نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل

در این مطلب در مورد نمونه های اجرایی سقف کشسان و محل نصب آن ها و علل نصب سقف کشسان در این مکان ها به شما اطلاعاتی داده می شود. نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل را می توانید در فضاهای مختلفی مشاهده بفرمایید. برخی از این فضاها جزو مکان های معروف کشور هستند که […]

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در کلینیک دندانپزشکی رسالت - Copy
۲۷ آذر ۱۳۹۷

در این مطلب در مورد نمونه های اجرایی سقف کشسان و محل نصب آن ها و علل نصب سقف کشسان در این مکان ها به شما اطلاعاتی داده می شود. نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل را می توانید در فضاهای مختلفی مشاهده بفرمایید. برخی از این فضاها جزو مکان های معروف کشور هستند که آن ها را به خوبی می شناسید.

ویدئوهای نمونه کارهای لابل را در آپارات نیز می توانید مشاهده کنید

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در سالن آمفی تئاتر وزارت کشور

سقف کشسان لابل محدود به مکان خاصی نمی شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید سالن وزارت کشور یکی از اماکنی است که در آن سقف لابل نصب شده است. سقف کشسان سالن وزارت کشور از جنس ساتن چاپی بوده و با رشته های اس ام دی نصب شده در پشت سقف نورپردازی شده است.

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در کلینیک دندانپزشکی رسالت 1

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در بیمارستان عرفان

سقف کشسان نصب شده در بیمارستان عرفان از جنس چاپی آسمان و لاکر بوده که بر روی آن نورپردازی کریستال سواروسکی و فیبر نوری انجام شده است. استفاده از سقف کشسان در بیمارستان ها به چند دلیل محبوبیت دارد. این سقف با چاپ طرح آسمان جلوه گر یک روز خوش بهاری است که باعث بهبود روحیه بیماران و همراهان آن ها می شود. دلیل دیگر آنتی باکتریال و ضد قارچ بودن سقف کشسان است. این سقف در محیط هایی که در معرض انتقال انواع ویروس ها هستند مانند مراکز بهداشتی و درمانی می تواند گزینه ای فوق العاده باشد.

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در کلینیک دندانپزشکی رسالت

همانطور که در بالا ذکر شد استفاده از سقف کشسان در مراکز بهداشتی و درمانی بسیار مورد استقبال است. تصویری که مشاهده می نمایید دیوارپوش کشسان در کلینیک دندانپزشکی رسالت است. مشاهده می نمایید که دیوارپوش کشسان به شکل نیم دایره هایی در محل قرارگیری بیمار هستند که در بخشیدن آرامش تاثیر به سزایی دارند.

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در کلینیک دندانپزشکی رسالت 1

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در آمفی تئاتر سازمان پدافند غیر عامل

سقفی که در تصویر زیر مشاهده می نمایید از جنس سقف ترنسپرنت لابل می باشد که لوگوی مربوط به پدافند غیر عامل بر روی آن چاپ شده است. سقف ترنسپرنت را می توان در محیط های رسمی و اداری و محیط هایی که نیاز به نور بالایی دارند نصب نمود. این نوع سقف کشسان دارای کمترین ضخامت در بین انواع سقف کشسان است و بیشترین میزان عبور نور را دارد.

 

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل 2

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در برج نماد الهیه

سقف کشسان نصب شده در برج الهیه از نوع لاکر با نورپردازی فیبر نوری و کریستال سواروسکی است. به دلیل ضخامت بیشتر این نوع پارچه نصب نورپردازی پشت سقف، در طیف رنگی تیره ی این سقف، توصیه نمی شود. اما می توان از نورپردازی بیرونی مانند کریستال سواروسکی و فیبرنوری استفاده نمود. ظاهر ساده، شکیل و آینه ای سقف لاکر گزینه ای بسیار جذاب برای سقف محیط تجاری است.

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل نماد الهیه

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر