدان کرد

گلدان و سبدهای گل موجود در خانه انواع و فرم های بسیار متفاوتی دارند. گلدان های خلاقانه را می توانید همه جا ببینید. امروزه استفاده از این آیتم به شکل فزاینده ای در حال افزایش است. پس چرا در آن خلاقیت و زیبایی به کار نبریم؟ نمونه های زیر می تواند در ایده دادن به شما کمک کنند. برای ایده های وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی ، به ویژه گلدان بدانید که می توانید از هر چیزی یک گلدان بسازید.

گلدان خلاقانه گلدان خلاقانه گلدان خلاقانه گلدان خلاقانه گلدان خلاقانه گلدان خلاقانه

جاشمعی: کوچک و شیک

مانند گلدان، امروزه شاهد خلاقیت های جذابی با جاشمعی و شمع هستیم.

این اکسسوری پر طرفدار در منزل تبدیل به منبع الهام بخشی و آرامش در خانه شده است.

در مکان استفاده از شمع و جاشمعی خلاقانه هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید از زیبایی آن ها در همه ی قسمت های خانه مانند سرویس بهداشتی، حمام، اتاق های مختلف خانه و پذیرایی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که خلاقیت را از خاطر نبرید. نمونه های جاشمعی خلاقانه را در زیر می بینید.

جاشمعی خلاقانه جاشمعی خلاقانه جاشمعی خلاقانه

 

وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی

در این مطلب دیدیم که نیازی نیست اگر وسیله ای در خانه اضافه است آن را دور بیاندازیم.

زیرا می توان با خلاقیت و نگاهی جدید به اطراف، از تمامی وسایل موجود در خانه استفاده کرد.

این قانون نه تنها برای چند آیتم ذکر شده در متن بلکه برای تقریبا تمامی وسایل منزل کاربردی است.

شما می توانید با استفاده از وسایلی که قصد دور انداختن آن ها را دارید، وسایل جدید و نو با کاربری متفاوت بسازید. جعبه های لوازم آرایش، جاکفشی، جا خودکاری و … جزو وسایلی هستند که به راحتی با لوازم دور ریختنی می توان آن ها را ساخت.

 

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

نکات اساسی برای انتخاب طراح حرفه ای

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید