حضور در نمایشگاه همواره با هدف اصلی شناساندن محصول و رشد کسب و کار انجام می شود. در همین راستا، غرفه نمایشگاهی نقشی بسیار مهم در جلب توجه همکاران و خریداران بالقوه دارد. در نظر گرفتن چند ویژگی بسیار مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی می تواند مانند کاتالیزور در جلب توجه شرکت کنندگان عمل کند. در ادامه اطلاعاتی در خصوص طراحی غرفه نمایشگاهی با متریال لابل می خوانید.
در طراحی غرفه نمایشگاهی چه چیزی را باید در نظر گرفت؟
- زیبایی و جذابیت غرفه
- تناسب جزئیات طراحی غرفه با محصول ارائه شده
- خلاقیت و نوآوری در طراحی
- توجه ویژه به موقعیت غرفه در نمایشگاه و طراحی بر اساس تعداد وجوه غرفه
- ایجاد فضای مناسب برای به نمایش گذاشتن محصول
- توجه ویژه به نورپردازی
مزایای طراحی غرفه نمایشگاهی با متریال لابل:
- وزن بسیار سبک (۲۰۰ گرم در متر مربع)
- امکان چاپ تصویر و طرح دلخواه
- مقاومت در برابر اشتعال و عدم گسترش آتش
- قابلیت نورپردازی پشت متریال برای ایجاد جلوه
- مقاومت و استحکام بالای متریال
- انعطاف پذیری در طراحی و تولید
- نصب سریع و صرفه جویی در زمان
- سرعت بالا در فاز طراحی و اجرای پروژه
- عدم تولید ضایعات و ۱۰۰% سازگاری متریال با محیط زیست
- عدم محدودیت در ابعاد طراحی
- امکان ایجاد اشکال حجمی و کروی با زوایای تیز و انحنایی
- انتقال کابل های برق به نقاط دلخواه در سازه های لابل
- امکان ساخت انواع کانترهای نمایشگاهی،لایت باکس ها و دیگر تجهیزات نمایشگاه
- ماندگاری بالای متریال (تا ۵۰ سال)
- قابلیت باز و بسته کردن (متریال کشسان، سازه، اقلام نورپردازی و …) تا چندین بار جهت استفاده در نمایشگاه های متفاوت
- صرفه جویی در هزینه و زمان غرفه سازی در نمایشگاه های بعدی
برای سفارش طراحی غرفه می توانید فرم موجود در صفحه ی درخواست طراحی را پر کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار می کنند.
مطالب مرتبط:
تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس
جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان