بهترین طرح سقف کشسان نمایشگاهی

صاحبان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای حضور در نمایشگاه، به سازه‌های نمایشگاهی نیاز دارند. از جمله زیباترین و مدرن‌ترین این سازه‌ها، سقف کشسان نمایشگاهی است که می‌تواند حتی به عنوان دیوارپوش نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از آن‌جا که غرفه‌های نمایشگاهی به عنوان ویترین فروشگاه یا کسب و کار مورد نظر به حساب می‌آیند، استفاده […]

سقف کشسان نمایشگاهی
۲۳ اسفند ۱۴۰۲

صاحبان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای حضور در نمایشگاه، به سازه‌های نمایشگاهی نیاز دارند. از جمله زیباترین و مدرن‌ترین این سازه‌ها، سقف کشسان نمایشگاهی است که می‌تواند حتی به عنوان دیوارپوش نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از آن‌جا که غرفه‌های نمایشگاهی به عنوان ویترین فروشگاه یا کسب و کار مورد نظر به حساب می‌آیند، استفاده از سازه‌های زیبا، کاربردی و متناسب با محیط در جلب توجه بازدیدکنندگان بااهمیت است و به افزایش فروش و تبلیغات کمک می‌کند.

استفاده از سقف و دیوارپوش‌هایی مانند ام دی اف به هیچ عنوان برای سازه‌های نمایشگاهی مناسب نیست، بلکه برای این منظور باید از متریالی استفاده کرد که قابلیت جابه‌جایی، تا شدن، حمل آسان و نصب راحت و سریع را داشته باشد. به همین دلیل سقف کشسان یک انتخاب هوشمندانه برای نمایشگاه‌ها خواهد بود. در ادامه مطلب با لابل همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به این محصول فوق‌العاده در اختیار شما قرار دهیم.

سقف کشسان نمایشگاهی چیست؟

سقف کشسان نمایشگاهی یکی از انواع سقف‌های کاذب است که در هنگام برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در غرفه نمایشگاه به عنوان سقف یا دیوارپوش و یا هر دو، مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس این محصول از پارچه کشسان قابل انعطاف است و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. به دلیل سبک و قابل انعطاف بودن آن، می‌تواند انتخاب خوبی برای غرفه‌های نمایشگاهی باشد.

این نوع سقف قابلیت باز و بسته و خم شدن دارد و پس از باز و بسته شدن و یا جابه‌جایی به راحتی تغییر فرم نمی‌دهد و با کیفیت خوبی که دارد، جلوه زیبایی به غرفه شما می‌بخشد. انعطاف‌پذیری بالای این محصول به شما این امکان را می‌دهد که با اندکی خلاقیت، آن را به فرم‌های مختلف و شکل‌های هندسی متنوعی در بیاورید که با فضا و حال‌وهوای نمایشگاه همخوانی و با دکوراسیون استفاده شده هارمونی داشته باشد.

سقف کشسان نمایشگاهی چیست؟انواع سقف کشسان نمایشگاهی

این نوع سقف کشسان در انواع مختلفی تولید می‌شود، امکان چاپ طرح دلخواه روی آن وجود دارد و قابلیت انتخاب رنگ متناسب با محیط و فضا را نیز دارد. این محصولات در انواع مدل‌های شفاف، مات، نیمه شفاف و پرینتی تولید می‌شوند. در ادامه دو نوع پرکاربرد سقف کشسان نمایشگاهی معرفی شده است.

  • سقف کشسان لاکر نمایشگاهی: بهترین انتخاب برای سقف کشسان نمایشگاهی استفاده از سقف‌های کاذب کشسان لاکر است. این نوع سقف نور را به خوبی از خود عبور می‌دهد، منعکس می‌کند و جلوه‌ای درخشان، نورانی و زیبا به غرفه شما می‌بخشد. امکان اجرای نورپردازی‌های مختلف از جمله هالوژن، ال ای دی، لامپ کریستالی و فیبر نوری در پشت کار وجود دارد. برای درخشش و جلوه بیشتر، می‌توان از این نوع سقف کشسان در دیوارهای غرفه نیز به عنوان دیوارپوش استفاده کرد.
  • سقف کشسان چاپی نمایشگاهی: سقف کشسان چاپی که به سقف پرینتی نیز مشهور است، در غرفه‌های نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان اجرای نورپردازی در این سقف نیز وجود دارد و به خوبی نور را از خود عبور می‌دهد. علاوه‌بر آن شما می‌توانید هر طرح دلخواهی را مانند، لوگو و نام برند خود به تولید کننده سفارش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن آن را به‌صورت چاپ شده روی سقف تحویل بگیرید. معمولا برای نمایشگاه‌ها از طرح‌های مینیمال و رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند.

مزایای سقف کشسان نمایشگاهی

استفاده از سقف کشسان کاذب در نمایشگاه‌ها، مزایای بسیار زیادی برای غرفه‌داران به همراه دارد. مهم‌ترین مزیت استفاده از این المان دکوری، جلب توجه بازدیدکنندگان و جذب بیشتر مشتری و در نتیجه افزایش فروش خدمات و محصولات است که هدف اصلی برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها نیز همین است؛ اما تنها مزیت استفاده از این محصول جلب توجه نیست، بلکه با توجه به مزایای بسیاری که در ادامه آمده است به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر سقف‌های کاذب در نظر گرفته می‌شود و در سال‌های اخیر به عنوان محبوب‌ترین سازه نمایشگاهی در بین غرفه‌داران مورد استفاده قرار گرفته‌است.

  • حمل بسیار آسان: به دلیل سبک و قابل انعطاف بودن این سقف کشسان، می‌توان آن را به راحتی حمل و جابه‌جا کرد. بنابراین با باز و بسته کردن آن می‌توانید محصول را به محل نمایشگاه منتقل کرده، به سادگی و بسیار سریع نصب کنید و پس از اتمام نمایشگاه به آسانی آن را از محل نمایشگاه منتقل کنید.
  • جنس محکم و مقاوم: سقف کشسان نمایشگاهی می‌تواند وزن سنگینی را تحمل کند، بدون اینکه تغییر شکل دهد. بنابراین بسیار محکم و با دوام است و در هنگام برگزاری نمایشگاه دفرمه نشده و تغییر شکل نمی‌دهد.
  • امکان اجرای نورپردازی در سقف: با استفاده از سقف کشسان نمایشگاهی، نورپردازی دلخواه خود را می‌توانید به راحتی در غرفه اجرا کنید، فضا را درخشان، زیبا و منحصر‌به‌فرد بسازید و حس خوبی در بازدیدکنندگان ایجاد کنید.
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرما: در شرایط مختلف و فضاهای متفاوت می‌توانید از این نوع سقف کشسان استفاده کنید. چرا که در مقابل دمای بالا و رطوبت، بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان خراب نشده یا تغییر شکل نمی‌دهد. بنابراین در هوای شرجی و یا گرم نیز می‌توانید با خیال راحت از این نوع سقف استفاده کنید.
  • استفاده به عنوان دیوارپوش: اگر به یکدستی، نظم و همخوانی فضای غرفه نمایشگاهی خود علاقه دارید، می‌توانید از این محصول هم به عنوان سقف و هم دیوارپوش استفاده کرده و فضایی یکدست، منظم و زیبا ایجاد کنید.

مزایای سقف کشسان نمایشگاهیقیمت و خرید سقف کشسان نمایشگاهی از لابل

لابل به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سقف کشسان نمایشگاهی در ایران فعالیت دارد و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. مراحل تولید و نصب سقف کشسان نمایشگاهی توسط کارشناسان لابل در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت صورت می‌پذیرد.

قیمت سقف کشسان نمایشگاهی لابل متغیر است و به نوع سقف انتخابی، متراژ غرفه و استفاده آن به عنوان سقف یا دیوارپوش بستگی دارد. جهت آگاهی از قیمت تمام شده محصول، می‌توانید با مشاوران لابل تماس بگیرید و پس از ارائه اطلاعات مورد نیاز، قیمت نهایی به شما اعلام خواهد شد.

سوالات متداول

  1. مهم‌ترین مزیت استفاده از سقف کشتن نمایشگاهی چیست؟

شما با استفاده از این سقف می‌توانید جلوه بی‌نظیر به غرفه خود ببخشید و در جلب توجه بازدیدکنندگان موفق‌تر عمل کنید؛ درضمن می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی این سقف چاپ نمایید.

  1. جنس سقف کشسان نمایشگاهی از چیست؟

این سقف از پارچه کشسان قابل انعطاف، اما محکم و مقاوم ساخته شده و به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است.

  1. چرا از سقف کشسان برای غرفه نمایشگاهی استفاده کنیم؟

این سقف به عنوان یک سازه نمایشگاهی پرکاربرد و جذاب به شما این امکان را می‌دهد که آن را به راحتی و بدون تغییر شکل جابه‌جا کنید، به سرعت نصب کنید و یا پس از پایان نمایشگاه به راحتی به محیط دیگری منتقل نمایید.