سقف چوبی

سقف های چوبی از زمان های دور تا به حال  در مناطق مختلف جهان، اعم از روستایی و شهری بسیار مورد استفاده بوده است. سقف های چوبی را معمولا در سبک روستیک و برای برقرار کردن فضایی دنج و گرم در خانه به کار می برند. امروزه استفاده ازسقف چوبی برای القای حس تازگی و […]

سقف کشسان
۰۷ مرداد ۱۳۹۷

سقف های چوبی از زمان های دور تا به حال  در مناطق مختلف جهان، اعم از روستایی و شهری بسیار مورد استفاده بوده است. سقف های چوبی را معمولا در سبک روستیک و برای برقرار کردن فضایی دنج و گرم در خانه به کار می برند. امروزه استفاده ازسقف چوبی برای القای حس تازگی و طبیعت گرایی نیز استفاده می کنند. با استفاده از چوب می توانید فضایی شیک و اسپورت به خانه ببخشید و لذت زندگی را دو برابر کنید.

قیمت سقف چوبی

چوب جزو محصولاتی است که استفاده بیش از حد آن و جایگزین نکردن آن موجب آسیب به محیط زیست می شود. به همین دلیل استفاده بیش از حد مجاز از جنگل ها ممنوع است. به همین دلیل چوب های مرغوب کمتری را می توان یافت و قیمت چوب های مرغوب نیز بسیار  بالا است. قیمت سقف های چوبی مختلف نیز بستگی به کیفیت آن چوب دارد. هنگام خرید سقف، ممکن است شما به خرید چوب های متوسط و با کیفیت پایین تر راضی شوید، اما در این مواقع چوب دریافتی شما ضد آب نیست و امکان از بین رفتن و خورده شدن آن بسیار بالا است.

چوب سقف

اگر سقف چوبی می خواهید، دست نگه دارید!

اگر می خواهید سقف چوبی سفارش دهید و برای خانه دکوراسیون داخلی به سبک روستیک در نظر دارید، دست نگه دارید. می توانید به جای خرید سقف چوبی از سقف های کشسان طرح چوب استفاده کنید. شما با انتخاب طرح چوب برای چاپ روی سقف کشسان خانه خود، از این طرح زیبا با قیمتی مناسب تر داشته باشید.

سقف کشسان چوبی

سقف کشسان طرح چوب

سقف کشسان طرح چوب علاوه بر زیبایی که به فضای شما می دهد، مانع نم زدگی سقف منزل شما و ورود رطوبت به سقف نیز می شود. سقف کشسان طرح چوب جایگزین فوق العاده ای برای سقف های چوبی است زیرا:

  • سقف کشسان ضد نم و رطوبت است.
  • سرعت نصب سقف کشسان چندین برابر سقف چوبی است.
  • می توانید سقف کشسان طرح چوب خود را به خانه جدید ببرید.
  • قیمت سقف کشسان به نسبت سقف چوبی مناسب تر است.
  • سقف کشسان تجدید پذیر است و نیازی به قطع درختی نیست.

سقف کشسان طرح چوب

در مطلب بعدی در مورد مزایا و معایب سقف چوبی و سقف کشسان بیشتر می خوانید.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان