دیوارپوش کشسان لابل در رستوران باکارا

منطقه ی توریستی تفریحی طرقبه ی مشهد به رستوران های شکیل، خاص و جذاب معروف است. در این منطقه دیدنی، رستوران ها، تالار های مجلل و هتل ها با سبک های مختلف و به ویژه سبک های سنتی در کنار یکدیگر زیبایی خارق العاده ای پدید آورده اند. بعد از غذای خوب و باکیفیت، نمای […]

۰۲ دی ۱۳۹۷

منطقه ی توریستی تفریحی طرقبه ی مشهد به رستوران های شکیل، خاص و جذاب معروف است. در این منطقه دیدنی، رستوران ها، تالار های مجلل و هتل ها با سبک های مختلف و به ویژه سبک های سنتی در کنار یکدیگر زیبایی خارق العاده ای پدید آورده اند. بعد از غذای خوب و باکیفیت، نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی رستوران ها و همچنین هماهنگی بین این دو از مهمترین نکات جذب کننده برای یک رستوران هستند. با هم یکی از این رستوران ها را بررسی می نماییم تا ببینیم دیوارپوش کشسان لابل در رستوران باکارا طرقبه چگونه زیبایی این رستوران مجلل را بیشتر کرده است.

دیوارپوش کشسان لابل در رستوران باکارا طرقبه

دیوارپوش کشسان لابل در رستوران باکارا طرقبه

رستوران باکارا در منطقه طرقبه مشهد یکی از رستوران های مجلل با فضایی دنج و سنتی است. طراحی داخلی و خارجی با چوب و نورپردازی گرم فضایی بسیار دعوت کننده و دنج را به وجود آورده است که در عین حال فضایی بسیار مناسب برای جشن های رسمی، قرارهای کاری و دورهمی های خانوادگی است. آنچه بیش از همه در دکوراسیون داخلی این محیط دیده می شود دیوارپوش های کشسان لابل است که در کنار هر میز دیده می شود. این دیوارپوش ها از نوع چاپی بوده و هر کدام  تداعی کننده فضایی بخصوص است.

رستوران باکارا

در گوشه ای می توانید نمای زیبایی از میدان سرخ مسکو و در گوشه ای دیگر معابد چینی را مشاهده نمایید. نمای آبی دریاها و جزایر زیبای یونان می تواند حس زیبای سفر را در مشتریان زنده کند. حس تازگی و سرزندگی در این محیط با قرار دادن گیاهان به عنوان پارتیشن بین میزها ایجاد شده است. علاوه بر آن این گیاهان فضایی خصوصی و دلپذیر برای مهمان ها به وجود آورده اند. در پشت دیوارپوش کشسان لابل در رستوران باکارا طرقبه رشته های SMD به عنوان نورپردازی اصلی به کار برده شده است. این نوع نورپردازی در پشت دیوارپوش قرار دارد و نوری کاملا یکنواخت و بدون خیرگی و آزار چشم به دست می دهد. به همین دلیل مشتری های رستوران در محیطی به دور از هیاهوی بیرون لحظات خود را به خوشی سپری نمایند.

رستوران باکارا

دیوارپوش کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

دیوارپوش کشسان لابل در رستوران باکارا طرقبه

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر