بهترین سقف کشسان هتل

هتل از اماکنی است که هر چقدر لوکس‌تر باشد، در جذب مشتری موفق‌تر عمل می‌کند. بنابراین اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی آن از مهم‌ترین اصولی است که یک هتلدار باید آن را رعایت کند. طراحی سقف هتل‌ها نیز به اندازه کف و دیوارهای آن‌ها بااهمیت است و در زیبایی بصری محیط نقش کلیدی ایفا می‌کند. […]

سقف کشسان هتل
۲۳ اسفند ۱۴۰۲

هتل از اماکنی است که هر چقدر لوکس‌تر باشد، در جذب مشتری موفق‌تر عمل می‌کند. بنابراین اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی آن از مهم‌ترین اصولی است که یک هتلدار باید آن را رعایت کند. طراحی سقف هتل‌ها نیز به اندازه کف و دیوارهای آن‌ها بااهمیت است و در زیبایی بصری محیط نقش کلیدی ایفا می‌کند. امروزه برای ایجاد فضایی شیک و لوکس در هتل‌ها از سقف کشسان هتل استفاده می‌شود که نوعی سقف کاذب مدرن و زیبا است.

اجرای سقف کشسان در هتل‌ها می‌تواند در بخش‌های مختلف آن‌ها مانند لابی، سالن‌ها، رستوران، اتاق‌ها، کافی شاپ و حتی استخر صورت بگیرد. البته نوع و طرح به کار رفته در سقف کشسان هتل می‌تواند در هر یک از این بخش‌ها با یکدیگر متفاوت باشد. استفاده از این دکوراسیون جذاب در هتل‌ها، حس راحتی و آرامش را برای میهمانان بیشتر می‌کند. در ادامه مطلب با لابل همراه باشید و با انواع مختلف سقف کاذب کشسان هتل بیشتر آشنا شوید.

سقف کشسان هتل چیست؟

سقف کشسان هتل نوعی سقف کاذب است که از جنس پارچه کشسان تولید شده. این سقف می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کناف کاری باشد، تمام تجهیزات موجود در سقف مانند سیم‌های برق و سیستم تهویه که ظاهر نازیبایی به آن می‌دهند را بپوشاند و جذابیت نورپردازی موجود در هتل را دوچندان کند. همچنین برای نورانی، بزرگ و باشکوه نشان دادن فضای هتل بهترین انتخاب است. این سقف کاذب در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی قابل اجرا است و با توجه به سایر دکوراسیون موجود در هتل مانند مبلمان، دیوارها و کفپوش می‌تواند انتخاب شود.

از سقف کشسان هتل به خصوص در بخش لابی استفاده می‌شود که هنگام ورود مسافران و استقبال از آن‌ها، اولین چیزی باشد که به چشم می‌آید. این سقف می‌تواند علاوه بر جنبه دکوری، فضای لابی را گرم، زیبا و جذاب نشان دهد. پس از لابی، بیشترین مکان‌هایی که برای سقف کشسان در هتل مناسب هستند، شامل استخر، حمام و سرویس بهداشتی می‌شوند. سقف کشسانی که برای این بخش‌های هتل استفاده می‌شود، خاصیت ضد رطوبت و آنتی باکتریال دارد که مناسب برای محیط مرطوب این اماکن طراحی شده است. حتی می‌توان به عنوان دیوارپوش این فضاها نیز از سقف کشسان استفاده کرد.

سقف کشسان هتل چیست؟مزایای سقف کشسان هتل

به کار بردن سقف کشسان به عنوان پوشش سقف کاذب در هتل‌ها مزایای بسیار زیادی برای هتلداران، به همراه دارد که از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • زیبایی منحصر به فرد: هتل یکی از مکان‌های شیک و لوکس برای مهمانانی است که قصد تفریح و استراحت هنگام مسافرت را دارند. بنابراین زیبایی و جذابیت سقف کشسان در هتل‌ها از جمله مواردی است که به ایجاد حس آرامش در مسافران کمک می‌کند و چشم نواز و زیبا بودن آن، فضای هتل را منحصربه‌فرد و خاص نشان می‌دهد. این نوع سقف کاذب به راحتی با دکوراسیون و مبلمان هتل، هماهنگ و ست می‌شود و نظم خاصی به فضای داخلی هتل می‌بخشد.
  • دوام بالا: سقف کشسان هتل از دوام بسیار بالایی برخوردار است؛ بنابراین گزینه‌ای ارزان و اقتصادی برای هتلداران در تغییر دکوراسیون محسوب می‌شود. این سقف نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد و می‌تواند بیش از ۳۰ سال بدون تغییر و خرابی باقی بماند. بنابراین از این نظر نیز گزینه‌ای لوکس اما مقرون‌‌به‌صرفه خواهد بود.
  • نظافت آسان: در مکان‌های پرتردد مانند هتل‌ها، شست‌وشو و نظافت تقریباً امری زمان‌بر و دشوار است و نیاز به تعداد زیادی نیروی انسانی دارد. با استفاده از سقف کشسان، در زمان و هزینه برای تمیز کردن سقف هتل صرفه‌جویی می‌شود و به راحتی به کمک یک دستمال مرطوب می‌توان این سقف را در کمترین زمان ممکن تمیز کرد.
  • تنوع در طرح و رنگ: به دلیل تنوع بالایی که سقف کشسان دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش سقف هتل‌ها باشد. چرا که می‌توان انواع طرح‌ها و رنگ‌های آن را برای بخش‌های مختلف هتل انتخاب کرد و از یکنواختی در فضای هتل جلوگیری نمود.

انواع سقف کشسان لابل در هتل

همانطور که گفتیم، در بخش‌های مختلف هتل از انواع متفاوتی از سقف‌های کشسان استفاده می‌شود. یکی از بهترین برندهایی در حوزه تولید سقف کشسان فعالیت دارد لابل است. در ادامه پرکاربردترین سقف‌های کشسان لابل برای هتل‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  • سقف لاکرلابل: این سقف به دلیل نازک بودن، نور را به خوبی عبور می‌دهد و می‌توان از انواع ال ای دی در پشت آن استفاده کرد تا جلوه‌ای درخشان و نورانی به فضا ببخشد. سقف کشسان لاکر، نور را بازتاب می‌دهد و به همین دلیل به آن سقف آینه‌ای نیز می‌گویند. با توجه به خواص این نوع سقف کاذب می‌توان از آن در بخش لابی، سالن و رستوران هتل‌ها استفاده کرد. رنگ سقف لاکرلابل با توجه به مکانی که در آن به کار رفته است تعیین می‌شود؛ اما به ‌صورت کلی برای هتل‌ها معمولاً از رنگ‌های روشن آن استفاده می‌شود.
  • سقف چاپی لابل: این مدل سقف نیز نور را به خوبی عبور می‌دهد و می‌توان در پشت کار از نورپردازی متناسب با محیط استفاده کرد. از سقف چاپی کشسان لابل در بخش‌های مختلف هتل می‌توان استفاده کرد، از جمله سقف اتاق، سالن و رستوران هتل؛ علاوه‌بر این، می‌توان از سقف چاپی لابل در استخر، سرویس بهداشتی و حمام هتل نیز استفاده کرد. امکان چاپ هر نوع طرح دلخواه روی سقف چاپی وجود دارد و طرح‌های مختلف آن می‌تواند شامل تصاویری از دریا، آسمان ابری، آسمان پرستاره، طبیعت، منظره و گل و گیاه باشد.
  • سقف ترنسپرنت لابل: سقف ترنسپرنت لابل به دلیل خاصیت ضد رطوبت و آنتی باکتریالی که دارد، می‌تواند پوشش مناسبی برای محیط‌های مرطوب استخر، حمام و سرویس بهداشتی هتل‌ها باشد. این سقف کاذب نور را به خوبی عبور داده و فضا را روشن و دلباز نشان می‌دهد؛ بنابراین می‌توان از آن در لابی، اتاق‌ها، رستوران و سایر فضاهای هتل نیز استفاده کرد. سقف کشسان ترنسپرنت به راحتی تمیز می‌شود و به همین دلیل همیشه ظاهر زیبا و شکیل خود را حفظ خواهد کرد.

انواع سقف کشسان لابل در هتلقیمت و خرید سقف کشسان هتل از لابل

لابل به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان سقف کشسان کاذب می‌تواند انواع مختلف طرح‌ها را برای نصب در بخش‌های مختلف هتل تولید کند. تمام کارهای اجرایی از طراحی، تولید و نصب سقف کشسان هتل با کارشناسان لابل است و آن‌ها در کمترین زمان ممکن با کیفیت‌ترین سقف را در هتل نصب و اجرا می‌کنند.

با توجه به نوساناتی که در قیمت متریال استفاده شده در سقف کشسان هتل وجود دارد، نمی‌توان مبلغ دقیقی برای آن تعیین کرد و شما می‌توانید با مشاوران لابل تماس گرفته، نوع سقف کشسان را برای متراژ مورد نظر خود انتخاب کنید و از قیمت سقف کشسان هتل آگاه شوید. هزینه نصب سقف کشسان لابل بسیار پایین است و از این نظر گزینه‌ای اقتصادی به حساب می‌آید. هر چقدر متراژ مکانی که می‌خواهید سقف کشسان در آن اجرا شود بیشتر باشد، قیمت سقف نیز بالاتر خواهد بود.

هنگام سفارش و خرید سقف کشسان از لابل، می‌توانید از کیفیت محصول اطمینان کامل حاصل کنید. محصولات لابل بسیار زیبا، شیک و با دوام بوده و طول عمر بسیار بالایی دارند. همچنین انواع طرح و رنگ انتخابی توسط هتلداران، قابل اجرا روی سقف‌های کشسان لابل خواهد بود. لابل بهترین گزینه برای خوش سلیقه‌هایی است که به کیفیت نیز اهمیت می‌دهند.

سوالات متداول

  1. چه نوع سقف‌های کشسانی برای هتل‌ها مناسب‌تر هستند؟

برای بخش‌های مختلف هتل‌ها می‌توان از انواع مختلف سقف کشسان استفاده کرد. از جمله انواع سقف کاذبی که برای هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، سقف لاکر، سقف ترنسپرنت، سقف چاپی هستند که می‌توانند در مکان‌های مختلف مانند لابی، سالن‌ها، اتاق‌ها، رستوران، کافی شاپ، استخر، حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرند.

  1. از چه نوع سقف کشسانی در لابی هتل استفاده می‌شود؟

بهترین سقف کشسان برای لابی هتل، سقف لاکر و سقف ترنسپرنت است. این نوع سقف‌ها نور را به خوبی منعکس می‌کنند و فضا را گرم، صمیمی، روشن و بزرگ نشان می‌دهند.

  1. مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کشسان در هتل‌ها چیست؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سقف کشسان در هتل‌ها، جلوه زیبا و منحصر‌به‌فردی است که ایجاد می‌کند و در ایجاد حس آرامش و صمیمیت و جذب مسافران نقش مهمی دارد.