دیوارپوش کشسان

در این مطلب با اشکال قابل طراحی با پارچه کشسان آشنا می شوید. علاوه بر سقف های کشسان، با استفاده از پارچه های پی وی سی می توان اشکال متفاوتی ازجمله طرح های استوانه ای برای ستون، انواع سازه های نمایشگاهی و انواع دیوارپوش کشسان را ساخت. سقف کشسان لابل به علت وزن بسیار کم […]

دیوارپوش کشسان لابل
۰۴ شهریور ۱۳۹۷

در این مطلب با اشکال قابل طراحی با پارچه کشسان آشنا می شوید. علاوه بر سقف های کشسان، با استفاده از پارچه های پی وی سی می توان اشکال متفاوتی ازجمله طرح های استوانه ای برای ستون، انواع سازه های نمایشگاهی و انواع دیوارپوش کشسان را ساخت.

سقف کشسان لابل به علت وزن بسیار کم (حدود ۱۵۰ گرم در متر مربع) و عدم نفوذپذیری نم و رطوبت متریالی بسیار مورد توجه در منازل  و محیط های کاری است. رشد استفاده از سقف کشسان (کششی) و تنوع کاربری پارچه های پی وی سی کشسان موجب استقبال زیادی از این نوع متریال شده است. استفاده از سقف کشسان به عنوان دیوارپوش به دلیل امکان نورپردازی پشت آن، یکی از عوامل مهم زیباسازی فضای داخلی است.

دیوارپوش کشسان لابل

دیوارپوش کشسان

همانطور که گفته شد، دیوارپوش های کشسان به علت امکان نورپردازی در زیر آن ها، محیط را بسیار شکیل و پرنور می کند. استفاده از دیوارپوش کشسان در مجتمع های تجاری، نمایشگاه ها، شوروم ها و هتل های مجلل بسیار توصیه می شود. این نوع دیوارپوش به علت ظاهر جذاب و نوین خود نگاه ها را به خود جلب می کند و موجب می شود محیط کاری و فضای تخصصی شما با اماکن دیگر تفاوت چشم گیری داشته باشد. این تفاوت چشمگیر شما را در خاطره ی مشتری هایتان تا مدت زیادی زنده نگاه می دارد.

دیوارپوش کششی

دیوارپوش کشسان را کجا نصب کنیم؟

استفاده از دیوار پوش کشسان محدود به مکان خاصی نمی شود. اما توصیه ما به شما استفاده از آن در محیط های تجاری و به عنوان سازه های نمایشگاهی است. پارچه کشسان مناسب ستون های کشسان، پارچه کشسان ترنسپرنت به صورت ساده و چاپی است. در پشت این سازه ی کشسان نورپردازی صورت می گیرد و بازدید کنندگان را به سوی خود می کشاند. برای دیوارپوش کشسان می توانید از انواع پارچه کشسان، چاپی یا ساده استفاده کنید. در تصاویر زیر می توانید نمونه های زیبای نصب شده ی دیوار پوش کشسان را مشاهده کنید.

سقف لابل دیوارپوش کششی لابل

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دیوارپوش کشسان و سقف لابل لطفا فرم ثبت سفارش را پر کنید.

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف چوبی

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان