قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی

در اکثر تصاویر دکوراسیون داخلی که می بینید ظاهر سقف منزل کاملا یکدست و صاف است. این یکدستی و صافی در اکثر تصاویر نشان دهنده عدم خلاقیت در طراحی دکوراسیون سقف است. اما می توان با استفاده از قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی زیبایی خارق العاده ای به سقف داد. نیازی ندارید که سقف […]

سقف حجمی لابل
۲۹ شهریور ۱۳۹۷

در اکثر تصاویر دکوراسیون داخلی که می بینید ظاهر سقف منزل کاملا یکدست و صاف است. این یکدستی و صافی در اکثر تصاویر نشان دهنده عدم خلاقیت در طراحی دکوراسیون سقف است. اما می توان با استفاده از قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی زیبایی خارق العاده ای به سقف داد. نیازی ندارید که سقف خانه خود را مانند هر جای دیگری صاف و یکدست طراحی کنید، برای تغییر آن جسارت به خرج دهید و برای زیبایی آن به متریال جدید اعتماد کنید.

 

 قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی

اگر مطالب پیشین را مطالعه نموده باشید حتما دیده اید که یکی از ویژگی های سقف کشسان انعطاف پذیری بالای آن است. این انعطاف پذیری به این معنی است که می توانید علاوه بر چاپ انواع طرح و تصویر روی سقف لابل ، آن را به اشکال گوناگون نیز در بیاورید. در طراحی سقف کشسان هیچ نوع محدودیتی ندارید. شما می توانید آن را به شکل باکس در بیاورید که در زیر آن نورپردازی صورت گرفته باشد. می توانید با استفاده از متریال لابل خطوط زیبای نوری تزیینی در محیط به وجود بیاورید که علاوه بر هزینه مناسب، جلوه جالب توجهی به محیط شما می بخشد. علاوه بر آن می توانید از سقف کشسان به عنوان ستون ها و سازه های نمایشگاهی نیز استفاده کنید.

سقف نمایشگاه قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی

سقف کشسان حجمی

با استفاده از پروفیل های ویژه ی لابل می توان از متریال و پارچه کشسان لابل برای ایجاد اشکال حجمی مانند اشکال کروی، مکعبی، استوانه ای، هرمی و … ایجاد کرد. از این طرح ها برای بالا بردن جذابیت محیط کاری، زیبایی محیط زندگی، پارتیشن های محیط اداری و یا رستوران ها و فروشگاه ها استفاده کرد. این متریال به شکل استوانه نیز کاربرد زیادی دارند که می توان از آن ها به عنوان ستون های تزیینی زیبایی در اماکن مختلف استفاده کرد.

جالب است بدانید سقف کشسان حجمی با وجود داشتن ابعاد مختلف، وزن بسیار پایینی دارد

و به هیچ وجه موجب سنگین تر شدن وزن کلی ساختمان نمی شود.

اشکال حجمی به ذخیره انرژی گرمایشی و سرمایشی در محیط کمک می کند.

می توان از سقف حجمی لابل بلافاصله پس از انجام کار استفاده کرد و نیازی به تمیز کاری، مهلت برای خشک شدن متریال و … نیست. به همین دلیل اشکال حجمی کشسان برای استفاده در نمایشگاه ها به متریالی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است.

 

در زیر نمونه های سقف حجمی نصب شده در منازل مختلف را می بینیم.

سقف کشسان حجمی قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمیسقف کشسان حجمی قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمیسقف کشسان حجمی قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی

 

 

سقف کشسان حجمی قابلیت های نامحدود سقف کشسان حجمی

 

طراحی داخلی محیط کاری، غرفه های نمایشگاهی و مجتمع های تجاری خود را به ما بسپارید. گروه صنعتی لابل با بکارگیری سال ها علم و تجربه تیم طراحی خود فضای داخلی شما را به بهترین نحو طراحی می کند. برای دریافت اطلاعات، لطفا فرم موجود در صفحه درخواست طراحی را پر کنید.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید