سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان ۲۰۱۸

در شهریور ماه سال جاری همایشی با عنوان «همدان ۲۰۱۸، پایتخت گردشگری آسیا» با میزبانی شهر همدان برگزار شده است. این همایش در سالن آمفي تئاتر استانداری همدان با حضور معاون اول رئيس جمهور دكتر جهانگيری، رييس سازمان ميراث فرهنگی و ٨٥ سفير از كشورهای آسيايی و اروپايی برگزار شده است. در این همایش بر […]

اجرای سقف کشسان لابل در همایش کشورهای آسیایی، همدان 2018
۲۵ آذر ۱۳۹۷

در شهریور ماه سال جاری همایشی با عنوان «همدان ۲۰۱۸، پایتخت گردشگری آسیا» با میزبانی شهر همدان برگزار شده است. این همایش در سالن آمفي تئاتر استانداری همدان با حضور معاون اول رئيس جمهور دكتر جهانگيری، رييس سازمان ميراث فرهنگی و ٨٥ سفير از كشورهای آسيايی و اروپايی برگزار شده است. در این همایش بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون حمل و نقل، گردشگری، راه و مسکن و … تاکید شده است. استاندار همدان نیز آمادگی این استان برای تبادلات در همه زمینه ها به ویژه حوزه گردشگردی را با کشورهای عضو مجمع گردشگری آسیا اعلام نمود. در مطلب « سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان ۲۰۱۸ » با دکوراسیون صحنه ی این همایش بیشتر آشنا خواهیم شد.
سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان 2018

سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان ۲۰۱۸

وجود بیش از ۱۸۰۰ اثر با قدمت تاریخی موجب شده است تا استان همدان به نام « پایتخت تاریخ و تمدن ایران و پایتخت گردشگری آسیا» شناخته شود .به همین دلیل سقف کشسان لابل با طرحی تاریخی و سنتی بر سقف جایگاه سالن آمفی تئاتر استانداری همدان نصب گردیده است. سقف کشسان لابل به عنوان متریالی با قابلیت چاپ تصاویر دلخواه و نصب بسیار سریع به سازه ای مورد اعتماد برای نصب در سالن های همایش، آمفی تئاتر ها، نمایشگاه ها و شوروم ها بدل شده است. امروزه شاهد استقبال هرچه بیشتر از این نوع متریال به عنوان سازه های نمایشگاه ها هستیم و همچنین از آنجاییکه امکان نورپردازی در پشت سقف کشسان وجود دارد، می توان به زیبایی از این سقف برای درخشان تر و جذاب تر نشان دادن فضای نمایشگاه، شوروم ها و فروشگاه ها استفاده کرد.

سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان 2018

سقف چاپی لابل

سقف کشسان چاپی لابل را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای شخصی سازی محیط و فضای داخلی در نظر گرفت. به همین دلیل به افرادی که دکوراسیون داخلی آن ها پیرو طرح ها و الگوهای خاص است بسیار پیشنهاد می شود. مطمئنا داشتن الگو های خاص روی مبلمان، کوسن ها و فرش امری طبیعی است. آنچه می تواند دکوراسیون یک محیط را از حالت یکنواخت خارج کند و آن را به جایی متفاوت و خاص تبدیل کند، سقف آن محیط است. هماهنگی سقف و دکوراسیون داخلی منزل را می توانید با سقف چاپی لابل داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، قیمت و نحوه سفارش، لطفا فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را پر کنید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر