ایزو ۹۰۰۱، نظم، ثبات، رضایتمندی مشتری

استاندارد ایزو ۹۰۰۱ یکی از استانداردهای ضروری و بسیار مهم است که یکی از استاندارد های اخذ شده توسط گروه صنعتی لابل می باشد. این استاندارد در وهله اول کیفیت را در سراسر یک سازمان مورد بررسی قرار می دهد. به عبارت دیگر هدف از ارائه ی این ایزو، بررسی سیستم مدیریت کیفیت در کلیه […]

استاندارد لابل
۰۴ بهمن ۱۳۹۷

استاندارد ایزو ۹۰۰۱ یکی از استانداردهای ضروری و بسیار مهم است که یکی از استاندارد های اخذ شده توسط گروه صنعتی لابل می باشد. این استاندارد در وهله اول کیفیت را در سراسر یک سازمان مورد بررسی قرار می دهد. به عبارت دیگر هدف از ارائه ی این ایزو، بررسی سیستم مدیریت کیفیت در کلیه زمینه ها اعم از برنامه ریزی، کنترل، هدایت و نظارت در سازمان ها است. با استقرار این سیستم، سازمان دارای ایزو ۹۰۰۱ متعهد می شود ثبات را در کیفیت تولیدات خود حفظ نماید. استقرار این سیستم با تمرکز بر بهبود مستمر، منجر به افزایش روز افزون کیفیت محصولات تولیدی خواهد شد. در ادامه ی مطلب ” ایزو ۹۰۰۱، نظم، ثبات، رضایتمندی مشتری ” در مورد برند سقف کشسان لابل و اخذ گواهی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 بیشتر می خوانید.

ایزو 9001، نظم، ثبات، رضایتمندی مشتری
برند سقف کشسان لابل دارای استاندارد ISO9001:2015

برند سقف کشسان لابل دارای استاندارد ISO9001:2015 از TUV آلمان می باشد که به موجب آن، لابل متعهد شده است کیفیت محصولات خود را در تمام مدت فعالیت خود به صورت مستمر بهبود بخشد. گروه صنعتی لابل پیشتر دارای استاندارد اروپایی آتش و بهداشت و سلامت نیز می باشد که تصاویر آن را در زیر مشاهده می نمایید. دارا بودن این استانداردها نشان دهنده تاییدی معتبر بر ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر آتش سوزی و آنتی باکتریال بودن سقف لابل است.

ایزو 9001، نظم، ثبات، رضایتمندی مشتری ایزو 9001، نظم، ثبات، رضایتمندی مشتری

ایزو ۹۰۰۱، نظم، ثبات، رضایتمندی مشتری

برای اخذ این استاندارد فرآیندهای مختلفی از جمله تولید، بسته بندی و انبارش محصول مورد بررسی قرار گرفته و پروسه ی آن مکتوب می شود. به این ترتیب مرجعی برای تمامی فرآیندهای یک سازمان ایجاد می شود که ضمن ایجاد نظم و هماهنگی در سازمان به ثبات کیفیت کمک شایانی می نماید. تمامی قدم های برداشته شده در جهت کسب این امتیاز، با هدف جلب رضایت مشتریان، همکاران و نمایندگان است. ثبات کیفیت امری بسیار مهم در سازمان ها است که با پایبندی به آن می تواند موجب افزایش اعتماد خریداران به برند و سازمان را با خود به همراه داشته باشد.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر