بهترین طرح سقف کشسان استخر

[vc_row][vc_column][vc_single_image source=”featured_image” img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]در سال‌های اخیر، استفاده از استخرهای سرپوشیده تبدیل به یکی از تفریحات قشر وسیعی از افراد جامعه اعم از خانم‌ها، آقایان و گروه‌های سنی مختلف شده است. جالب است بدانید که بهترین پوشش برای سقف استخر، سقف کشسان استخر است که نوعی سقف کاذب از جنس پارچه بوده و به کمک اسکلت‌های […]

سقف کشسان استخر
۲۲ اسفند ۱۴۰۲

[vc_row][vc_column][vc_single_image source=”featured_image” img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]در سال‌های اخیر، استفاده از استخرهای سرپوشیده تبدیل به یکی از تفریحات قشر وسیعی از افراد جامعه اعم از خانم‌ها، آقایان و گروه‌های سنی مختلف شده است. جالب است بدانید که بهترین پوشش برای سقف استخر، سقف کشسان استخر است که نوعی سقف کاذب از جنس پارچه بوده و به کمک اسکلت‌های فلزی روی دیوار ثابت می‌شود؛ در حقیقت دیوارهای اطراف، سقف نقش پایه‌ای مستحکم را برای نگه داشتن آن ایفا می‌کنند.

استفاده از سقف کاذب استخر سرپوشیده علاوه‌بر ایجاد زیبایی و حس آرامش در محیط، مزایای دیگری دارد که نسبت به سایر پوشش‌ها برای سقف استخر توسط کاربران ترجیح داده می‌شود. اگر در منزل و یا باغ خود استخر دارید و به دنبال پوشش مناسبی برای سقف آن می‌گردید یا به سقف کشسان نیز فکر کرده‌اید، اما اطلاعات کافی از این سقف و مزایای آن ندارید، تا انتهای مطلب با لابل همراه باشید.

سقف کشسان استخر چیست؟

سقف کشسان استخر، پارچه‌ای کشسان بوده که در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود، اما معمولاً پارچه‌ای که برای سقف کشسان استخر به کار می‌رود و از جنس پی‌وی‌سی مقاوم است؛ زیرا به دلیل مقاومتی که نسبت به آب و رطوبت دارد بهترین انتخاب برای مکان‌های مرطوب مانند استخر است. این نوع سقف در مقابل حرارت و آتش نیز بسیار مقاوم است و قابلیت انعطاف دارد و به راحتی فرم می‌پذیرد.

سقف کاذب استخر سرپوشیده در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها، تولید و اجرا می‌شود؛ شما می‌توانید نورپردازی که مدنظر دارید‌ را در آن قرار دهید و زیبایی آن را دوچندان کنید. اگر به دنبال یک سقف استخر خانگی هستید که تمام نواقص موجود و نازیبایی‌های موجود در سقف را بپوشاند، سقف کشسان استخر می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این محصول بسیار کاربردی است و شما می‌توانید از آن حتی به عنوان سقف استخر باغ نیز استفاده کنید. همچنین این محصول محدودیتی برای اندازه ندارد و در صورتی که استخر شما کوچک یا بزرگ باشد، می‌توانید سقف کشسان استخر را برای آن نصب کنید و از زیبایی خیره کننده آن لذت ببرید.

سقف کشسان استخر چیست؟

انواع سقف کشسان برای استخر

تنوع در سقف‌های کشسان مناسب استخر بسیار بالا است و ممکن است انتخاب را برای کاربران سخت کند؛ اما همین تنوع در طرح، مدل و رنگ نیز باعث جذابیت بسیار زیاد این نوع سقف کاذب شده است. در مجموع چهار مدل سقف استخر کشسان در بازار وجود دارند که عبارتند از:

  • سقف لاکر: این نوع سقف که به سقف آینه‌ای کشسان نیز معروف است، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی است که کاربران برای استخر خود انتخاب می‌کنند. سطح پارچه لاکر براق است، نور را به راحتی منعکس می‌کند و این بازتاب نور نه تنها باعث روشن‌تر و زیبا شدن فضای استخر می‌شود، بلکه در بزرگ نشان دادن آن نیز موثر است. محدودیتی در انتخاب نورپردازی برای سقف کشسان لاکر استخر وجود ندارد و شما می‌توانید چراغ‌های ال ای دی را برای این مدل انتخاب کنید و با نورپردازی‌های زیبا و خاص، جلوه بصری بهتری به محیط استخر ببخشید.
  • سقف کشسان کهکشانی: یکی دیگر از انواع سقف‌های کشسان کاذب محبوب برای استخر سقف کهکشانی است. این سقف به دلیل دارا بودن پارچه بسیار نازک، نور را به خوبی از خود عبور می‌دهد و فضای استخر را روشن نورانی درخشان و زیبا می‌کند. نورپردازی این سقف به کمک فیبر نوری انجام می‌شود و به همین دلیل به آن سقف کهکشانی می‌گویند؛ چرا که رها شدن رشته‌های فیبر نوری در پشت پارچه سقف، باعث ایجاد منظره‌ای مشابه کهکشان در سقف می‌شود. اگر شنا کردن در شب را دوست دارید، می‌توانید با شناور ماندن در سطح آب و خیره شدن به سقف کهکشانی استخر خود از آرامشی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد لذت ببرید.
  • سقف کشسان ترنسپرنت: سقف ترنسپرنت نور را به خوبی از خود عبور می‌دهد و در روشن و بزرگ نشان دادن استخر بسیار موثر است. پارچه استفاده شده در آن نازک است و به همین دلیل عبور نور در آن به بیشترین میزان خود می‌رسد. این نوع سقف یکی از بهترین پوشش‌ها برای انواع استخر است.
  • سقف کشسان چاپی: امکان چاپ هر نوع طرح دلخواه روی سقف چاپی استخر وجود دارد. شما می‌توانید روی سقف پرینتی هر نوع طرحی که دوست دارید هنگام شنا کردن تماشا کنید را انتخاب و چاپ کرده و با بالاترین کیفیت ممکن تحویل بگیرید. این طرح می‌تواند شامل اقیانوس، دریا، منظره و یا طرح‌های مینیمال و ساده باشد.

توجه داشته باشید که تمامی سقف‌های معرفی شده برای استخر ضد رطوبت هستند و آسیب نمی‌بینند.

مزایای سقف کشسان استخر

سقف کشسان استخر مزایای بسیار زیادی برای کاربران خود به همراه دارد که باعث محبوبیت آن برای استفاده در انواع استخرها شده است. در ادامه تعدادی از مزایای استفاده از این سقف کاذب به اختصار آورده شده است.

  • عدم تغییر شکل با تغییرات دمای محیط: سقف کشسان استخر برخلاف بسیاری از سقف‌های کاذب دکوری مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و به راحتی تغییر شکل نمی‌دهد. اگر هوای داخل محیط خیلی گرم یا خیلی سرد شود، این نوع سقف به هیچ عنوان دفرمه نمی‌شود.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت: از مهم‌ترین مزایای استفاده از سقف کشسان استخر مقاومت بالای آن در برابر آب، بخار آب و رطوبت است. با توجه به اینکه محیط استخر همیشه مرطوب است، انتخاب این پوشش به دوام بیشتر سقف کمک می‌کند.
  • دوام و طول عمر بالا: سقف کشسان استخر به دلیل این که از پارچه پی‌وی‌سی ساخته می‌شود، مقاومت زیادی دارد و بسیار با دوام است و شما می‌توانید با نصب این سقف سال‌ها از آن استفاده کنید بدون اینکه تغییر شکل بدهد.
  • هزینه نصب بسیار پایین و مقرون به صرفه: استفاده از این سقف برای استخر از نظر اقتصادی برای شما به صرفه‌تر از سایر سقف‌های کاذب است، چرا که هزینه نصب بسیار پایینی دارد، به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن نصب می‌شود و قابلیت جابه‌جایی نیز دارد.
  • ظاهر شیک و زیبا: این نوع سقف کاذب ظاهر شکیلی دارد و در طرح‌های متنوع و زیبایی ارائه می‌شود. همچنین انعکاس و عبور نور از این سقف کشسان، باعث زیباتر و دلنشین‌تر نشان دادن فضای استخر می‌شود.
  • خاصیت آنتی باکتریال: محیط مرطوب استخر مستعد رشد انواع باکتری‌ها و قارچ‌ها است. به خصوص اگر از استخر عمومی استفاده کنید، در صورت عدم رعایت بهداشت ممکن است در معرض انواع میکروب‌ها قرار بگیرید. با استفاده از سقف کشسان در استخر، ریسک رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها به حداقل می‌رسد. چرا که این نوع پوشش، خاصیت آنتی باکتریال دارد.

مزایای سقف کشسان استخر

قیمت و خرید سقف کشسان استخر از لابل

عوامل متعددی در تعیین قیمت سقف کشسان استخر موثر هستند که مهم‌ترین آن‌ها متراژ است. قطعاً قیمت سقف کشسانی که برای یک استخر خانگی و کوچک طراحی شده، بسیار پایین‌تر از استخرهای عمومی است که مساحت بالایی دارند. توصیه می‌شود اگر به دنبال سقف استخر ارزان می‌گردید، ابتدا از کیفیت متریال استفاده شده در سقف اطمینان حاصل کنید. چرا که ممکن است از متریال استانداردی برای آن استفاده نشده باشد.

جنس و نوع سقف کشسان استخر، یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت آن است. هر چقدر از مواد با کیفیتی برای تولید سقف استفاده شده باشد، قیمت آن بالاتر می‌رود. همچنین نوع طرح اجرایی در تعیین قیمت کل موثر است. به طور کلی با توجه به دوام بالای سقف کشسان کاذب برای استخر می‌توان گفت انتخاب آن، یک گزینه مقرون به‌صرفه خواهد بود.

لابل؛ بهترین تولیدکننده سقف کشسان استخر

گروه صنعتی لابل، یکی از برترین تولیدکنندگان سقف کشسان در کشور است که علاوه بر فعالیت در داخل، محصولات خود را به خارج از کشور نیز ارسال می‌کند. امکان اجرای هر نوع طرح و رنگ دلخواه به سلیقه مشتری برای سقف کاذب استخر توسط لابل وجود دارد و کیفیت طرح انتخابی به حدی بالا است که شما را شگفت زده می‌کند.

شما می‌توانید پیش از سفارش سقف کشسان برای استخر خود، با مشاوران مجرب لابل تماس بگیرید و آن‌ها پس از آگاهی از متراژ استخر و نوع سقف مورد نظر شما، قیمت را به شما اعلام می‌کنند. متریال به کار رفته در محصولات لابل بسیار با کیفیت هستند و می‌توانید با اطمینان خاطر، سقف مورد نظر خود را سفارش دهید. نصب سقف کشسان برای استخر در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان لابل انجام می‌پذیرد.

قیمت و خرید سقف کشسان استخر از لابل

سوالات متداول

  1. از چه نوع سقف کشسانی می‌توان برای استخر خانگی استفاده کرد؟

برای استخر خانگی و انواع دیگر استخرها می‌توان از سقف کشسان لاکر، سقف کشسان ترنسپرنت، سقف کشسان چاپی و سقف کشسان کهکشانی استفاده کرد که همگی آن‌ها نور را به خوبی منعکس می‌کنند و فضای استخر را روشن‌تر و بزرگتر نشان می‌دهند.

  1. جنس سقف کشسان استخر از چیست؟

این سقف از جنس پارچه کشسان و مقاومی به نام پی‌وی‌سی است که مقاومت بالایی در مقابل رطوبت، بخار آب و گرمای بالا دارد، بنابراین دوام بسیار زیادی نیز دارد.

  1. مهم‌ترین مزایای استفاده از سقف کشسان در استخر چیست؟

این سقف به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت به راحتی خراب نمی‌شود. همچنین خاصیت آنتی باکتریال دارد و از رشد بی‌رویه میکروب‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها در محیط استخر جلوگیری می‌کند. همچنین به راحتی تغییر شکل نمی‌دهد و دفرمه نمی‌شود.

  1. چه عواملی قیمت سقف کشسان استخر را تعیین می‌کنند؟

متراژ و نوع متریال استفاده شده برای سقف کاذب کشسان، تعیین کننده قیمت آن برای انواع استخر هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]