سقف کشسان یا پانل های گچی

سقف های دکوراتیو لابل، نوعی سازه های مهندسی هستند که از آن ها در ساخت سقف داخلی ساختمان ها در مکان های مختلف استفاده می شود. سقف های لابل یا سقف های کشسان اغلب از مواد پلیمری PVC ساخته می شوند که ویژگی های کاربردی منحصر به فردی دارند. لازم به ذکر است که مواد […]

سقف دکوراتیو لابل
۱۷ آبان ۱۳۹۷

سقف های دکوراتیو لابل، نوعی سازه های مهندسی هستند که از آن ها در ساخت سقف داخلی ساختمان ها در مکان های مختلف استفاده می شود. سقف های لابل یا سقف های کشسان اغلب از مواد پلیمری PVC ساخته می شوند که ویژگی های کاربردی منحصر به فردی دارند. لازم به ذکر است که مواد پی وی سی جزو پلیمرهای بسیار مقاوم هستند که از خاصیت انعطاف پذیری و دوام آن ها برای ساخت سقف کشسان بهره گرفته شده است. با نصب این مدل سقف های دکوراتیو در نمای داخلی دکوراسیون، به راحتی می توانید جلوه باشکوهی را در فضا ایجاد کنید، به شرطی که کمی سلیقه در انتخاب مدل و طرح سقف کشسان به خرج دهید. در این مطلب سقف کشسان و پانل های گچی را مقایسه می کنیم تا ببینیم سقف کشسان یا پانل های گچی را انتخاب کنیم.

سقف کشسان یا پانل های گچی

سقف های دکوراتیو لابل

انواع سقف کشسان دارای قابلیت نورپردازی است

می توان طرح های مختلف را با طیف رنگی متنوع بر روی آن چاپ کرد.

مهم ترین مزیت سقف های لابل دکوراتیو یا سقف کشسان را می توان قیمت مناسب آن ها در برابر کارایی منحصر به فردی که دارند دانست. همان طور که می دانید مصالح ساختمانی جزو گران ترین متریال مهندسی به شمار می روند؛ در این اوضاع و در راستای افزایش هزینه های اجرای پروژه های مهندسی، شرکتی موفق تر خواهد بود که از مصالح و سازه ها با کیفیت و ارزان تر استفاده کند.

خرید سقف های کشسان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

نمایندگان فروش سقف کشسان با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه همواره سعی دارند

این سازه ها را با قیمت رقابتی و کیفیت بالاتر نسبت به نمونه های خارجی به مشتریان عرضه کنند. در این راستا و با هدف تأمین نیازهای ساختمانی، گروه صنعتی لابل، ارائه کننده انواع سقف کشسان در طرح ها و مدل های متنوع، این سازه ها را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای مشتریان عزیز تأمین نموده است. بی شک نصب این سقف ها در داخل فضای ساختمان می تواند زیبایی و شکوه دکوراسیون سقف را چند برابر کند.

سقف کشسان یا پانل های گچی

سقف کشسان یا پانل های گچی ؟ خرید کدام یک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است؟

ممکن است به عنوان یک خریدار این سوال در ذهن شما به وجود آید که علی رغم وجود انواع سقف کاذب گچی با تنوع طرح در بازار، چرا باید سقف های کشسان را خریداری کنیم؟

برای یافتن پاسخ این سوال از شما دعوت می کنیم این قسمت را به دقت مطالعه کنید.

کمی مطالعه در مورد مزایا و معایب سقف کشسان و پانل های گچی، می تواند این مسأله را به وضوح تشریح کند. پنل های گچی یا سقف های کاذب در مقایسه با سقف کشسان، وزن بیشتری دارند و گران تر هستند. این محصولات اغلب جزو محصولات وارداتی کشور محسوب می شوند، به همین دلیل نوسانات قیمت ارز و بازار به شدت قیمت فروش این مدل سقف ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

سقف های کشسان در مقایسه با پنل های گچی، سبک تر هستند و از مواد مقاوم تری ساخته شده اند؛ تنوع در طرح و رنگ با قابلیت نصب در مکان های مختلف، مزیت های این نوع سازه ها به شمار می روند. از سویی دیگر، نصب این سقف ها به راحتی و با استفاده از پروفیل های سبک PVC میسر است. همچنین در صورتی که نیاز داشته باشید به راحتی می توانید سقف کشسان را به مکان دیگری منتقل کنید.

اگر مزیت های این دو متریال را به خوبی با یکدیگر مقایسه کنید،

در عرض چند ثانیه می توانید به نتیجه مطلوب یعنی خرید سقف کشسان دست یابید.

با خرید این سقف ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با گروه صنعتی لابل تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر