اجرای دکور برنامه تلویزیونی وقتشه

به زودی شاهد پخش سری جدید  برنامه تلویزیونی »وقتشه« از شبکه نسیم خواهیم بود. این بار این برنامه تلویزیونی با دکوری جدید مهمان خانه های ایرانی خواهد بود. این برنامه با اجرای کامران تفتی، بازیگر و مجری توانمند سینما و تلویزیون شناخته شده و به صورت تخصصی در حوزه ی فرهنگ، آداب و رسوم، هنرمندان […]

اجرای دکور برنامه تلویزیونی وقتشه
۰۳ فروردین ۱۳۹۸

به زودی شاهد پخش سری جدید  برنامه تلویزیونی »وقتشه« از شبکه نسیم خواهیم بود. این بار این برنامه تلویزیونی با دکوری جدید مهمان خانه های ایرانی خواهد بود. این برنامه با اجرای کامران تفتی، بازیگر و مجری توانمند سینما و تلویزیون شناخته شده و به صورت تخصصی در حوزه ی فرهنگ، آداب و رسوم، هنرمندان و اقوام می پردازد. اجرای دکور برنامه تلویزیونی وقتشه از نمونه کارهای اجرا شده ی لابل برای سال جدید است.

سری جدید این برنامه با محوریت چندین موضوع طراحی شده و در چند فصل پخش خواهد شد. اما نکته ی جالب توجه در خصوص سری جدید برنامه تلویزیونی »وقتشه«، دکور این برنامه است که با متریال لابل طراحی و اجرا شده است. در ادامه اطلاعاتی در خصوص نوع و متراژ متریال استفاده شده بیشتر می خوانید.

اجرای دکور برنامه تلویزیونی وقتشه

در برنامه تلویزیونی وقتشه از متریال ترنسپرنت لابل استفاده شده است. این متریال برای عبوردهی بالای نور شناخته شده است و بیشترین استفاده از آن، در محیط های تجاری به ویژه نمایشگاه ها، شوروم ها، مراکز فروش و … می باشد. همچنین متراژ سقف ترنسپرنت استفاده شده در  اجرای دکور برنامه تلویزیونی وقتشه در حدود ۱۷۰ متر مربع بوده است .

اجرای دکور برنامه تلویزیونی وقتشه

متریال ترنسپرنت لابل

متریال ترنسپرنت لابل دارای ضخامت ۰٫۱۸ میلیمتری است که این سقف را به کم ضخامت ترین سقف در بین انواع متریال کشسان لابل تبدیل می کند. به همین دلیل رشته های LED نصب شده در پشت سقف به خوبی نور خود را در محیط ساطع نموده و نور مورد نیاز محیط به راحتی تامین خواهد شد. نورپردازی مورد استفاده در سقف کشسان ترنسپرنت، نورپردازی به صورت بک لایت است. این نوع نورپردازی در پشت سقف نصب می شود. در محیطی که سقف ترنسپرنت لابل نصب شده است نیازی به لوستر و ابزار روشنایی دیگر وجود ندارد.

نحوه ثبت سفارش سقف لابل

برای نصب سقف کشسان لابل کافی است ابتدا نمونه کارهای اجرایی لابل را مشاهده نمایید. سپس بعد از پر کردن فرم موجود در صفحه ثبت سفارش، منتظر تماس همکاران ما باشید. شما می توانید از مشاوره کوتاه در مورد انواع سقف کشسان و ویژگی های آن ها بهره مند شوید. همکاران ما به شما کمک می کنند انتخاب درستی به هنگام خرید سقف کشسان داشته باشید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر