بهترین سقف کشسان اتاق نشیمن

از جمله المان‌های دکوری که در سال‌های اخیر برای زیباسازی اتاق نشیمن به کار می‌رود، سقف کشسان اتاق نشیمن است که در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شود. اگر از آن دسته افراد هستید که حوصله تغییر دکوراسیون و تعمیرات منزل را به دلیل کثیف کاری‌های بعد از آن ندارید، می‌توانید این سقف جذاب را […]

سقف کشسان اتاق نشیمن
۲۶ اسفند ۱۴۰۲

از جمله المان‌های دکوری که در سال‌های اخیر برای زیباسازی اتاق نشیمن به کار می‌رود، سقف کشسان اتاق نشیمن است که در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شود. اگر از آن دسته افراد هستید که حوصله تغییر دکوراسیون و تعمیرات منزل را به دلیل کثیف کاری‌های بعد از آن ندارید، می‌توانید این سقف جذاب را بدون ایجاد کثیف کاری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در منزل خود و نگران نشستن هیچگونه چسب، گرد و خاک و یا رنگ روی وسایل منزل نباشید.

سقف کشسان در اتاق نشیمن با هر وسیله‌ای که مد نظر شما است، ست می‌شود؛ مثلاً، می‌توانید آن را با رنگ یا مدل کاغذ دیواری منزل، پرده‌ها، فرش و حتی مبلمان خود هماهنگ کنید. در ادامه با لابل همراه باشید تا با سقف کشسان اتاق نشیمن، انواع آن و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

سقف کشسان اتاق نشیمن چیست؟

سقف کشسان اتاق نشیمن نوعی سقف کاذب بوده که از پارچه‌ای انعطاف‌پذیر و با قابلیت تغییر شکل به نام پی‌وی‌سی یا پارچه کشسان ساخته شده است. شاید تصور کنید که پارچه نمی‌تواند استحکام لازم را برای سقف داشته باشد، اما باید بگوییم این نوع سقف بسیار محکم و بادوام و بسیار سبک است، اما می‌تواند وزن سنگین را نیز تحمل کند، ضمن این که نور پردازی در این نوع سقف انجام می‌شود.

این سقف تنوع زیادی دارد و انواع سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. کسانی که به نورپردازی‌های خاص و زیبا علاقمند هستند، از سقف کشسان اتاق نشیمن برای داشتن جلوه‌ای زیبا از نور و رنگ استفاده می‌کنند. حتی اگر بعد از مدتی قصد تغییر دکوراسیون لوازم منزل را داشته باشید، می‌توانید سقف کشسان اتاق نشیمن خود را نیز تغییر دهید، زیرا این سقف به راحتی جدا می‌شود و قابل جابه‌جایی است.

انواع سقف کشسان اتاق نشیمنانواع سقف کشسان اتاق نشیمن

سقف کشسان اتاق نشیمن در انواع زیر تولید می‌شود:

  • سقف کشسان لاکر: سقف لاکر براق و آینه‌ای است، درخشش خاصی دارد و برای نورپردازی سقف بسیار مناسب است. فضای منزل را بزرگتر و روشن‌تر نشان می‌دهد و با انواع چیدمان اتاق نشیمن به راحتی هماهنگ می‌شود.
  • سقف کشسان سه‌بعدی: این نوع سقف کشسان برای اجرای انواع تصاویر سه‌بعدی از جمله آسمان و طبیعت بسیار مناسب است، بنابراین امکان اجرای نورپردازی در این سقف نیز وجود دارد.
  • سقف کشسان مات: اگر فضای منزل شما سنتی است و می‌خواهید از سقفی متناسب با آن فضا استفاده کنید، سقف کشسان مات انتخاب خوبی برای شماست که می‌توانید آن را به راحتی با دکوراسیون کلاسیک منزل خود ست کنید. این نوع سقف، تنوع رنگ کمتری نسبت به سایر انواع سقف کشسان دارد.
  • سقف ترنسپرنت: این سقف شیک و ساده قابلیت اجرای نورپردازی لایت را دارد و شما می‌توانید در صورتی که می‌خواهید اتاق نشیمن منزلتان درخشان و پر جلوه به نظر برسد از آن استفاده کنید.
  • سقف کشسان برلیانت: کسانی که دکوراسیون منزل آن‌ها رنگ‌هایی خاص مانند نقره‌ای، طلایی و صدفی دارد، می‌توانند از این سقف کاذب استفاده کنند تا لوکس و خاص بودن وسایل اتاق نشیمن خود را چند برابر نمایند.

مزایای سقف کشسان اتاق نشیمن

ویژگی‌های خاص سقف کشسان برای اتاق نشیمن باعث شده که برای دکوراسیون پذیرایی تبدیل به انتخاب اول شود. از جمله مزایای این سقف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان: نصب این سقف بسیار آسان است، قابلیت جابه‌جایی دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل اجرا خواهد بود.
  • اجرای نورپردازی در سقف: اگر به نورپردازی‌های متنوع و خاصی علاقمند هستید، سقف کشسان انتخاب مناسبی برای اتاق نشیمن شما خواهد بود، چرا که می‌توانید با اجرای انواع نورپردازی در آن، فضایی روشن و زیبا خلق کنید.
  • تمیز شدن آسان: نظافت این سقف بسیار راحت است، نیازی به شست‌وشو ندارد و با یک دستمال مرطوب به راحتی می‌توانید آن را از هرگونه گرد و خاک پاک کنید.

مزایای سقف کشسان اتاق نشیمنقیمت و خرید سقف کشسان اتاق نشیمن از لابل

لابل یکی از بهترین تولیدکننده‌های انواع سقف کشسان برای فضاهای مختلف از جمله اتاق نشیمن منازل است. شما می‌توانید با بالاترین کیفیت ممکن و قیمتی بسیار مناسب، انواع سقف کشسان اتاق نشیمن را از لابل سفارش دهید. با توجه به این که قیمت‌ها در سال‌های اخیر از نوسانات بسیاری برخوردار بودند، نمی‌توان قیمت خاصی برای هر یک از سقف‌ها تعیین کرد؛ بلکه باید پیش از اجرا با آگاهی از متراژ اتاق نشیمن و نوع سقفی که می‌خواهید انتخاب کنید با مشاوران لابل تماس بگیرید تا آن‌ها قیمت سقف انتخابی را به شما اعلام کنند.

پس از ثبت سفارش، سقف توسط کارشناسان ما با کیفیتی بی‌نظیر تولید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در منزل شما نصب می‌شود. امکان طراحی و اجرای هر نوع طرح انتخابی توسط شما متناسب با سلیقه و بودجه‌تان در لابل امکان‌پذیر است. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت دکوراسیون منزل خود را به لابل بسپارید.

سوالات متداول

  1. جنس سقف کشسان اتاق نشیمن از چیست؟ سقف کشسان اتاق نشیمن از پارچه کشسان انعطاف پذیر پی‌وی‌سی تولید شده است که محکم و با دوام است.
  2. انواع صفحه کشسان اتاق نشیمن شامل چیست؟ سقف کشسان برای اتاق نشیمن در انواع لاکر، مات، ترنسپرنت، سه بعدی و برلیانت تولید می‌شود.
  3. قیمت سقف کشسان اتاق نشیمن به چه عواملی بستگی دارد؟ فاکتورهایی از جمله متراژ اتاق نشیمن منزل شما و نوع طرح انتخابی بر قیمت آن تاثیر بسیاری می‌گذارند.