چاپ سقف کشسان روی پارچه ساتن

پارچه ساتن یکی از بهترین پارچه ها برای چاپ سقف کشسان است. معمولا این نوع پارچه به دلیل شباهت اسم، با پارچه ساتن موجود در بازار اشتباه گرفته می شود. به همین دلیل لازم به ذکر است که این نوع پارچه، در اصل از جنس پی وی سی بوده و تنها برای نصب به عنوان […]

سقف کشسان لابل
۰۳ مرداد ۱۳۹۷

پارچه ساتن یکی از بهترین پارچه ها برای چاپ سقف کشسان است. معمولا این نوع پارچه به دلیل شباهت اسم، با پارچه ساتن موجود در بازار اشتباه گرفته می شود. به همین دلیل لازم به ذکر است که این نوع پارچه، در اصل از جنس پی وی سی بوده و تنها برای نصب به عنوان سقف کاذب کشسان به کار برده می شود. چاپ سقف کشسان روی پارچه ساتن به تصاویر چاپ شده شما ظاهری تقریبا براق می دهد.

 

 

سقف چاپی ساتن

چاپ سقف کشسان روی پارچه ساتن

دستگاه های مختلفی برای چاپ روی انواع سقف کشسان استفاده می شود که می توانند تا عرض۳٫۲۰ را چاپ کنند. به این ترتیب در مکان هایی که سقف آن عرض بالای ۳٫۲۰ متر دارند باید دو پارچه سقف کشسان جوش داده شوند و یا اصطلاحا سقف های درز دار در آن ها نصب می شوند. اما گروه صنعتی لابل اولین دستگاه چاپ با عرض ۵ متر را در اختیار دارد که با این وسیله سقف های بدون درز و یکپارچه را به راحتی تقدیم به مشتریان خود می کند.

چاپ سقف کشسان

سقف کشسان چاپی یا غیر چاپی؟

انتخاب اینکه سقف کشسان شما چاپی باشد یا غیرچاپی در قیمت سقف کشسان نیز موثر است. اصولا سقف کشسان چاپی قیمت بیشتری به نسبت سقف کشسان غیر چاپی دارد. این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در جنس نیست، یعنی سقف کشسان شما همان کارایی را دارد و از کیفیت آن اندکی کاسته نمی شود، بلکه این تفاوت در قیمت سقف کشسان صرفا به دلیل هزینه های جوهر و رنگ در چاپ سقف کشسان است. سقف کشسان چاپی برای ست کردن طرح و نقشه سقف و دیوارها گزینه مناسبی است. سقف کشسان ساده یا غیر چاپی را معمولا برای دکوراسیون رسمی، ساده و در عین حال شیک استفاده می کنند.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان