سقف کشسان در هتل پیام اراک

هتل ۴ ستاره پیام یکی از هتل های بین المللی شهر اراک می باشد که در فصل بهار سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید. این هتل در قلب شهر اراک قرار دارد و دسترسی آسان به امکانات شهری و مراکز تفریحی موجب محبوبیت این هتل در بین مسافران شده است. یکی از مواردی که در هنگام ساخت […]

سقف کشسان در هتل پیام اراک
۱۱ آذر ۱۳۹۷

هتل ۴ ستاره پیام یکی از هتل های بین المللی شهر اراک می باشد که در فصل بهار سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید. این هتل در قلب شهر اراک قرار دارد و دسترسی آسان به امکانات شهری و مراکز تفریحی موجب محبوبیت این هتل در بین مسافران شده است. یکی از مواردی که در هنگام ساخت هتل های بزرگ بسیار مورد توجه است مصالح مورد استفاده، طراحی داخلی، آیتم های دکوراسیون داخلی، مکان و موقعیت قرارگیری آن ها است. به همین دلیل انتخاب اجزای دکوراسیون داخلی برای هتل ها بسیار حیاتی است. در ادامه مطلب سقف کشسان در هتل پیام اراک می خوانید که مزایای استفاده از سقف کشسان در محیط هتل ها چیست.

دکوراسیون داخلی هتل ها

در دکوراسیون داخلی هتل ها مهم ترین عامل سبک معماری هتل است. ابعاد و سبک معماری هتل نشان دهنده ی نحوه طراحی داخلی، آیتم های دکوراسیون داخلی، نحوه ی فضا سازی و پوشش پرسنل نیز می باشد. بنابراین برای دکوراسیون داخلی هتل ها نیاز به طراحی دقیق بنا، فضای سبز، طراحی داخلی و هماهنگی و برقراری تناسب  بین این عوامل است. در نتیجه انتخاب طراح مناسب امری حیاتی است. انتخاب طراح حرفه ای می تواند به هتل شما روح ببخشد و شما را در خاطره ها ثبت کند.

سقف کشسان در هتل پیام اراک

سقف کشسان در هتل پیام اراک

پیش تر در مطلب سقف کشسان در دکوراسیون داخلی هتل ها خوانده اید که سقف کشسان لابل را می توان با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ نمود. برای دکوراسیون هتل هایی با ظاهری مدرن و شکیل می توان از سقف کشسان ساده مانند لاکر یا ترنسپرنت استفاده نمود. این نوع سقف ها به محیط جلوه ای مدرن و شیک می بخشند. اگر دکوراسیون داخلی هتل خود را به گونه ای سنتی و کلاسیک نقش بندی کرده اید می توانید از سقف های چاپی لابل بهره ببرید. سقف کشسان و دیوار پوش کشسان لابل می تواند به برجسته کردن نقوش سنتی در محیط شما کمک شایانی بکند. در تصویر زیر دیوار پوش کشسان و سقف کشسان لابل را در هتل پیام اراک مشاهده می نمایید.

سقف کشسان در هتل پیام اراک

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر