سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد

به تازگی هتل ۵ ستاره کریاس پالاس واقع در شهرستان میبد یزد تاسیس گردیده است. این مجتمع اقامتی تفریحی ۵ ستاره دارای استخر، مراکز تجاری، شهربازی، آتلیه عکاسی، رستوران، کافی شاپ، هلی پورت، روف گاردن، سینما رو باز ۴۰۰۰ نفری و … می باشد. در جای جای این هتل مجلل از به روز ترین استندارد […]

سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد
۰۶ آذر ۱۳۹۷

به تازگی هتل ۵ ستاره کریاس پالاس واقع در شهرستان میبد یزد تاسیس گردیده است. این مجتمع اقامتی تفریحی ۵ ستاره دارای استخر، مراکز تجاری، شهربازی، آتلیه عکاسی، رستوران، کافی شاپ، هلی پورت، روف گاردن، سینما رو باز ۴۰۰۰ نفری و … می باشد. در جای جای این هتل مجلل از به روز ترین استندارد های جهان استفاده شده است و مواد و مصالح به کار گرفته برای ساخت هتل جزو بهترین متریال روز دنیا است. گروه صنعتی لابل اجرای سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد را به عهده داشته است. سقف کشسان به کار رفته در سقف این مجموعه از نوع ترنسپرنت می باشد. در ادامه در مورد ویژگی ها و مزایای این نوع سقف بیشتر می خوانیم.

سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد

سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان لابل انواع مختلفی دارد که شامل سقف ساتن، لاکر، مات، گلکسی، برلیانت و ترنسپرنت می شود. پارچه پی وی سی به کار برده شده در سقف ترنسپرنت (سقف نیمه شفاف) دارای ضخامت ۰٫۱۸ میلیمتری است. به همین دلیل این سقف، کمترین ضخامت را در بین انواع سقف کشسان دارد. سقف ترنسپرنت با  عبور نور ۷۴٫۹ درصدی بیشترین عبور نور را نیز در بین انواع سقف کشسان دارا است. پس به راحتی می توان با نورپردازی پشت سقف، نور مورد نیاز محیط را تامین کرد. امکان نورپردازی به شکل  RGB و SMDهای آفتابی و مهتابی در پشت این سقف وجود دارد.

سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد

سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد

علت به کارگیری نوع ترنسپرنت از سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد می تواند تامین نوری باشد که به وسیله این نوع سقف انجام می گیرد. در پشت سقف کشسان نورپردازی صورت گرفته و این نورپردازی تا حد بسیار زیادی به فضا روشنایی می بخشد. در نتیجه نیازی به نصب انواع لوستر  و نورپردازی های دیگر در محیط نیست. همچنین سادگی و در عین حال زیبایی سقف کشسان ترنسپرنت لابل به القای حس آرامش به مراجعه کنندگان هتل کمک شایانی می کند.

سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

 

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر