سقف کشسان طرح چوب

سقف های کاذب طرفداران زیادی در بین افرادی دارند که به مدرنیزه کردن خانه های خود علاقه زیادی دارند. اما آیا افرادی که به سقف های ساده، سنتی، چوبی و نقاشی شده علاقه دارند نمی توانند از سقف های کاذب استفاده کنند و از زیبایی آن بهره ببرند؟ این مطلب برای علاقه مندان به سقف […]

۱۵ آذر ۱۳۹۷

سقف های کاذب طرفداران زیادی در بین افرادی دارند که به مدرنیزه کردن خانه های خود علاقه زیادی دارند. اما آیا افرادی که به سقف های ساده، سنتی، چوبی و نقاشی شده علاقه دارند نمی توانند از سقف های کاذب استفاده کنند و از زیبایی آن بهره ببرند؟ این مطلب برای علاقه مندان به سقف های چوبی نوشته شده است. سقف کشسان طرح چوب می تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد.

با تکنولوژی به روز سقف کشسان می توان این نوید را به طرفداران انواع سقف داد که می توان به راحتی هر طرح و نقش مورد نظر را روی سقف خانه داشت. در پنل های گچی و دیگر انواع سقف کاذب که فرمی یک شکل دارند و از تنوع رنگی و طرحی برخوردار نیستند امکان داشتن سقف های ساده و شکیل وجود ندارد. اما سقف های کشسان با قابلیت چاپ این امکان را به شما می دهنند که سقف مورد نظر خود را با چاپی خاص و ویژه داشته باشید.

سقف کشسان طرح چوب

سقف کشسان طرح چوب

شاید داشتن یک سقف چوبی همیشه برای شما سقفی ایده آل بوده اما نصب آن دور از ذهن باشد. در مطلب سقف های چوبی به نکات مثبت و منفی چوب به عنوان سقف خانه اشاره شد. اما می توانید سقف های چوبی را بدون نگرانی از نقاط ضعف چوب اصل داشته باشید. با قابلیت چاپ روی سقف های لابل می توانید دیگر سقف کشسان طرح چوب روی سقف خانه ها تصوری دور از ذهن نیست. در تصاویر زیر می توانید زیبایی سقف کشسان طرح چوب را به خوبی مشاهده نمایید.

سقف کشسان طرح چوب

مزیت سقف کشسان طرح چوب نسبت به سقف چوبی

از برتری های سقف کشسان نسبت به چوب می توان از مزیت های زیر نام برد:

  • قابلیت جابجایی سقف کشسان
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • قابلیت چاپ انواع طرح چوب مورد نظر
  • مقاومت در برابر اشتعال
  • ۵۰ سال طول عمر مفید
  • ۱۲ سال گارانتی معتبر
  • قابلیت نورپردازی پشت سقف
  • خاصیت آنتی باکتریال و آنتی استاتیک

سقف کشسان طرح چوب

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر