انتخاب طرح سقف کشسان لابل

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی، ایجاد فضایی کارآمد و در عین حال مملو از آرامش است. زیرا افراد زمان مهمی را در منازل خود می گذرانند. شما برای استراحت، لذت بردن از مصاحبت با افراد منزل و برگزاری مهمانی ها و مراسم های خانوادگی از محیط خانه استفاده می کنید. بهترین اتفاق در دکوراسیون داخلی، […]

انتخاب طرح سقف کشسان لابل
۲۸ بهمن ۱۳۹۷

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی، ایجاد فضایی کارآمد و در عین حال مملو از آرامش است.

زیرا افراد زمان مهمی را در منازل خود می گذرانند. شما برای استراحت، لذت بردن از مصاحبت با افراد منزل و برگزاری مهمانی ها و مراسم های خانوادگی از محیط خانه استفاده می کنید. بهترین اتفاق در دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی مناسب و لوازم دکوراسیون صحیح است. با معرفی سقف کشسان لابل، رسیدن به هدف های دکوراسیون داخلی با آسودگی خیال بیشتری انجام می شود. سقف لابل با امکان چاپ و تولید سقف های طرح دار، انتخاب های متنوعی را در اختیار معماران، طراحان داخلی و افراد گذاشته است. اما انتخاب طرح سقف کشسان لابل چگونه است؟

سقف کشسان لابل به چند دسته تقسیم می شود. سقف ساده، سقف چاپی و سقف حجمی. در این مطلب در مورد سقف چاپی (پرینتی، طرح دار) می خوانید. اما چگونه می توانید از مرحله انتخاب طرح سقف کشسان لابل با رضایت کامل عبور کنید؟

انتخاب طرح سقف کشسان لابل

انتخاب طرح سقف کشسان لابل

در طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از متریال جدید و زیبا یکی از دلایلی است که افراد به فکر استفاده از مهارت های طراح داخلی می افتند. اما برای انتخاب طرح سقف کشسان لابل تنها کافی است به چیزی که دوست دارید فکر کنید. چاپ طرح مورد نظر شما روی سقف با استفاده از دستگاه های ویژه ای همچون دستگاه اکوسالونت و UV انجا می شود. در هنگام انتخاب تصاویر باید به کیفیت آن ها توجه داشت زیرا تنها تصاویری که کیفیت قابل قبولی دارند را می توان به راحتی به اندازه و ابعاد سقف در آورد.

اما انتخاب طرح سقف کشسان از بین چه تصاویری امکان پذیر است؟ شما می توانید این تصاویر را (با شرط داشتن کیفیت مناسب) از گالری تصاویر دوربین های شخصی، تصاویر موجود در گالری تصاویر لابل، تصاویر موجود در اینترنت و سایت های ویژه فروش تصویر و یا با استفاده از خلاقیت خود طراحی کنید. به این ترتیب می توانید فضای منزل خود را به بهترین شکل شخصی سازی نمایید. طرح های انتخابی شما می تواند با لوازم دکوراسیون منزل و یا با رنگ دیوارها و سقف هماهنگ باشد.

انتخاب طرح سقف کشسان لابل

طراحی VIP لابل

روش ویژه ای که برخی از مشتریان لابل برای خود بر می گزینند، طراحی VIP لابل می باشد. طراحی VIP روشی است که به وسیله آن کارفرما طراحی سقف محیط را بر عهده طراح لابل می گذارد. به این ترتیب، طرحی کاملا اختصاصی و با در نظر گرفتن سبک چینش محیط برای کارفرما تولید می شود. این تصویر و طراحی اختصاصی بوده و در هیچ خانه دیگری استفاده نمی شود. به این ترتیب می توانید طرح را انحصارا برای خود داشته باشید.

لطفا برای انتخاب طرح سقف کشسان لابل ، اطلاع از قیمت سقف کشسان، ثبت و پیگیری سفارش و … فرم موجود در صفحه درخواست سفارش را تکمیل نمایید.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

طراحی غرفه های متفاوت لابل

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر