سقف کشسان، سریع ترین نصب سقف کاذب

سقف کشسان به سقف هایی گفته می شود که از جنس پی وی سی بوده و به شکل ساده و طرح دار نصب می شوند. همانطور که می دانید سقف کشسان لابل به دو دسته ساده و چاپی تقسیم می شود که این تقسیم بندی در ظاهر دو نوع سقف را بسیار متمایز می کند. […]

سقف کشسان لابل و پلکسی
۰۲ مهر ۱۳۹۷

سقف کشسان به سقف هایی گفته می شود که از جنس پی وی سی بوده و به شکل ساده و طرح دار نصب می شوند. همانطور که می دانید سقف کشسان لابل به دو دسته ساده و چاپی تقسیم می شود که این تقسیم بندی در ظاهر دو نوع سقف را بسیار متمایز می کند. علاوه بر آن ساده یا طرح دار بودن سقف در سرعت آماده سازی سقف نیز موثر است. که در ادامه اینکه چرا سقف کشسان، سریع ترین نصب سقف کاذب را در بین انواع سقف داراست را می خوانید.

سرعت آماده سازی سقف کشسان ساده

همانطور که گفته شد سرعت آماده سازی سقف به ساده یا چاپی بودن سقف بستگی دارد. سقف ساده دارای انواع مات، لاکر، ساتن، ترنسپرنت، گلکسی و برلیانت است. این سقف ها به صورت آماده در کارخانه گروه صنعتی لابل وجود دارند و پس از سفارش مشتری بر اساس ابعاد منازل آن ها برش داده شده، بسته بندی و سپس ارسال می شوند. اگر شما تصمیم به نصب سقف ساده دارید از بین انواع سقف کشسان لابل انتخاب خود را کرده، سفارش خود را ثبت کنید و تنها منتظر رسیدن سقف خود باشید.

سقف کشسان اهواز

سرعت آماده سازی سقف کشسان چاپی

بر خلاف سقف های ساده سقف های چاپی نیاز به زمان برای انجام شدن چاپ تصویر مورد نظر دارند. چاپ سقف کشسان از طریق دو نوع دستگاه چاپ صورت می گیرد: چاپ اکوسالونت و چاپ UV. در چاپ اکوسالونت علاوه بر زمان بیشتر، به زمان برای خشک شدن پارچه نیز نیاز است. روند چاپ سقف کشسان (چاپ و خشک شدن پارچه کشسان) از طریق دستگاه چاپ اکوسالونت تقریبا ۲۴ ساعت زمان می برد. اما در چاپ سقف کشسان از طریق دستگاه UV نیاز به زمان برای خشک شدن پارچه نیست. به همین دلیل این چاپ با سرعت بیشتری انجام می پذیرد و آماده سازی آن (بسته به متراژ سقف) تنها چند ساعت زمان می برد.

سقف اتاق کودک

سقف کشسان، سریع ترین نصب سقف کاذب

پس از چاپ نوبت به بسته بندی و ارسال سقف می رسد که در چند ساعت انجام می شود. در نهایت، نصب سقف کشسان یکی از مهمترین مراحل است. نصب سقف کشسان با سرعت بالایی انجام می شود. به طوری که کمتر متریالی را می توان یافت که با این سرعت نصب شود. تیم اجرایی لابل امکان نصب سقف کشسان به میزان ۳۰۰ متر مربع را در یک روز دارد. نکته جالب در نصب سقف کشسان، عدم تخریب، ریزش مصالح و کثیفی محیط نصب است. در نتیجه نیازی به تخلیه ی کامل مبلمان و دکوراسیون محیط وجود ندارد، تنها کافی است مبلمان در گوشه ای از فضا قرار داده شود و روی آن ها با پارچه پوشانده شود. سقف کشسان پس از نصب بلافاصله قابل استفاده است، به این معنی که کاملا بدون بو است و نیازی به منتظر ماندن برای از بین رفتن بو در محیط نیست.

 

برای نصب سریع و بی نقص سقف خود با کارشناسان ما از طریق فرم ثبت سفارش در تماس باشید.

شما می توانید طراحی داخلی فضای خود را به تیم مجرب و خلاق لابل بسپارید. برای بهترین استفاده از فضا و کاربری محیط لطفا فرم درخواست طراحی را پر کنید.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید