نصب سقف کشسان لابل در مجتمع تجاری تفریحی اکومال

مجتمع تفریحی تجاری اکومال بزرگترین هایپر استاری است که در استان البرز و در شهر کرج تاسیس شده است. شهر کرج دارای موقعیت استراتژیک در کشور است؛ اصلی ترین مسیر مسافران و ترانزیت کشور از این شهر می گذرد و شهری است که بسیار مورد توجه مسئولان، سرمایه گذاران و انبوه سازان قرار دارد. همجواری […]

۰۳ مهر ۱۳۹۷

مجتمع تفریحی تجاری اکومال بزرگترین هایپر استاری است که در استان البرز و در شهر کرج تاسیس شده است. شهر کرج دارای موقعیت استراتژیک در کشور است؛ اصلی ترین مسیر مسافران و ترانزیت کشور از این شهر می گذرد و شهری است که بسیار مورد توجه مسئولان، سرمایه گذاران و انبوه سازان قرار دارد. همجواری با کلان شهری چون تهران گاها موجب شده است توجه لازم به این شهر نشود. یکی از دلایل ساخت مجتمع تجاری تفریحی اکومال برطرف نمون مشکلات افراد ساکن در شهر کرج و استان البرز است. در این مطلب در خصوص نصب سقف کشسان لابل در مجتمع تجاری تفریحی اکومال اطلاعات بیشتری به شما داده می شود.

نصب سقف کشسان لابل در مجتمع تجاری تفریحی اکومال

مجتمع تجاری تفریحی اکومال دارای بخش های مختلفی است. از بین این بخش ها می توان از هایپر استاری با وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع، فودکورت، رستوران، شهربازی سرپوشیده، مراکز خرید از برند های معتبر داخلی و خارجی، پارکینگ و … نام برد. در طراحی داخلی اکومال تمامی استانداردهای بین المللی رعایت شده است. گروه صنعتی لابل مجری و طراح سقف های کشسان لابل در مجتمع تجاری تفریحی اکومال است. با استفاده از سقف نورگذر ترنسپرنت و باکس های طراحی شده توسط لابل، طرح های حجمی به شکل مکعب های نورانی در سقف این مجتمع تجاری تعبیه شده است.

مجتمع تجاری اکومال

سقف کشسان ترنسپرنت

سقف ترنسپرنت به نوعی از سقف کشسان گفته می شود که به راحتی چیزی در حدود  ۸۰ الی ۹۰ درصد نورپردازی پشت سقف را از خود عبور می دهد. به همین دلیل سقف ترنسپرنت برای اماکن تجاری، سالن های آرایشگاه، نمایشگاه ها و شوروم ها و هتل های مجلل گزینه ای بسیار مناسب است. نکته بسیار مهم در مورد سقف های کشسان این است که امکان تعبیه سیستم های سقفی متنوع از جمله دریچه فن کوئل، سیستم اطفاء حریق، اسپیکر های سقفی، لوستر، هالوژن و انواع اتصالات سقف وجود دارد.

سقف لابل در اکومال کرج

برای دریافت اطلاعات در مورد نصب سقف کشسان در مراکز تجاری، سالن های نمایش، گالری های هنری و … از طریق فرم ثبت سفارش با همکاران ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید